SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
mam objednanou tuhle turbinu, nevim co to bude delat.. kdyz sem cetl recenze na tento vyrobek tak to vsichni strasne odsuzujou.. ale ani jeden z nich s tim nema absolutne zadnou zkusenost, jinak co jsem ja cetl tak pry to svou funkci (asi ne moc vyrazne) ale plni. Necekam zadne navyseni vykonu, docetl sem se ze to ma priznivy vliv na spotrebu tak sem zvedav
PODLE TOHO JAK TO VYPADÁ A JAK TO FUNGUJE, TAK BYCH SI DOVOLIL TVRDIT, ŽE TI TO BUDE DĚLAT POTÍŽE PŘI OSTRÝ AKCELERACI A DECELERACI. MOTOR SE TI NEBUDE CHTÍT VYTÁČET A PŘI BRŽDĚNÍ TI BUDE NAOPAK BRZDIT MÍŇ. Při kontinuálním provozu ( konstantní otáčky ) by se dalo očekávat, že ti to zvýší nepatrně plnění válcu a tím pádem i krouťák. Tož uvidí se. Je to jenom můj odhad, jak se to bude tvářit.
Sorry, zapnul se mi CAPS-LOCK
Sorry, zapnul se mi CAPS-LOCK
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jak rikam.. tak z 80% je to ze zvedavosti.. asi toho budu litovat, ale ja sem pro kazdou blbost tohle o tom pisou: SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER), montuje se do kitu prímého
sání, zabranuje vznikajícím turbulencím, rychleji a efektivněji přivádí vzduch do motoru, šetří palivo,
při sešlápnutí plynového pedálu podtlakem v sání dojde k roztočení turbonátoru, který se potom
stále setrvačně točí i při řazení, kdy nemáte zrovna nohu na plynu, navýšení výkonu se projevuje v
širokém spektru otáček motoru.
sání, zabranuje vznikajícím turbulencím, rychleji a efektivněji přivádí vzduch do motoru, šetří palivo,
při sešlápnutí plynového pedálu podtlakem v sání dojde k roztočení turbonátoru, který se potom
stále setrvačně točí i při řazení, kdy nemáte zrovna nohu na plynu, navýšení výkonu se projevuje v
širokém spektru otáček motoru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Doporučují, pokuď už chceš takhle blbnout, tak vyvýst sání někam ven před mřížku chladiče a tuhle turbínku pak budeš mít venku jako atrakcí při spuštěným motoru, a zároveň si uděláš náporový sání.Atex píše:jak rikam.. tak z 80% je to ze zvedavosti.. asi toho budu litovat, ale ja sem pro kazdou blbost
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
to vis ze jo pak mi tam decka budou strkat klackyŠtěpán Getsko píše:Doporučují, pokuď už chceš takhle blbnout, tak vyvýst sání někam ven před mřížku chladiče a tuhle turbínku pak budeš mít venku jako atrakcí při spuštěným motoru, a zároveň si uděláš náporový sání.Atex píše:jak rikam.. tak z 80% je to ze zvedavosti.. asi toho budu litovat, ale ja sem pro kazdou blbost
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Jen malý dotaz ... turbulence není točící se vzduchAtex píše:jzabranuje vznikajícím turbulencím......
při sešlápnutí plynového pedálu podtlakem v sání dojde k roztočení turbonátoru, který se potom stále setrvačně točí
Podle mě je toto obdoba komunistické plechové pevné "vrtulky", která se dávala mezi karbec a sání. Sám jsem s ní 4 roky jezdil, bohužel co se změnilo nedokážu posoudit. Při montáži jsem toho totiž udělal více. Spotřeba se ale spíše snížila snížením hlavy a seřízením, než touto bazmekojdní věcí
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
hej ale klidek.. co to tady melete za kraviny?! rikam ze nevim co to bude delat, a hlavne necekam zadny navyseni vykonu tak se tady hned nevzrusujte (nekteri jedinci) , davam to tam ze zvedavosti, to sem psal uz dvakrat..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
presne.. taky to tam k necemu bylo, urcite ne ke ztrate vykonu.. tim techci tu blbost prechvalovat, jak rikam nechavam se prekvapit, pokud se to nejak projevi budu rad a vy budete informovani, pokud ne tak pak muzete srandickovat..Vašátor píše:Podle mě je toto obdoba komunistické plechové pevné "vrtulky", která se dávala mezi karbec a sání.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn