Drobek81 píše:Kdybys nebyl socka tak nejezdíš žígem voleKoko Loko píše:Viděl bych to tak, že kdybych nebyl socka, tak LPG letí z auta ven.![]()
![scratch :scratch:](./images/smilies/icon_scratch.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![crybaby :crybaby:](./images/smilies/crybaby2.gif)
![booty :booty:](./images/smilies/booty.gif)
Moderátor: Moderátoři
Tak tam Tě obslouží a zodpoví k plné spokojenosti. L.Drobek81 píše:...jde mi hlavně o kontrolu těsnosti a vyčištění reduktoru...Nevím po jaké době by se to mělo čistit...
Co cepujouLuděk Musil píše:Tak tam Tě obslouží ....
Marku nechci te strasit, ale odpojeni odvetravani muze mit vliv na chod motoru i u benzinuKoko Loko píše:O seřízení šroubku na reduktoru ani tak nejde to jsem se naučil ihned po montáži, spíše o ty šroubky před brejlema, to už je vyšší soutěž, mmj. včera jsem učinil zajímavé zjištění, volnoběh a chování motoru při něm se značně zlepší, když odpojím odvětrávání klikovky, ten plyn je citlivý na každé prdnutí.
Ale jo, já vím, to bylo experimentální u příležitosti čištění odvětrávacího ústrojí. O důležitosti vrchního mazání vím.Wolf píše:Marku nechci te strasit, ale odpojeni odvetravani muze mit vliv na chod motoru i u benzinu . W.
Patrac píše:Tak po víkendu doplňuji další zkušenost s LPG pana Čadka. Nejen že dodrbali plyn a vodu. ale po včerejšku jsem zjistil že zdrbaná byla i elektřina. část fastonů držela jak pes ježka. nebyly vůbec zacvaknůté do izolace a dráty byly z poloviny vyjeé nebo utřepané. prostě flink práce. Další věc je to že v klidovém stavu by si RJ měla brát asi do 10mAh leš mě bere dvojnásobek!!!!!! tedy projít kompletní kabeláž od LPG a zjistit co je kde dál zprasené.. Otřes!!!!!
Si to moc bereš...chce to silné nervy a zapálit si s ním...Koko Loko píše:a přitom mu vesele kouká zapálená cigareta z úst a to celé 2 metry od stojanu kde se plnilo do mého ingotu na dotaz nedošlo a mám pocit, že jsem tam byl naposledy.