antické drama o rozvodné kostce zadních brzd
Moderátor: Moderátoři
antické drama o rozvodné kostce zadních brzd
Expozice:
Jednoho podzimního dne se FOMa s mou chabou pomocí rozhodl vyměnit zadní brzdovou hadičku na mém Werglu. Když už jsme nedávno vyěmnili přední, tak ať v tom není nepořádek.
Kolize:
Hadička šla ven snadno, bohužel pri dotahování vzala za své rozvodná kostka. To nebylo nic až tak uplně nečekaného, ukázalo se, že prasklá už asi byla dávno, jen jsme ji dorazili. Vsedli jsem tedy do FOMovi Škody 105 a nadstvětelnou rychlostí jsme uháněli do města, abychom ještě před zavřením pořídili kocku druhou.
S druhou kostkou jsme si počínali velmi opatrně. Ja jsem stál lehce na brzdě a FOMa opatrně dotahoval. Teklo, teklo, teklo, lup, netehlo. Kostka rupla zase. Naštěstí to neteklo, další kostka stejně nebyla, takže co už se dalo dělat.
Po týdnu jsem spozoroval, že kostka ale zase teče. Nečekaně.
Intermezzo:
Starou kostku jsem vzal a dal jsem ji kolegovi, který vlastní firmu, jež se zabývá výrobou součastek pro hydraulické ruky atd. Seznal, že jak to bude možné, tak mi kostku vyrobí z nějakého vhodného pevnějšího materiálu. Zatím se to nepodařilo z časových důvodů.
Krize:
V sobotu jsem jel pomoct Drobkovi s nějakou prací na domě a poprosil jsem ho, jestli náhodou nemá kostku a jestli by mi ji neprodal. Ochotně se pustil rovnou do výměny. Při výměně zjistil, že už netěsní ani brzdové trubičky a že při veškeré snaze netěsní ani nová hadička.
Peripetie:
Ze svých železných zásob vytáhl Drobek i brzdové trubičky a vyměňoval. Trubičky sedly, hadička nikoli. Hadička šla ven, při ohledáni bylo zjištěno, že těsnící kužel je omačkaný jen z jedné strany. Jestli to byla vada hadičky nebo následek toho, že byla hadička první zašroubována do poškozené kostky a tím se kužel zdeformoval, těžko říct. Hadička šla a na její místo přišla jiná.
Mnou zakoupená "nová" kostka se rozpadla, uvnitř byla hrubé kristalické konzistence a Drobek je nakonec rozlámal rukama. Psycho.
Katastrofa:
Tu očekávám...
Jednoho podzimního dne se FOMa s mou chabou pomocí rozhodl vyměnit zadní brzdovou hadičku na mém Werglu. Když už jsme nedávno vyěmnili přední, tak ať v tom není nepořádek.
Kolize:
Hadička šla ven snadno, bohužel pri dotahování vzala za své rozvodná kostka. To nebylo nic až tak uplně nečekaného, ukázalo se, že prasklá už asi byla dávno, jen jsme ji dorazili. Vsedli jsem tedy do FOMovi Škody 105 a nadstvětelnou rychlostí jsme uháněli do města, abychom ještě před zavřením pořídili kocku druhou.
S druhou kostkou jsme si počínali velmi opatrně. Ja jsem stál lehce na brzdě a FOMa opatrně dotahoval. Teklo, teklo, teklo, lup, netehlo. Kostka rupla zase. Naštěstí to neteklo, další kostka stejně nebyla, takže co už se dalo dělat.
Po týdnu jsem spozoroval, že kostka ale zase teče. Nečekaně.
Intermezzo:
Starou kostku jsem vzal a dal jsem ji kolegovi, který vlastní firmu, jež se zabývá výrobou součastek pro hydraulické ruky atd. Seznal, že jak to bude možné, tak mi kostku vyrobí z nějakého vhodného pevnějšího materiálu. Zatím se to nepodařilo z časových důvodů.
Krize:
V sobotu jsem jel pomoct Drobkovi s nějakou prací na domě a poprosil jsem ho, jestli náhodou nemá kostku a jestli by mi ji neprodal. Ochotně se pustil rovnou do výměny. Při výměně zjistil, že už netěsní ani brzdové trubičky a že při veškeré snaze netěsní ani nová hadička.
