2107 Turbo
Moderátor: Moderátoři
Turbo som akurat vcera kupil v srotovisku za 100Sk! Akurat sa dobre loga a tieko z neho olej - taky detail Ale nieco z neho bude - mam totiz doma este jedno take iste (ide o Garrett M4 - z Fiatu Croma, Thema atd. 2,0).
Mimochodom, existuje karburator, ktory by sa dal pouzit s turbom normalne? Teda, ze by turbo tlacilo donho vzduch? Nejaky pretlakovy? A dal by sa aj zohnat? Montoval sa do nejakeho auta, ktore by sa dalo najst na slovenskych prip. madarskych vrakoviskach?
Mam totiz komletne vstrekovanie(aj MPI aj SPI) aj s elektronikou a sondami, ovsem ani zdaleka si to netrufam zapojit. Nehrozi - na mna az prilis zlozite - a nemam absolutne ziadne schemy - nic co by mi aspon trochu pomohlo
Mimochodom, existuje karburator, ktory by sa dal pouzit s turbom normalne? Teda, ze by turbo tlacilo donho vzduch? Nejaky pretlakovy? A dal by sa aj zohnat? Montoval sa do nejakeho auta, ktore by sa dalo najst na slovenskych prip. madarskych vrakoviskach?
Mam totiz komletne vstrekovanie(aj MPI aj SPI) aj s elektronikou a sondami, ovsem ani zdaleka si to netrufam zapojit. Nehrozi - na mna az prilis zlozite - a nemam absolutne ziadne schemy - nic co by mi aspon trochu pomohlo
Teoreticky by to měl zvládnout i normální karb.Koukni na maďary.Tlačej to do filtrboxu.Přetlakem na vstupu karburátoru se v difuzoru zvýší rychlost proudění->karburátor bude zase nasávat(berouliho rovnice).Funguje to stejně jako když vezmeš dva listy papíru a foukneš mezi ně.Taky se k sobě přiblíží,protože prouděním v trubici vzniká na její stěny z venku přetlak=pokud do takové trubky navrtáš díru,bude to tou dírou přisávat.
Sice sem to napsal v kostce,ale snad se to dá pochopit.
Sice sem to napsal v kostce,ale snad se to dá pochopit.
Tiez uvazujem nad verziou "Vzduchovy filter>turbo>filterbox karburatoru". Chladic do tooho strkat neplanujem(no to je este daleko, kym to ja budem robit, tak ktovie). Len aby to s normalnym karburatorom nemalo efekt: Spotreba jaxvina a vykon mizerny. Myslim, ze ak sa tam da normalny karburator, nikdy to nebude mat idealnu zmes
čágo chlapi... ještě to nemám... děláme verandu s terasou a na žigula sem 2 měsíce ani nešáh a navíc tam mám jinej motor tak na to nespěchám!! turbo před karburátor bych nedával naši taťkové, dokonce už i dědkové hnali přes turbo směs...(než zakomponovali střikačku ) karburátory mám jaký mám, tak už se mi nechce nějak přemejšlet jak přizpůsobit jejich princip, a anibych to nedokázal!! jediný co jsem dělal po přetriskování bylo, že když sem ladil motor, tak sem snažil vymachrovat předstih a pak lehce obohatit směs... to byla jediná uprava karburátoru!!! prostě motor a pak rozdělovač... ikdyž čekám že teď budu asi pěkně čumět co bude potřeba vyvádět s rozdělovačem a by to mělo při ruznejch zatížení motoru potřebnej předstih!!! aby se mi nepropálili písty hned z kraje no uvidim... čeče na MPI turbo ? někdo otom píše na škoda tech web, tak na to mrkni, ale já nějak elektronice neholduju, tada na žigulech ... jak to neni na hulváta, neni to laďenka
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Teraz mi to nedalo som si pozrel video z Lada Turbo. Tak chlapik tam rozpraval o tom , ze Od vyfukoveho potrubia ide vedenie do Turba a ten potom tlaci vzduch do KARBURATORA. Ale to potom nejde len tak bez uprav , lebo najviacej na vykone spravi spravne odstupnovanie vacky. Co nevravel(nechcel povedat) ake je najidealnejsie.
Madarom sa ozvem , hned ako sa mi bude dat. Lebo uz ma asi stadial vyrazia ,lebo sa len pytam
Madarom sa ozvem , hned ako sa mi bude dat. Lebo uz ma asi stadial vyrazia ,lebo sa len pytam