Mam tu update pro ladadrivera... hele už to mam (měl sem zprovozněný), dokonce to i fungovalo, prošel sem s tim technickou

, ručka taky brzdila, ale odešlo mi to ozubení na páce, takže nedržela nahoře (nevim jestli to bylo zpusobene tim že je potřeba za ni tahat silnejí, takže to zuby neudržejí a nebo prostě byla opotřebovana, každopádně bych doporučoval zkouknout ručku z poláka jestli není nějak jinak udělana než lada)...
*upravy:
-použití lada poloos..
-soustružení lada poloos (dosedací plocha pro buben, reslektivě středící průměr pro kotouč a to na průměr 117mm)..
-pod brzdovej kotouč je potřeba vložit tu "orginální" podložku (ta je standardně i vepředu na kotouči)..
-podložku jsem zbrousil-srovnal (přece jenom jsou v ni vymačkaniny z používání a každa je trochu jinak tlusta) na šiřku 5mm..
-podložku je třeba osoustružit na stejný průměr jako poloosu a to je 117mm (nejlepe společně s poloosou)
-přefrézování rozteče a průměru děr pro uchycení přiruby třmenu na nápravu (díry jsou na čtverci o hraně 68mm a průměr mají 10,5mm)..
-zbroušení plochy příruby, na které leží brzdovej třmen o 0,9mm (±0,1mm)...
-lanovod ručky použiješ z polaka, ale je potřeba ho zkrátit (spojit se da znovu napřiklad sponama na lano)..
-pro lanovod ručky z polaka je potřeba udělat na podlaze bud nove uchyty (tzn. na každe straně 3 štefty do podlahy a vyřiznout pryč origo držáky) a nebo integrovat lanko do origo držáku (nějakým zpusobem..

)..
no to je tak zatim všechno co k tomu poteřbuješ vedět až se do toho pustiš, tak ti kdyžtak poradim dal, jak dodělam tu posledni posranou zkoušku, tak sem konečně upnu nějake lepší fotky a nějakej vykres, pracuju totiž na druhe verzi tech brzd a doufám že ted už to mam podchycene lepe..

předtím sem to dělal dost "nakoleně"...
jinak počitej s tim že ty brzdy už nejsou nejnovější, špatně se na to zhaněj dily a hadičky a vubec všechno, když se ten system neudržuje tak jde dohaje, v mem připadě to znamenalo že už sem sehnal 2 sady techdle brzd a vicemeně všechny valečky byly KO... nutno podotknout že se ty polske prasata važně "dobře" generalkují, když to rozebereš tak se to pekně na kokot sklada, když v tom máš všechny pružinky co tam maji byt..
značnou výhodou je to že když povolí kroužek na poloose, tak se s tim dá v pohodě dojet, jelikož třmen podrží kotouč a tak nemuže poloosa vypadnout uplně..
EDIT: nějak sem zapoměl, tak aspoň nějaké fotky k te montáži..
TU FOTKY