
Nechce štartovať
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nechce štartovať
Čím to môže byť, keď zohriaty motor nechce poriadne štartovať. Niekedy ho musím nechať dosť vychladnúť a až potom naštartuje. Baterka aj sviečky sú nové.
Poradte prosím.

- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ťažko tak poradiť, mne to robilo keď som mal zlý predstih
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
No veď aj mne to presne tak isto robil.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
A jak startuješ? Bez plynu, přidáváš postupně plyn nebo s plynem na podlaze? Ja musel Ladatora startovat za tepla s plynem na podlaze a chytnul celkem hned. Po seřízení hladiny v plovákové komoře a očištění VN kontaktů zapalování to začalo startovat mnohem lépe.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Štartujem vždy s miernym pridávaním plynu. Nabudúce to teda vyskúšam s plynom na podlahe.Vašátor píše:A jak startuješ? Bez plynu, přidáváš postupně plyn nebo s plynem na podlaze? Ja musel Ladatora startovat za tepla s plynem na podlaze a chytnul celkem hned. Po seřízení hladiny v plovákové komoře a očištění VN kontaktů zapalování to začalo startovat mnohem lépe.

Nevím do jakého servisu jezdíš ale můj servisák mi seřízení ventilů + napnutí řetězu + seřízení spojky + drobnou opravu spínačky udělal za 400Kč... Seřízení ventilů není příliš složité, postup najdeš jak v origo příručce k Ladě tak v Tůmovi, když pohledáš na fóru tak to zde taky určitě najdeš.
Jinak studený motor vždy startuju s půlkou sytiče, při nižší teplotě jak 0° pro jistotu s plným sytičem. Teplý motor většinou s třetinou plynu, ale naskočí i bez plynu.
Jinak studený motor vždy startuju s půlkou sytiče, při nižší teplotě jak 0° pro jistotu s plným sytičem. Teplý motor většinou s třetinou plynu, ale naskočí i bez plynu.
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11055
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano, touto metodou velice pravděpodobně nabydeš klidu a míru v duši.miso2087 píše:Štartujem vždy s miernym pridávaním plynu. Nabudúce to teda vyskúšam s plynom na podlahe
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Karburátorový žigul= teplý start určitě s plným plynem. To jsou věci mezi nebem a zemí, které jsou u každého auta jinak... Někdo nemůže vůbec teplý motor na chvíli vypnout, aby potom odjel, někomu chytí na škrtnutí.
Já mám vyzkoušeno, že do 200 km jízdy chytí celkem obstojně, ale v létě od 200 km výše po několikavteřinovém startování naskakuje po jednotlivých válcích a pokud ho chvíli nedržím naprázdno ve zvýšených otáčkách, tak po rozjetí klidně i 2x zdechne.
(což je skvělé například při vyjíždění od pumpy na hlavní silnici...)
Hladinu jsem seřizoval, původně byla nižší, po rozborce karburátoru ji mám udělanou přesně podle Jurčenka a nic se nezměnilo. Podezření mám na benzínové čerpadlo, které si dělá co ho napadne a pravděpodobně neudrží benzín, ten spadne, z karburátoru se při teplém motoru vypaří a dlouho se ho nedaří nasát, proto ty problémy...
Já mám vyzkoušeno, že do 200 km jízdy chytí celkem obstojně, ale v létě od 200 km výše po několikavteřinovém startování naskakuje po jednotlivých válcích a pokud ho chvíli nedržím naprázdno ve zvýšených otáčkách, tak po rozjetí klidně i 2x zdechne.

Hladinu jsem seřizoval, původně byla nižší, po rozborce karburátoru ji mám udělanou přesně podle Jurčenka a nic se nezměnilo. Podezření mám na benzínové čerpadlo, které si dělá co ho napadne a pravděpodobně neudrží benzín, ten spadne, z karburátoru se při teplém motoru vypaří a dlouho se ho nedaří nasát, proto ty problémy...

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
No u me melo na prubeh startu motoru vliv i to, ze sem zahodil mechanickou vrtuli. Take jsem se tim dostal do stavu, ze motor za tepla hur chyta (nechytne na 1. - 2. otoceni) a pomaha prave plny plyn. Pak jsem trochu pohnul s predstihe (tusim sem ho snizil) a zlepsilo se to.
Kazdopadne ani wergl I ani werg II se bezne nemusel startovat za tepla s plyn plynem. Krom sytice se startovala v dobrem stavu obe auta stejne za tepla i za studena. Tedy bez plynu nebo lehce pod plynem.
Kdyz sem mel mechanickou vrtuli chladice, tak jsem startoval studeny motor tak, ze jsem spustil starter, dal trochu plyn a behem startovani vytahl sytic. Spolehlive to chytalo. Od doby, co vrtuli nemam, to takto moc neslo, ale jde to tak, ze vytahnu sytic, spustim starter a trochu pridam plyn. Divne veci
Kazdopadne ani wergl I ani werg II se bezne nemusel startovat za tepla s plyn plynem. Krom sytice se startovala v dobrem stavu obe auta stejne za tepla i za studena. Tedy bez plynu nebo lehce pod plynem.
Kdyz sem mel mechanickou vrtuli chladice, tak jsem startoval studeny motor tak, ze jsem spustil starter, dal trochu plyn a behem startovani vytahl sytic. Spolehlive to chytalo. Od doby, co vrtuli nemam, to takto moc neslo, ale jde to tak, ze vytahnu sytic, spustim starter a trochu pridam plyn. Divne veci

VAZ 2104 1.3 1989
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, když si s tim chvíli bude hrát, tak to nahodíŠtěpán Getsko píše:Tohle se mi právě na ladach strašně líbí, že to nemůže nakopnout kdejakej blbProstě to chce mít ten správnej grif

Mě třeba studenej chytá tak na 2. - 5. pokus s trochu plynu, podle toho, jestli stojí den nebo tejden, teplej (i ne úplně) mě zpravidla bez plynu bez sytiče chytne na lehký půlvteřinový drncnutí do klíčku

Rozhodně se mě to ale zlepšilo po seštelování, i když já jsem měl spíš problémy s udržením volnoběhu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Já z 95% nakopnu jak samaru tak 2103 na poprvý, a je jedno, jestli je to studený, nebo teplý! Akorát že já to nikdy nedělám! Na poprvý mi to skoro vždycky chytne bez sytiče, a já to hned chcípnu. Až tak po 1 až 2 vteřinách zase otočím klíčkem a tlakují olej. Jakmile mi zhasne kontrolka, tak vytáhnu sytič nadoraz a hned to chytá. To tlakování oleje dělám jen na studeným motoru, aby se prvních pár sekund netočil motor nasucho.