
Cievka na karburatore
Moderátor: Moderátoři
Cievka na karburatore
Je mozne, aby mi za dva dni odišli dve celkom nove cievky na ozone, inak ventily voľnobehu?
Moze to byt samozrejme vyrobna chyba, ale ze by som mal az take stastie? Moze byt aj inde chyba? dik

- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11085
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pokud ti nepřebíjí alternátor jde asi o náhodu, mmj. místo těch cívek se dá naimplantovat i takový mosazný tryskošroubek a máš klid. Nebo demontuj tyčinku z té cívky, pak to bude chodit i bez elektriky. U mého ozónu je jen ten tryskošroub a samozápaly neregistruji. Technická sekce by byla vhodnější, hnací soustava třeba.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Zatial tam mam tu staru, co mi raz isla raz nie, zatial ide. Zajtra idem reklamovat aj druhu, na alternator sa pozriem. A nemoze to byt regler, ci ako sa to vola? Uz mi z tych cievok preskakuje, ani neviem kde zakladam temy
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út září 25, 2007 08:10 ]
Pozn. moderátora: po ránu je dobrá nálada - bludišťák nebude. Přesunuto. L.


[ Komentář přidal: Luděk Musil: út září 25, 2007 08:10 ]
Pozn. moderátora: po ránu je dobrá nálada - bludišťák nebude. Přesunuto. L.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11085
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Alternátor a regulátor jsou nerozlučná dvojice, prostě změř napětí na baterce při vrčícím motoru napříč spektrem užívaných otáček, ale spíš bych si tipnul na "kvalitu" nových dílů.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
A co takhle chyba v elektrice? Přerušený či zlomený drát. Zkoušel jsi cívečku "na sucho" - připojit ji přímo na baterku, jestli je opravdu KO ?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
No prva cievka normalne praskla, druha vypovedala službu a v drote to nebude, ak odpojim kabel od starej, otocim klucikom a prikladam kontakty, stuka v nej, v novej absolutne nič. Ono by nebol problem nechat staru, len keby bola v 100% stave, len nechcem riskovat ze odide ako minule a budeme musiet na kazdej krizovatke startovat. Ja by som to tiez tipol skor na tu kvalitu. Stara zatial ide, len neviem dokedy 
ps. a vcera sme sa boli previest a auto viac ako 140 nechce. Zacina ma vsetko pomaly srat

ps. a vcera sme sa boli previest a auto viac ako 140 nechce. Zacina ma vsetko pomaly srat

- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky bych to viděl na to vysunout trysku a z ventilu vytáhnout uzavírací jehlu, složit a dát nazpět. O tomto ventilu už nejeden člověk prohlásil, že to byl jeden z hlavních problémů Lady 1500/1600 a při jeho vyřazení se samozápaly neobjevily.
Já ho zatím používám, když funguje, ale v případě vypovězení bych to s tou jehlou udělal taky...
Když už jsme u toho, hodně mě zlobil původní konektor, i když byl krytý gumou. Musel jsem ho několikrát ročně brát do kleští a smačkávat, při té příležitosti "samce" i "samici" vyčistit pilníkem a prostříkat, jinak se mi stávalo, že jsem občas zkrátka nejel na volnoběh a pokaždé chvíli zmatkoval, než mi došlo, že to je opět tím konektorem u ventilu.
Nakonec se to vyřešilo až s výměnou konektoru. Má plastovou čepičku, nasadil jsem na něj ještě i původní delší gumu a stejně ho kontroluji častěji, než jiné uzly. Zdá se mi, že zrovna tenhle konektor trpí jako jeden z mála na autě.
Otázka je, jestli kvůli jeho umístění je náchylný na srážení vlhkosti, nebo něco jiného...
Já ho zatím používám, když funguje, ale v případě vypovězení bych to s tou jehlou udělal taky...
Když už jsme u toho, hodně mě zlobil původní konektor, i když byl krytý gumou. Musel jsem ho několikrát ročně brát do kleští a smačkávat, při té příležitosti "samce" i "samici" vyčistit pilníkem a prostříkat, jinak se mi stávalo, že jsem občas zkrátka nejel na volnoběh a pokaždé chvíli zmatkoval, než mi došlo, že to je opět tím konektorem u ventilu.
Nakonec se to vyřešilo až s výměnou konektoru. Má plastovou čepičku, nasadil jsem na něj ještě i původní delší gumu a stejně ho kontroluji častěji, než jiné uzly. Zdá se mi, že zrovna tenhle konektor trpí jako jeden z mála na autě.

Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Sice asi trošku OT, ale přemejšlel jste někdo o tom, nebo jestli to někdo už tak udělal, že by se ten elektromagnetickej ventil zapojil na řídící jednotku z OZONu, která zapíná a vypína volnoběh v závislosti na otáčkach?!?!?! Jde mi o to, jestli by se to udělalo tak, že by mohlo docházet k nějaké menší úspoře paliva, když se vyřadí volnoběznej okruh z činnosti, při jízdě dejme tomu po dálnici, nebo všeobecně, když motor bude ve vysších otáčkach, než jsou volnoběžný!
Jinak prosím nekamenovat za otázečku tak trochu mimo mísu
Jinak prosím nekamenovat za otázečku tak trochu mimo mísu

- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11085
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Kdesi jsem se tu na to ptal a Marek mi to posvětil, takže směle do toho. Původně jsem to chtěl realizovat při experimentálním provozu Webera, nicméněž upustil jsem od toho z důvodů časových a také proto, že jezdím hlavně na LPG a vzhledem ke konstrukci webera by mi to nepřineslo žádný užitek.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Pánové - karburátor OZON nemusí mít nutně podtlakem řízenou regulaci volnoběhu (ekonomizér). OZONy třebas na 2106 mají klasickej elektromagnetickej ventil proti samozápalům... jen tak pro informaci 

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11085
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Toto tu, ale nikdo nezpochybňuje, všichni přeci víme o existenci prvních ozónů
, prostých přídavných soustav, mmj. v tomto tématu jde především o problematiku el. mag. cívky.

Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Taak, skončím to tu, cievky som doposiaľ vyskúšal 3 nové, resp. vyskušal iba 2, tretia mala nejak divne narezany zavit že som ju nemohol našrubovať, ale je to jednoducho úplne jedno, pretože sa nejak "občula"
tá pôvodná cievka čo sa začínala kaziť a proste už dĺĺĺho jazdím opäť s ňou
Takže poučenie - nevyhadzujte staré veci zo žiga, lebo nové sú skoro vždy ešte oveľa horšie
ps. Dandy, napíš tu nejaké ot, chcem ti dať helpíka




ps. Dandy, napíš tu nejaké ot, chcem ti dať helpíka

