Pokud svítí světla i při vypnutém vypínači, tak je potom nejspíš závada ve spečených kontaktech vypínače, nebo přilepeném relé. (Některé 01/02 měly relé již z výroby, příp. mohlo být relé dodáno dodatečně) V každém případě ale musí při správné funkci spínačky dojít v poloze garáž k vypnutí světel.Vašátor píše:Ovšem to neřeší problém ten, že světla svítí i při vypnutí kolébkového spínače světel. Nebo jsem to špatně pochopil? Vyzkoušel jsi co jsem psal? Nebo tu plácáme nasucho.
Nejdou vypnout světla.
Moderátor: Moderátoři
Hurikáne, můj typ je stále na špatně zapojená přídavné světla
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Vašátor píše:Hurikáne, můj typ je stále na špatně zapojená přídavné světla
Já jsem to tak v koutku duše čekal....Karl 2101 píše:pridavne svetla jsou tam zapojeny pul roku... doted zadny problem nebyl..
Takže po půl roce se tam prostě něco muselo spéct....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nojo. Jenže jde o to, že pokud nemáš standardní světla a přídavná světla zapojena přes relé, tak mohlo dojít ke spečení kontaktů. A to buď ve vypínači světel, nebo v přepínači pod volantem, ev. ve spínačce. Hlavní ale je zjistit, jestli tam máš nějaké relé, nebo ne. Dál vyzkoušej, jestli světla při poloze klíčku "garáž" zhasínají. Poté vyzkoušej funkci přepínače pod volantem - jestli ti funguje přepínání parkovačky - potkávačky - dálkové.Karl 2101 píše:pridavne svetla jsou tam zapojeny pul roku... doted zadny problem nebyl..
Teď jsem si ještě uvědomil: je možné, že máš starší verzi s kombinovaným vypínačem/přepínačem obrysových a potkávacích světel na palubovce a přepínačem pod volantem přepínáš pouze potkávací/dálková. Bez těchto informací, ti tady asi nikdo přesnou radu nedá.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano, jak píše Hurikán...Těžko radit z tepla od monitoru.... Prostě zjistit, kde je prda... Měřák do ruky a neztrácet nervy
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nechci být nějaký nevrlý, ale tady od monitoru jsem radil (troufám si říct celkem dost) a nebylo mi odpovězěno ani na pár základních otázek....
Takže moje poslední rada .... měřák do ruky a měřit.
P.S. Pokud ani po vytažení drátů ze spínače světla nezhasnou (jak jsi psal), musí to být pěkně prasácky udělaný a nebo tam musí být někde relé se spečenýma kontaktama - čili slabé relé, které se díky připojení přídavných světel rozteklo.
Takže moje poslední rada .... měřák do ruky a měřit.
P.S. Pokud ani po vytažení drátů ze spínače světla nezhasnou (jak jsi psal), musí to být pěkně prasácky udělaný a nebo tam musí být někde relé se spečenýma kontaktama - čili slabé relé, které se díky připojení přídavných světel rozteklo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jsem se blbě vyjádřil, samozřejmě radit jde dost, horší je to takhle vyřešit Jasný, ňáká hustá prda tam bejt musí, originální schéma tuto vylučujeVašátor píše:Nechci být nějaký nevrlý, ale tady od monitoru jsem radil (troufám si říct celkem dost) ....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv dub 26, 2007 08:44
- Bydliště: Břeclavsko
- Kontaktovat uživatele:
na palubni desce jsou 3 kolébkové spínače.. jeden je na sterace,druhy na osvetleni tachometru a treti na roznuti parkovaček.. prepinani potkavacich a dalkovych svetel mam pod volantem... v motorovenm prostoru mam 2 rele.. jedno cerné velké a druhé stríbrné malé.. vyfotim a poslu.. nevim na co jsou.. ten cerny je na leve strane a stribrny je na prave strane.. skousel jsem vytáhnout pojistku od svetel a svetla zahsnuli... a jeste jden dotaz.... je mozny ze vetrak topeni je ukostren na spinaci parkovacek?
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To velký černý relé vlevo, nebude to regulátor napětí??? (jestli je tam vyraženo RR380 tak jo)Karl 2101 píše:na palubni desce jsou 3 kolébkové spínače.. jeden je na sterace,druhy na osvetleni tachometru a treti na roznuti parkovaček.. prepinani potkavacich a dalkovych svetel mam pod volantem... v motorovenm prostoru mam 2 rele.. jedno cerné velké a druhé stríbrné malé.. vyfotim a poslu.. nevim na co jsou.. ten cerny je na leve strane a stribrny je na prave strane.. skousel jsem vytáhnout pojistku od svetel a svetla zahsnuli... a jeste jden dotaz.... je mozny ze vetrak topeni je ukostren na spinaci parkovacek?
A koukam, že jsi taky studoval šéma, mě se od parkovaček taky podařilo dojít na větrák....ale jaký to má vlivy, nevim..
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Velké černé relé na levém podběhu je regulátor napětí. A jak Laďuša správně napsal, je na něm vyraženo PP 380 (čili RR 380). Tím se vůbec zabývat nemusíš.Karl 2101 píše:na palubni desce jsou 3 kolébkové spínače.. jeden je na sterace,druhy na osvetleni tachometru a treti na roznuti parkovaček.. prepinani potkavacich a dalkovych svetel mam pod volantem... v motorovenm prostoru mam 2 rele.. jedno cerné velké a druhé stríbrné malé.. vyfotim a poslu.. nevim na co jsou.. ten cerny je na leve strane a stribrny je na prave strane.. skousel jsem vytáhnout pojistku od svetel a svetla zahsnuli... a jeste jden dotaz.... je mozny ze vetrak topeni je ukostren na spinaci parkovacek?
Malé stříbrné relé na pravém podběhu je s největší pravděpodobností dodané relé na startér. Může třeba být ale i na světla. Podívej se tedy, kam vedou dráty - jestli na startér, nebo světla.
Ventilátor topení je ukostřen pod šroubkem, který drží celý kastlík s ventilátorem a výměníkem. Měl by to být černý drát ukončený očkem.
Malé stříbrné relé na pravém podběhu je pro kontrolku dobíjeníHurikán píše: Malé stříbrné relé na pravém podběhu je s největší pravděpodobností dodané relé na startér. Může třeba být ale i na světla. Podívej se tedy, kam vedou dráty - jestli na startér, nebo světla.
Větrák topení je ukostřen šroubem přímo u topení. Na jakýkoli spínač být zapojený nesmí! a pochybuju, že by to někdo takto blbě předělával.
Pokud po vytažení pojistek světla zhasnou, hledej příčinu pod palubkou. V motorovém prostoru to nebude (pokud tam ovšem nemáš schované nějaké další relé o kterém se tu nepsalo).
P.S. Laďušo, ta moje poznámka nebyla na tebe
Naposledy upravil(a) Vašátor dne pon říj 22, 2007 22:11, celkem upraveno 1 x.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Hmm. To bude ono. Na to jsem zapoměl. To víš, já už v poslední době žiju víc supermoderní, hranatou řadou.Vašátor píše:Malé stříbrné relé na pravém podběhu je pro kontrolku dobíjeníHurikán píše: Malé stříbrné relé na pravém podběhu je s největší pravděpodobností dodané relé na startér. Může třeba být ale i na světla. Podívej se tedy, kam vedou dráty - jestli na startér, nebo světla.