hlava valcov

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

čmelák, ty vole je tak... :mrgreen:
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Marek píše:Ten motor nemá se seriovými motory VAZ pranic společného, jedná se o úplně jiný motor (počínaje blokem).

Nevím, co tu pořád spekulujete. Pokud někdo chce tuto MTX hlavu použít na motor, musí k ní mít i MTX blok.

Jen pro vaši informaci: Mohl jsem mít motor Lada MTX, kompletní a funkční..........................
A já zase mám pocit,že základní konstrukční podmínka vycházející i z řádu tehdejších orgánů vyžadoval originální blok motoru.A všechny dostupná periodika tvrdí,že hlavu je možno nasadit bez předchozích úprav bloku(vyjma srandiček jako jinak řešený pohon čerpadla oleje,rozdělovač atd).To ovšem neřeší problém,kde tu hlavu sehnat.Tenhle topic se tu už řeší po kolikáté?

Jo a pokud chce diablo řádnou hlavu,není nic jednoduššího,než si jí koupit v Maďarsku u Wolfmotor.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Diablo19
Příspěvky: 10
Registrován: ned lis 25, 2007 10:23
Bydliště: Komárno

Příspěvek od Diablo19 »

Marek píše:Ten motor nemá se seriovými motory VAZ pranic společného, jedná se o úplně jiný motor (počínaje blokem).

Nevím, co tu pořád spekulujete. Pokud někdo chce tuto MTX hlavu použít na motor, musí k ní mít i MTX blok.

Jen pro vaši informaci: Mohl jsem mít motor Lada MTX, kompletní a funkční..........................
No tak mi ho zozen. ja si ho osvojim velmi rychlo:)
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

bylo vyrobeno 7 kusů 16-ti ventilových hlav 3 pro obsah 1800, 4 pro 2000.1800 měly karburatory weber, 2000 vstřikování bosch jetronic. menší obsahy se používaly do sedanu větší do "placky" výkon dvoulitru byl na hranici 200 koní .byla to vůbec nejrychlejší lada u nás v ČSSR . pro rejpaly...blok byl vyvrtanej až "do vody" vsazeny vložky napájené tvrdou pájkou kastolin a použity na zakázku kované písty SMITH. byl také použit delší rozvodový řetěz a zapalování MAGNETTI MARELLI. 8)
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

LOL a to bol rok 197x takze v sucastnej dobe moze byt pocet tych hlav aj 0
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Marek
Příspěvky: 5331
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Trevor píše:LOL a to bol rok 197x takze v sucastnej dobe moze byt pocet tych hlav aj 0

I to je možný............
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“