kalina hatch 119 foto
Moderátor: Moderátoři
ten kdo se s kalou alespon jednou svezl ví o tom své a tudíž takové testy vůbec nepovažuje za korektní,ne že by kala byla bůhví co,ale spousta věcí tam prostě není docela pravda a je si třeba uvědomit,že je to auto za cca 200tisíc.Takže kdo čeká luxus Rols Royce a jízdní vlastnosti Lamborgini musí být zákonitě zklamán
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nicméně Beruška už Octavie 1.6 dává. Překvapivě i FSI, čekal jsem, že FSI je silnější (a papírově je a o dost - ale do kopce Oktu neutáhne). O spotřebě ani nemluvím.
Motor už tak nerachtá, ale studenej je stejně dost vrčivej. Převodovka jde už lehce, ostřikovače jsem se naučil používat trochu úsporněji, takže nemám spotřebu 10l na 2000 km, brzdy brzdí pěkně, co do zrychlení je to lenoch, ale co jsem tak sledoval, od nějakých 3500 ot. už fabce 1,4 ujíždí (do těch otáček je to naopak).
Spotřeba dlouhodobý průměr 8,5, ale zmíněná O2FSI má při stejném stylu kolem 10. Kolem 130 jezdím za 7,2 s poznámkou, že když se rozjíždím, tak na plno (pokouším se to odnaučit).
Taky se pokouším vyjet nádrž "na spotřebu", ale vždycky mě to zkazí buď 2hodiny v koloně po Práglu, nebo nevydržím na dálnici, když několikrát po sobě kvůli někomu zajedu do pravýho pruhu, vzápětí ale musím brzdit a pak se znova rozjíždět. To se radši rozjedu na 160.
Motor už tak nerachtá, ale studenej je stejně dost vrčivej. Převodovka jde už lehce, ostřikovače jsem se naučil používat trochu úsporněji, takže nemám spotřebu 10l na 2000 km, brzdy brzdí pěkně, co do zrychlení je to lenoch, ale co jsem tak sledoval, od nějakých 3500 ot. už fabce 1,4 ujíždí (do těch otáček je to naopak).
Spotřeba dlouhodobý průměr 8,5, ale zmíněná O2FSI má při stejném stylu kolem 10. Kolem 130 jezdím za 7,2 s poznámkou, že když se rozjíždím, tak na plno (pokouším se to odnaučit).
Taky se pokouším vyjet nádrž "na spotřebu", ale vždycky mě to zkazí buď 2hodiny v koloně po Práglu, nebo nevydržím na dálnici, když několikrát po sobě kvůli někomu zajedu do pravýho pruhu, vzápětí ale musím brzdit a pak se znova rozjíždět. To se radši rozjedu na 160.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Tak pod tohle se můžu podepsat. Naprostý souhlas.FOMA píše:ten kdo se s kalou alespon jednou svezl ví o tom své a tudíž takové testy vůbec nepovažuje za korektní,ne že by kala byla bůhví co,ale spousta věcí tam prostě není docela pravda a je si třeba uvědomit,že je to auto za cca 200tisíc.Takže kdo čeká luxus Rols Royce a jízdní vlastnosti Lamborgini musí být zákonitě zklamán
LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
tak hadam tento test vas poteší:
http://automix.centrum.sk/tiskclanek.phtml?id=100000578
http://automix.centrum.sk/tiskclanek.phtml?id=100000578
Dmatej : tak at je co porovnavat - 100 000 hmm fajn tak zkus spocitat kolik te bude stát klima do kaliny ( ja jsem to jeden cas chtel do 111 a cenova nabidka byla 48000.)
fabie bez klimy bude tak o 20 -30 tisic levnejsi. (a bude ta fabie za tyhle prachy taky bez ABS?)
nastrikane dutiny do toho netahejte:-)) to je problem lady co udelat aby to nerezlo , ma zkusenost s pozinkem u 111 - nic mooc:-(
Nicmene ojeta fabie se prodava lip než ojeta kalina...a v pripade leasingu to plati vic než dvojnasob...
fabie bez klimy bude tak o 20 -30 tisic levnejsi. (a bude ta fabie za tyhle prachy taky bez ABS?)
nastrikane dutiny do toho netahejte:-)) to je problem lady co udelat aby to nerezlo , ma zkusenost s pozinkem u 111 - nic mooc:-(
Nicmene ojeta fabie se prodava lip než ojeta kalina...a v pripade leasingu to plati vic než dvojnasob...
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
klimu jsem onehdá našel za 30 nebo 35, ale hádat se nebudu a hledat se mi to teď nechce. Navíc jsem klimu nechtěl.
fabie za cca stejnou cenu tehdy byla s ABS, ale jen jedním bagem, htp a tuším bez klimy. Dneska nevim, už to nesleduju.
Tohle píšu bez záruky, už si to nepamatuju přesně, ale zkoušel jsem postavit fabku na stránkách škody auto a moc se mi nedařilo z toho dostat rozumnou cenu ... výsledek byl 100.
Když to chceš srovnávat, ABS a zadní opěrky si napiš stranou jako výhodu fabky, Kalině zase uznej větší prostor uvnitř. Najdi cenu Klimy pro Kalinu a pak fabce započítej motor 1.4 16V (ten nejsilnější benzín, už nevím kolik má, ale je rovnocenej s Kalinou 1.6 8V). Ostatní věci se dají u fabky navolit, takže už jen počítej. Já to teď dělat nebudu.
Jinak Beruška má 23000km, zatím bez závad krom jedné prasklé parkovačky.
fabie za cca stejnou cenu tehdy byla s ABS, ale jen jedním bagem, htp a tuším bez klimy. Dneska nevim, už to nesleduju.
Tohle píšu bez záruky, už si to nepamatuju přesně, ale zkoušel jsem postavit fabku na stránkách škody auto a moc se mi nedařilo z toho dostat rozumnou cenu ... výsledek byl 100.
Když to chceš srovnávat, ABS a zadní opěrky si napiš stranou jako výhodu fabky, Kalině zase uznej větší prostor uvnitř. Najdi cenu Klimy pro Kalinu a pak fabce započítej motor 1.4 16V (ten nejsilnější benzín, už nevím kolik má, ale je rovnocenej s Kalinou 1.6 8V). Ostatní věci se dají u fabky navolit, takže už jen počítej. Já to teď dělat nebudu.
Jinak Beruška má 23000km, zatím bez závad krom jedné prasklé parkovačky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).