Peripetie:
Ze svých železných zásob vytáhl Drobek i brzdové trubičky a vyměňoval. Trubičky sedly, hadička nikoli. Hadička šla ven, při ohledáni bylo zjištěno, že těsnící kužel je omačkaný jen z jedné strany. Jestli to byla vada hadičky nebo následek toho, že byla hadička první zašroubována do poškozené kostky a tím se kužel zdeformoval, těžko říct. Hadička šla a na její místo přišla jiná.
Mnou zakoupená "nová" kostka se rozpadla, uvnitř byla hrubé kristalické konzistence a Drobek je nakonec rozlámal rukama. Psycho.
Katastrofa:
Tu očekávám...
Naposledy upravil(a) JmJ dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jistě, také jsem tím prošel. Nebyl jsi to ty JmJ, který se divil, proč jsem se u repase zadních brzd rozplakal? Jak vidno, na každé prase přijde řezník, ať dříve či později.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To tedy promiň, asi jsem si tě s někým spletl, je to přece jen poněkud dávno, tehdá jsem spotřeboval tři kostky a nějaké trubky, jedna kostka praskla, druhá plošně sákla, chytla se až třetí mosazná a i tak jsem musel hadici dotáhnout tak silně, že jsem se málem k mostové troubě přitáhl , do toho se ještě zapletla nějaká blbě roztemovaná trubka, no horor to byl.JmJ píše:Nee, to ja nebyl ...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ha ha ha ha.
Take jsem si necim podobnym prosel pri generalce Milaska
Delal jsem GO brzd a protoze jsem si rikal ze nove veci jsou lepsi nez ty stare tak jsem nakoupil vse co je potreba a to vcetne nove kostky
Z dobreho rozmaru ze budu mit vse nove jsem starou kostku zahodil.Letela opravdu krasne a dlouho,lec nezapamatoval jsem si misto dopadu,coz jsem pozdeji zjistil ze bylo osudne.Jak pise JMJ dotahuju dotahuju a najednou krup.To se opakovalo trikrat,nez jsem narazil na funkcni kostku.Po uspesnem dodelani brzd jsem sebral ty tri polamane kostky a sel je reklamovat.Po mesici mi prisly tri krasne nove kostky z od pohledu pevnejsiho materialu a s dirama presne uprostred,coz byl problem tekoucich predeslych kostek.
Nahradni dily nestoji opravdu za nic!!!!!
Take jsem si necim podobnym prosel pri generalce Milaska
Delal jsem GO brzd a protoze jsem si rikal ze nove veci jsou lepsi nez ty stare tak jsem nakoupil vse co je potreba a to vcetne nove kostky
Z dobreho rozmaru ze budu mit vse nove jsem starou kostku zahodil.Letela opravdu krasne a dlouho,lec nezapamatoval jsem si misto dopadu,coz jsem pozdeji zjistil ze bylo osudne.Jak pise JMJ dotahuju dotahuju a najednou krup.To se opakovalo trikrat,nez jsem narazil na funkcni kostku.Po uspesnem dodelani brzd jsem sebral ty tri polamane kostky a sel je reklamovat.Po mesici mi prisly tri krasne nove kostky z od pohledu pevnejsiho materialu a s dirama presne uprostred,coz byl problem tekoucich predeslych kostek.
Nahradni dily nestoji opravdu za nic!!!!!
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To je snad samozřejmost ne? Já to pro změnu tehdy přepásal plechem, otázkou je co by na to řekli na STK. Na bílém jsem zatím díky Bohu na brzdy moc šahat nemusel, odvzdušňováky zatím povolit jdou, jen přední hadice šly nové, bohužel jedna je po roce a půl již popraskaná, chjo.Michal Pokorný píše:Snad ani nemusím vyprávět o tom, že se mi urval ten šteft za který drží k nápravě.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Na stahovací pásky neříkali nic, úplně stejně jsem to měl totiž udělané na bývalé 2101 se kterou jsem zažil 3 x TK. Zajímavé je, že na jediném autě kde jsem to neurval byla 2105 - nejshnilejší a nejzanedbanější auto, které jsem kdy měl - cokoliv jsem na něm opravoval šlo jako po másle.Koko Loko píše: Já to pro změnu tehdy přepásal plechem, otázkou je co by na to řekli na STK
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Žádné stresy, při tom očištění, aplikaci WD a poklepání se pouze ztratí čas a nakonec se to urvé také. Já už jsem se s tím vůbec nezdržoval, rovnou jsem si běžel do skříně pro ty stahovací pásky.Koko Loko píše:Já ji urval také díky své stupiditě, bez významější přípravy (očištění, wdéčko, poklepání) jsem na to šel se straňákem
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104