Palivovy system ako Stepna koza
Moderátor: Moderátoři
Taky mě to napadlo, že jsem nevědomky někde něco odpojil, ale ať do toho koukám jak chci, tak nic nevidím.
Jaký spínač a ventil myslíš. Obě dvě ty cívky fungujou. Dokonce už jsem uvažoval, že vyměním komplet všechno až po počítač, ale zdá se mi to zbytečné. Já bych viděl problém někde kolem karburátoru, ale nevím kde.
Já ten systém právě rušit nechci, protože jsem byl spokojený, ale jestli na to nepříjdu, tak mi nic jiného nezbude .
Jaký spínač a ventil myslíš. Obě dvě ty cívky fungujou. Dokonce už jsem uvažoval, že vyměním komplet všechno až po počítač, ale zdá se mi to zbytečné. Já bych viděl problém někde kolem karburátoru, ale nevím kde.
Já ten systém právě rušit nechci, protože jsem byl spokojený, ale jestli na to nepříjdu, tak mi nic jiného nezbude .
Ivo, (ahoj, menovec)
mne to uz ide, mal to moj opravar, ale mam dojem ze ani sam nevie, ako to spravil.
Prezradil len to, ze to mal cele vonku rozobrane a je to v karburatore. Dohonca tam aj namontoval mechanicky, ale ten nesiel, lebo riadiaca jednotka cakala od neho prikazy (moja 21043ka ma palivove cerpadlo, nielen AC pumpu, dalsie elektronicke veci, vsetko prepojene cez riadiacu jednotku).
Skusim sa ho este popytat, prisiel na to sam, bez schem. Ked som sa ho priamo spytal, co bolo vo veci, tak len zalomil rukami a ze ani sa nemam pytat.
Ale IDE TO OPRAVIT, takze skusim zistit viac.
Preto nestracaj nadej
mne to uz ide, mal to moj opravar, ale mam dojem ze ani sam nevie, ako to spravil.
Prezradil len to, ze to mal cele vonku rozobrane a je to v karburatore. Dohonca tam aj namontoval mechanicky, ale ten nesiel, lebo riadiaca jednotka cakala od neho prikazy (moja 21043ka ma palivove cerpadlo, nielen AC pumpu, dalsie elektronicke veci, vsetko prepojene cez riadiacu jednotku).
Skusim sa ho este popytat, prisiel na to sam, bez schem. Ked som sa ho priamo spytal, co bolo vo veci, tak len zalomil rukami a ze ani sa nemam pytat.
Ale IDE TO OPRAVIT, takze skusim zistit viac.
Preto nestracaj nadej
Cvakaj ti cívky ( aksesuatory ) když nastartovanej motor chcípneš přes rychlost?Ivo píše:Taky mě to napadlo, že jsem nevědomky někde něco odpojil, ale ať do toho koukám jak chci, tak nic nevidím.
Jaký spínač a ventil myslíš. Obě dvě ty cívky fungujou. Dokonce už jsem uvažoval, že vyměním komplet všechno až po počítač, ale zdá se mi to zbytečné. Já bych viděl problém někde kolem karburátoru, ale nevím kde.
Já ten systém právě rušit nechci, protože jsem byl spokojený, ale jestli na to nepříjdu, tak mi nic jiného nezbude .
Tak dneska jsem udělal pokrok. Auto už jede normálně, necuká a nedusí se. Sice nevím jak se to povedlo, ale hlavní je že to jede. Teď už zbývá jenom dodělat volnoběh, protože tam si to dělá, co chce. Chvilku 1500otáček, potom to zase zdechá. Ale to se nějak udělá. Hlavně že to jede, protože neutrál moc nepoužívám.
Opět oživuju toto téma. Auto jede normálně, dokonce už má i volnoběh, ale co mě trápí je to, že je to za cenu neekologických a neekonomických podmínek. Spotřebu mám momentálně 13l, což se mi samozřejmě nelíbí. Dneska jsem s tím jel na emise, ať mi to změří a málem jim tam ta mašina bouchla. Nevyhovuje to v žádných parametrech, kromě otáček volnoběhu. Tam jsem se vlezl. Co teď s tím. Nikde nic neteče. Napadá někoho něco? Co s tím mám udělat? Předělávka na normální karbec je až poslední možnost, ale k tomu se zatím nechystám.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To už spíš pohledat pomoc v servisu, kdosi tu tuším někde psal, že byl s axtecem někde u Mělníku, nebo Most? Byl to tuším nějaký samarista. Ale pro tebe to bude asi z ruky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Trochu z ruky to je, ale kdyby mi to spravili, tak bych tam jel. problém bude ale asi v tom, že dovezte nám to a my se na to podíváme. Je otázka, jak dlouho by to trvalo. Nejlépe na počkání . Kdybych aspoň věděl, na co se zaměřit, nebo co vyměnit. Ale vůbec netuším.Chlap na emisích, na to hleděl jak puk, že něco podobného ještě neviděl.
Všechno se chová normálně, dokonce ani kontrolka check engine nesvítí ani nebliká, jenom to trochu žere. Jednou tolik. Jestli je v prdeli něco v karburátoru, nebo v ovládání karburátoru, nebo odešlo nějaké čidlo, nebo lambda, nebo je špatná konstalace hvězd.
Všechno se chová normálně, dokonce ani kontrolka check engine nesvítí ani nebliká, jenom to trochu žere. Jednou tolik. Jestli je v prdeli něco v karburátoru, nebo v ovládání karburátoru, nebo odešlo nějaké čidlo, nebo lambda, nebo je špatná konstalace hvězd.
To jsem byl jáááá...Koko Loko píše:To už spíš pohledat pomoc v servisu, kdosi tu tuším někde psal, že byl s axtecem někde u Mělníku, nebo Most? Byl to tuším nějaký samarista. Ale pro tebe to bude asi z ruky.
Každopádně bych do Mělníku zavolal, a dojednal to s nima na přesným termínu a případně bych se dohodl, jestli by ti to udělali na počkání. Mně se v autě hrabali asi hodinu, zjistili, co to asi může být a nevzali za to ani kačku a ještě mi v pár věcech poradili. Hlavně jsem trochu pochopil, jak funguje AXTEC. Mimochodem mě taky při jízdě z Itálie samara žrala 12 l na sto km a CHECK ENGINE mi nesvítilo! Nakonec to bylo v uvolněných aksesuátorech na karbu - elektromagnetické ventily.
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
jak to dopadlo ? děje se něco, v čem byl problém ?
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
taky jsem měl AXTEC, žralo to málo, ale nejelo, tedy jelo, ale až to bylo perfektně zahřáté a poněvadž jezdím převážně krátké trasy, tak to šlo pryč. A navíc jezdím už na LPG. Jen mě zajímalo, jak další LADAř s AXTECem neúspěšně bojuje a pak to tak jako já po půl roce každodenních nervů pojde-nepojede vzdá a AXTEC i kat skončí na hůře.
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10