Nechce štartovať

Moderátor: Moderátoři

miso2087
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Nechce štartovať

Příspěvek od miso2087 »

Čím to môže byť, keď zohriaty motor nechce poriadne štartovať. Niekedy ho musím nechať dosť vychladnúť a až potom naštartuje. Baterka aj sviečky sú nové. :? Poradte prosím.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ťažko tak poradiť, mne to robilo keď som mal zlý predstih
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
miso2087
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miso2087 »

Ale studený nakopne väčšinou hneď na prvú šupu. Aj po dlhšom státí.
Naposledy upravil(a) miso2087 dne úte lis 06, 2007 20:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

No veď aj mne to presne tak isto robil.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Zkus seřídit vůli ventilů a předstih... Jedna z těchto věcí by to měla být.
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9456
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

A jak startuješ? Bez plynu, přidáváš postupně plyn nebo s plynem na podlaze? Ja musel Ladatora startovat za tepla s plynem na podlaze a chytnul celkem hned. Po seřízení hladiny v plovákové komoře a očištění VN kontaktů zapalování to začalo startovat mnohem lépe.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
miso2087
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miso2087 »

Pajas píše:Zkus seřídit vůli ventilů a předstih

A jak to urobím? Momentálne akosi nie sú financie... preto si nemôžem dovoliť servis, kde by ma to stálo nejaké 2 tisícky. :(
miso2087
Příspěvky: 118
Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miso2087 »

Vašátor píše:A jak startuješ? Bez plynu, přidáváš postupně plyn nebo s plynem na podlaze? Ja musel Ladatora startovat za tepla s plynem na podlaze a chytnul celkem hned. Po seřízení hladiny v plovákové komoře a očištění VN kontaktů zapalování to začalo startovat mnohem lépe.
Štartujem vždy s miernym pridávaním plynu. Nabudúce to teda vyskúšam s plynom na podlahe. :wink:
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Nevím do jakého servisu jezdíš ale můj servisák mi seřízení ventilů + napnutí řetězu + seřízení spojky + drobnou opravu spínačky udělal za 400Kč... Seřízení ventilů není příliš složité, postup najdeš jak v origo příručce k Ladě tak v Tůmovi, když pohledáš na fóru tak to zde taky určitě najdeš.
Jinak studený motor vždy startuju s půlkou sytiče, při nižší teplotě jak 0° pro jistotu s plným sytičem. Teplý motor většinou s třetinou plynu, ale naskočí i bez plynu.
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11055
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

miso2087 píše:Štartujem vždy s miernym pridávaním plynu. Nabudúce to teda vyskúšam s plynom na podlahe
Ano, touto metodou velice pravděpodobně nabydeš klidu a míru v duši.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Karburátorový žigul= teplý start určitě s plným plynem. To jsou věci mezi nebem a zemí, které jsou u každého auta jinak... Někdo nemůže vůbec teplý motor na chvíli vypnout, aby potom odjel, někomu chytí na škrtnutí.
Já mám vyzkoušeno, že do 200 km jízdy chytí celkem obstojně, ale v létě od 200 km výše po několikavteřinovém startování naskakuje po jednotlivých válcích a pokud ho chvíli nedržím naprázdno ve zvýšených otáčkách, tak po rozjetí klidně i 2x zdechne. :? (což je skvělé například při vyjíždění od pumpy na hlavní silnici...)
Hladinu jsem seřizoval, původně byla nižší, po rozborce karburátoru ji mám udělanou přesně podle Jurčenka a nic se nezměnilo. Podezření mám na benzínové čerpadlo, které si dělá co ho napadne a pravděpodobně neudrží benzín, ten spadne, z karburátoru se při teplém motoru vypaří a dlouho se ho nedaří nasát, proto ty problémy... :?
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6636
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

No u me melo na prubeh startu motoru vliv i to, ze sem zahodil mechanickou vrtuli. Take jsem se tim dostal do stavu, ze motor za tepla hur chyta (nechytne na 1. - 2. otoceni) a pomaha prave plny plyn. Pak jsem trochu pohnul s predstihe (tusim sem ho snizil) a zlepsilo se to.

Kazdopadne ani wergl I ani werg II se bezne nemusel startovat za tepla s plyn plynem. Krom sytice se startovala v dobrem stavu obe auta stejne za tepla i za studena. Tedy bez plynu nebo lehce pod plynem.

Kdyz sem mel mechanickou vrtuli chladice, tak jsem startoval studeny motor tak, ze jsem spustil starter, dal trochu plyn a behem startovani vytahl sytic. Spolehlive to chytalo. Od doby, co vrtuli nemam, to takto moc neslo, ale jde to tak, ze vytahnu sytic, spustim starter a trochu pridam plyn. Divne veci :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tohle se mi právě na ladach strašně líbí, že to nemůže nakopnout kdejakej blb :D Prostě to chce mít ten správnej grif 8)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12136
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Štěpán Getsko píše:Tohle se mi právě na ladach strašně líbí, že to nemůže nakopnout kdejakej blb :D Prostě to chce mít ten správnej grif 8)
No, když si s tim chvíli bude hrát, tak to nahodí ;) Ví-li ovšem o sytiči...
Mě třeba studenej chytá tak na 2. - 5. pokus s trochu plynu, podle toho, jestli stojí den nebo tejden, teplej (i ne úplně) mě zpravidla bez plynu bez sytiče chytne na lehký půlvteřinový drncnutí do klíčku :D
Rozhodně se mě to ale zlepšilo po seštelování, i když já jsem měl spíš problémy s udržením volnoběhu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Já z 95% nakopnu jak samaru tak 2103 na poprvý, a je jedno, jestli je to studený, nebo teplý! Akorát že já to nikdy nedělám! Na poprvý mi to skoro vždycky chytne bez sytiče, a já to hned chcípnu. Až tak po 1 až 2 vteřinách zase otočím klíčkem a tlakují olej. Jakmile mi zhasne kontrolka, tak vytáhnu sytič nadoraz a hned to chytá. To tlakování oleje dělám jen na studeným motoru, aby se prvních pár sekund netočil motor nasucho.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“