dostala sa mi do ruk samara mojho známeho 1,3 r.v. 93. Problemy-auto nemalo tah,velka spotreba, max. rychlost na 4-ke 60km/h. V servise vymenili karburator Solex za Ozon z 2105. V solexe bola chyba ta, ze auto pri prudkom pridani trhlo.Akceleracnu pumpicku som opravil.Dalej bol vymeneny rozvodovy remen, filtre, sviecky a kable.
Ozon som vymenil spat za solex. Motor chytil, potom sa udusil a viac uz nenaskocil. Zaskocili ma plamene vystrelujuce z karburatora pri startovani.Zapalovanie bolo predtym nastavene stroboskopom. Tak som pozrel na rozvody. Rozvody boli posunute o zub

Vie niekto v com by mohla byt chyba?Vcera som sa okolo toho motal 12 hodin, dnes dalsie 3. Moze byt chyba v karburatore?Zle nastavena zmes?Ako sa nastavuje na Solexe?Ake sviecky maju byt v samare a aka ma byt ich elektrodova vzdialenost?Ake kable maju byt pouzite (odrusene,neodrusene), popripade aka indukcna cievka???
Podotykam, ze pred osadenim povodneho karburatora (cize za casu Ozona) sa sviecky nezanasali.
Dakujem