Poraďte mi pažalsta
Moderátor: Moderátoři
Matematicky: auto za 59 tis. 3 roky s tím bezporuchově jezdit a pak to za 25-30 do Ruska prodat. Takhle by to bylo ok ne? Navíc budeš jezdit relativně novým čistým autem.
Nebo koupit něco nového za hodně a pak mít roční provar 50 tis. Kč
Taky můžeš koupit mrazku za hubičku a pak do ní cpát čas, prachy (blatníky, spojku, čepy, prostě to co se běžně mení u krabicové řady vzhledem ke stáří vozu atd. - tak 20 tis. ročně)
Nebo koupit něco nového za hodně a pak mít roční provar 50 tis. Kč
Taky můžeš koupit mrazku za hubičku a pak do ní cpát čas, prachy (blatníky, spojku, čepy, prostě to co se běžně mení u krabicové řady vzhledem ke stáří vozu atd. - tak 20 tis. ročně)
Dodge Avenger 2.0 VVT
ahoj všechny zdravím.V létě jsem koupil 112 z bazaru podobně málo jetá,ale soused karosář ji omrk a myslí si,že byla bouchnutá.Ujel jsem s ní asi 4000 km a má stejné mouchy o jakých tady kluci píšou a to lítají otáčky,ztrácí se mi chlad kapalina a na volnoběh se to přehřívá.Přesto má svoje pozitiva je živá ta spotřeba není tak hrozná a ty závady se dají pomalu opravovat když není člověk uplně levý.Pro mě je to vzhledem k ceně dobrá koupě.Dal jsem za ní s lpg 69000 kč a za tohle bych od jiných firem zas moc dobrý stroj nekoupil.Navíc jsem velký fanda Lady.Naši měli 2101 a já si jí taky koupil před sedmi lety a mám ji pořád.
Všechny kraviny jsem postupně vychytal. Otáčky nikdy nekolísaly a voda se neztrácí. Na volnoběh se to taky nepřehřívá. Ventilátor se spustí jen v létě a to už musí jóó bejt...
Jiri měl extrémního zmetka. Já ji mám zase podezřele spolehlivou, ale taky najedu mnohem méně, za 4 a půl roku jen 41 tis. km. Výčet poruch musí být v porovnání s ním menší.
Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn.
Jiri měl extrémního zmetka. Já ji mám zase podezřele spolehlivou, ale taky najedu mnohem méně, za 4 a půl roku jen 41 tis. km. Výčet poruch musí být v porovnání s ním menší.
Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn.
Dodge Avenger 2.0 VVT
To mě otáčky na volnoběh někdy kolísají.Ale jen chvíli, pak to po chvíli třeba přestane.Voda se ztrácí víc než je zdrávo. Zatím to mám pořád na servisu a nikdo neví co s tím, jak to jelo někdy na 3 válce a svítilo Check Engine.Viz forum 211x
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
No byl Soutěžím o nejméně náročnou Ladu 211x na údržbu a opravy Letos 0 Kč, když nepočítám ten vejfuk.radek mb píše:Tavri,nechci nic řikat,ale nebyl ten tlumič v háji už na jaře?tavri píše:Tlumiče na 78 tis. km jsou v prdeli. Hlavně ty zadní. Jeden je uplně vyteklý. Teď na zimu je to fajn
Mám je zamluvený, budou nový, samarácký, třeba to ještě dopadne. Teď mám v plánu dát do kufru velkou přepravku, a nasypat do ní písek a celou zimu to vozit. Trošku si to klesne a aspoň trochu to bude tlačit zadek na silnici. Uvidíme jak se to bude chovat, nerad bych zažil cisternový efekt.
Dodge Avenger 2.0 VVT
tavri ty mas nahon na zadek?
pisek se hodi ale neprehanel bych to
ja jednou na hory vezl plnej kufr u kombika dervenejch briket.. (nebylo to ke strese jen pod plato) zadek to plazilo po zemi, predni kola zvednuta a kus do kopce jsem musel na snehu couvat:-(
lade na snehu pomuze metrakovy spolujezdec na prednim sedadle a prazdnej kufr.....
pisek se hodi ale neprehanel bych to
ja jednou na hory vezl plnej kufr u kombika dervenejch briket.. (nebylo to ke strese jen pod plato) zadek to plazilo po zemi, predni kola zvednuta a kus do kopce jsem musel na snehu couvat:-(
lade na snehu pomuze metrakovy spolujezdec na prednim sedadle a prazdnej kufr.....
To jo, ale já teď nemyslím se někam vyhrabat, ale aspoň trochu se bezpečně držet na silnici... a ne že když najedu na hrbol či do díry, tak aby mi to nevodstřelilo zadní kolo kamsi do háje. Písek si bude hrát na těžítko a bude suplovat tlumič. Výhodu má v tom, že i malé množství váží dost a nezabere tolik místa. Myslím, že obsahově jako dva pytle cementu bude ok.Jiri píše:tavri ty mas nahon na zadek?
pisek se hodi ale neprehanel bych to
ja jednou na hory vezl plnej kufr u kombika dervenejch briket.. (nebylo to ke strese jen pod plato) zadek to plazilo po zemi, predni kola zvednuta a kus do kopce jsem musel na snehu couvat:-(
lade na snehu pomuze metrakovy spolujezdec na prednim sedadle a prazdnej kufr.....
Dodge Avenger 2.0 VVT