Nepravidelné chování motoru
Moderátor: Moderátoři
Nepravidelné chování motoru
Můj motor v 2107 má takový nepravidelný chování. Je to 1500 s ozonem. Podělal se mi elektromag. ventil na volnoběh, takže se obešel a je to zapojený přímo na karbec. Při nízkých otáčkách když jen lechtám plyn to cuká, absolutně to nesnáší střídavý přidávání a ubírání plynu, třeba když jedu v koloně. Ale hlavně mě teď zajímá, co může způsobovat, že při každý ostrý akceleraci se motor chová jinak. Jednou se otevře druhá komora při 3500 ot., motor táhne a v 5000 ot. ztratí sílu, podruhý ujedu několik set metrů, než se to na 1. komoru vyšplhá na 5000 ot. a najednou jak kdyby do mě zezadu narazil kamion, 2. komora se otevře až teď a rozjede se to. No a někdy to šlape úplně normálně v celým rozsahu otáček.
Neměli byste prosím někdo tušení, čím to může být?
Neměli byste prosím někdo tušení, čím to může být?
Vyčisti karburátor, možná bordel z benzínu usazený v tryskách... Můj názor na toto: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15 (zhruba v druhé půlce stránky)
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
Já sem to nerozebíral, mechanik v servisu mi věnoval celých 5 minut, během kterých odpojil ten bazmek na podběhu, jednu hadičku zahodil a druhou zapojil natvrdo na karbec a trochu sešteloval otáčky a bohatost.JmJ píše:Odesel ti ten elektromag ventil, nebo dala kozu membranka v ekonomizeru? Kedze je membranka nacata, tak prisavas vzduch do motoru tam kam nemas a to asi muze delat ruzne veci.
Karbec jsem čistil, v tom to neni. Seřídit bych to potřeboval, jenže nemám komu to svěřit, neznám v okolí nikoho, kdo by byl schopnej a ochotnej to dobře seřídit.Pajas píše: Vyčisti karburátor, možná bordel z benzínu usazený v tryskách...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Vadná membránka v ekonomizéru většinou zlobí s volnoběhem, ale možné je všechno a určitě bych ji zkontroloval, dále bych odhodil řj ekonomizéru, teoreticky by mohla šlusovat kladívko. Je také možné, že se ti vylágrovalo ložisko v rozdělovači, zkus na zkoušku odhodit podtlakovou hadičku, pokud by to mělo býti tím mělo by se to trošku zlepšit, rozděovač zkontroluj určitě.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Never mu ani nos mezi ocima Zazil jsem 3x, ze nekdo tvrdil, ze ventil je vadny a ventil byl ok. Jednou neumel "mechanik" seridit sprane volnobeh, podruhe "mechanik" nedokazal poznat, ze je vadna prave ta membranka a ve tretim pripade nedokazal "mechanik" poznat, ze nejde napajeni do ridici elektroniky. ale vzdy byl vadny ventil a resnim bylo ho odpojit Takze pozor na toYellow01 píše:Já sem to nerozebíral, mechanik v servisu mi věnoval celých 5 minut, během kterých odpojil ten bazmek na podběhu, jednu hadičku zahodil a druhou zapojil natvrdo na karbec a trochu sešteloval otáčky a bohatost.JmJ píše:Odesel ti ten elektromag ventil, nebo dala kozu membranka v ekonomizeru? Kedze je membranka nacata, tak prisavas vzduch do motoru tam kam nemas a to asi muze delat ruzne veci.
VAZ 2104 1.3 1989
Tak se mi zase přihlásil motor. Před pár dny jsem přijel v noci domu, vypnu rádio a motor měl nějak moc otáček na volnoběh. Na otáčkoměru bylo asi 1300. Ale byla tma, tak jsem to neřešil. V pátek jsem jel pryč a asi po 10 km motor začal slábnout a auto zpomalovat, pak postupně začali odpadávat válce. Po 100 metrech to už jelo jen na 1 válec. Zastavil jsem, párkrát prošlápnul plyn a zkusil se rozjet, auto najednou jelo na všechny 4 válce naprosto bez problémů. Dojel jsem domů, v sobotu sednu do auta, po zahřátí motoru vypnu sytič, a začlo to na volnoběh chcípat. Po zahřátí to má na volnoběh malý otáčky, na otáčkoměru to nic neukazuje, rafička se válí na nulovým dorazu. Při stání to chvíli udrží chod, ale při brždění jak šlápnu spojku nebo vyřadím to chcípne. Zkoušel jsem zvednout otáčky, ale vůbec to nereaguje. Ten ventil na podběhu je odpojenej.
Troufne si někdo říct, čím by to mohlo být?
Troufne si někdo říct, čím by to mohlo být?
Cievka alebo kontakty prerusovaca?Ten ventil si odpojil az po tom ako sa objavili problemy alebo je permanentne odpojeny?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Trochu mi to pripomina muj problem,kterej resim na http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sc&start=0
Cívka by měla být v pohodě, kontakty jsou nový od léta, právě přerušovačem začaly všechny moje problémy s motorem. Paradoxem je, že na kontakty, který byly totálně smetený to jezdilo parádně. Ventil je odpojenej od léta, takže 3 měsíce bez něj v klidu, ale teď to zase začlo zlobit.Cory píše:Cievka alebo kontakty prerusovaca?Ten ventil si odpojil az po tom ako sa objavili problemy alebo je permanentne odpojeny?