Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Kolega z práce má fabii v reklamaci už čtvrtej měsíc - původně to prý měla být oprava na jedno odpoledne...
Jiri píše:Vím o jedné firmě kteréá od skodovky bere na leasing cca 10-20 octavek mesicne - octavka v slusne vybave je o 30 procent levnejsí než by stala pri jednotlivem prodeji myslim že se to pohybuje okolo 400 -500 tisic skoro ihned po splaceni leasingu jde auto do sveta ma za sebou 200 000km a cena je kolem 150-200taky ))
Jo, na to jsem zapomněl, máš pravdu - ale platí to jen pro velké firmy (tj. zrovna pro tu mojí). Tady po Plzni u menších firem se kupujou buď okázalý oktávky/laguny/atd., nebo praktickej Logan, příp. ojetina.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Máme v práci od března ROOMSTERa, najeto cca 2920 km, a už něco drnčí pod přístrojovkou a pískaj tomu brzdy. A to se ještě v létě musel dotahovat šroub na dveřní omezovač. Jezdi se s tím jen po fabrice, takže po nějakých nerovnostech se to auto ani nemá šanci projet, tak mi vysvětlete proč ty plasty drnčej na novým autě?

Další věc: Kolegove v práci využívaj zaměstnaneckých výhod a berou si každej rok nový auto ( fábie nebo roomster ) Furt nadávaj na to, že co kus, to originál. Prostě jedno auto rdnčí, druhý zase hodně žere a třetí je zase líný a podobně.

Neříkám, že lada je perfektní, ale tady v ČR je prostě vidět, co znamená léty zakořeněnej předsudek o tom, že všechno východu je špatný. Vždyť tady v Ml. Boleslavi když někomu řeknu, že mám SAMARU, tak se mě zeptaj co je to za značku, že tuhle ještě neznaj, a když jim řeknu, že je to lada, tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Štěpán Getsko píše:Vždyť tady v Ml. Boleslavi když někomu řeknu, že mám SAMARU, tak se mě zeptaj co je to za značku, že tuhle ještě neznaj, a když jim řeknu, že je to lada, tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Co by si chtěl po naší drahý Boleslavi... :|
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Tak jim řekni, že něco jako Olcit, akorát trochu větší :D Né řekni jim, že jako třídveřovej Favorit. Tak dobře: Fiat Ritmo. :P Nebo radši neříkej nic :-))
Tohle jsem odpovídal na dotaz jak vypadá Tavria.
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

FOMA píše:Jasně rozumím,jen bych chtěl podotknout,že třeba zrovna já nejsem podnikatel"překupník" ani obch.zástupce apd.,ale rodinný uživatel.Ročně najedu 10-15tis.km,z čehož vyplývá,že nějakých 200 000km najedu cca za 15let.No a myslet si,že bych moh 15 let staré auto ještě nějak výhodně prodat!?...,to by bylo vážně absurdní.
No a na závěr když koupím Kalu za 250 tis.kč tak můžu ztratit max těch 250 tis.kč :wink:,a když koupím oktávku za 500tis.kč-tak ji po 15letech jistě neprodám za 250tis.,ale cenová ztráta bude mnohem vyšší...
......ovšem co se týká hustoty servisní sítě apd.tak ti dávám i já za pravdu :cry:
Psal jse o velke fimě která bere octavky se značnou slevou.. a i tam kdby najezdila 10 000 ročně tak se vyplatí jí po ukončení leasingu poslat do světa za pěknou cenu:-))
Rodinny uživatel většínou neoptimalizuje daně a na co koukne za to musí zaplatit plnou cenu slevu mu nikdo nedá ( třeba právě proto že koupí jen jedno auto za 15 let...:-)) )
Reagoval jsem na příspěvek proč kaliny nekupujou firmy místo fabie v sockovem provedení...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tavri píše:
Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))
no v rusku je to složitý.. střední střída je kraj od kraje jiná (v moskvě je desítka sockový auto, jinde je to spíš luxus, ale moskva a peter .to jsou město která tak nějak do ruských statistik moc nezapadaj:-))
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jiri: Jasně, viděl jsem to na UA, Kyjev je hrot, venkov nuzota. ;-) Ten příměr k Oktávce a pohádka o střední třídě je spíš takový vtípek... Do dneška se totiž mnozí diví, co že to mám za auto.
V práci jsem na jaře u zánovní Oktávky II odpálil turbo (r.2006, 60 tis. km tacho) a prej příště mi dají Roomstra. Odpověděl jsem, vidíte, kdybyste radši nakoupili Lady :-DD. Tak jsem je aspoň pobavil.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jiri píše:Psal jse o velke fimě která bere octavky se značnou slevou.. a i tam kdby najezdila 10 000 ročně tak se vyplatí jí po ukončení leasingu poslat do světa za pěknou cenu:-))
No to by musela a být sakra sleva ... leasingy se tu dělají odhadem na 2-5 let, auto dejme tomu s 30000 km - čili nic moc využité, hodnota po těch 3 letech tak 250 tisíc. Původní cena mohla být se slevou (čili spíš bez přirážky za leasing) cca 450 tisíc (?)- čili za tu dobu můžu Kalinu klidně zdemolovat, aby se mi nevyplatila, nehledě na to, že žere míň než nějaký 1,6FSI.

Včera pro změnu pobavili mě známí - jeden se mi pokoušel tvrdit, že tam, kde je teď zapalování, se dřív dával rozdělovač (jediný, co zná, je Volvo a Saab ;-) ), a procházel protimrazovou zátkou (tuším, že to je ono ;-) ), což pokládal za zaslepenou díru :D.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

tavri píše:
Štěpán Getsko píše:... tak se mě vyptávaj, jak to vypadá :evil:
Tak jim řekni, že něco jako Olcit, akorát trochu větší :D Né řekni jim, že jako třídveřovej Favorit. Tak dobře: Fiat Ritmo. :P Nebo radši neříkej nic :-))
Tohle jsem odpovídal na dotaz jak vypadá Tavria.
U 2110 hrdě říkám, zejména majitelům Š Fa/Fe/Fá: taková "ruská Oktávka", to si v Rusku kupuje střední třída :-))
samara je takový menší a o něco horší audi :) a to jako bezprdele
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

hmm Tome kdby ta samara měla 4x4 tak to bez ohledu "na prdele" podepisu. Takhle je to kategorie zbožných prání:-)
Trabantisti taky rikaj že maj rogalo bez krídel a že kour z dvoutakytu je dalekozdravejsi než to co produkuji auta s katalyzatorem...
Uživatelský avatar
paves
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paves »

Jiri píše:...Trabantisti taky rikaj že maj rogalo bez krídel...
tak to me rozsekalo :D :D :D
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07
Naposledy upravil(a) Flipper Tom dne úte říj 23, 2007 14:27, celkem upraveno 1 x.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

A motor do samary dělalo Porshe :P ( teda spolupráce na vývoji )
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Flipper Tom píše:tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07
jo to je vsecko pravda.. takhle byla i znacna podoba s1000mb se renaultem 8 :-) i když zadne konstrukcni celky nejsou okopirovane tak že by vypadaly stejne.......
jen vecna skoda ze se v boleslavi tenkrat neispirovali i motorem -1300 ohv gordini nemel chybu a ve spojei s 780kg tezkym autickem:-)))
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Flipper Tom píše:tohle není zbožný přání - to je prostě fakt - neříkám jestli je to dobře nebo špatně, prostě je to tak

mrkni na nějakýho starýho pasáta, A80, golfa co má za kliky dveří ? a můžeš pokračovat dál spínačka, zavěšení motoru, nápravy ...

i původní design "ladoga" je audi jak vyšitý

akorát fréma je trochu jiná :( to mě naštvali - chtěl jsem do samary narvat motor VW 1,8 GT

stejně tak 2110 je velmi podobná prototypu posledního faceliftu A80 (kterej se neuplatnil a byl nahrazen A4)

ostatně v ženevě představenej projekt "C" je převlečený audi A3 model 07
http://blegs.free.fr/nouveau%20site/lada11013.html
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“