Palivovy system ako Stepna koza
Moderátor: Moderátoři
Palivovy system ako Stepna koza
Zdravim vas, LADAci , a prosim o radu, co to je....
Mam LADU 21043, r.v. 1995, 125 tisic km najazdenych. Palivovy sytem AXTEC.
Symptomy: Motor na volnobehu ide bez problemuov, a to aj pri vyssich otackach. Avsak akonahle zaradim jednotku, motor kasle, drhne. To iste aj pri vyssich stupnoch. Pocas jazdy, ak sa to tak da nazvat, nie je mozne udrziavat ruchlost. Vtedy to druhne, akoby to bolo prechlastane. Bude sa da dat nohu dole z plynu - vtedy je to OK, ale spomaluje, alebo plyn az na podlahu a auto zrychluje, ale stale ide tazko. Nad 80 sa ani neda dostat.
Inak povedane: Akonahle je motor zatazeny, drhne. Volnobeh je uplne v poriadku. Myslim si, ze je to prave ten AXTEC system, co blbne...
Viete niekto, co to moze byt? Prosim o akukolvek radu. Moj mechanik tento system nepozna...
Dakujem Vam a vela zdaru.
Mam LADU 21043, r.v. 1995, 125 tisic km najazdenych. Palivovy sytem AXTEC.
Symptomy: Motor na volnobehu ide bez problemuov, a to aj pri vyssich otackach. Avsak akonahle zaradim jednotku, motor kasle, drhne. To iste aj pri vyssich stupnoch. Pocas jazdy, ak sa to tak da nazvat, nie je mozne udrziavat ruchlost. Vtedy to druhne, akoby to bolo prechlastane. Bude sa da dat nohu dole z plynu - vtedy je to OK, ale spomaluje, alebo plyn az na podlahu a auto zrychluje, ale stale ide tazko. Nad 80 sa ani neda dostat.
Inak povedane: Akonahle je motor zatazeny, drhne. Volnobeh je uplne v poriadku. Myslim si, ze je to prave ten AXTEC system, co blbne...
Viete niekto, co to moze byt? Prosim o akukolvek radu. Moj mechanik tento system nepozna...
Dakujem Vam a vela zdaru.
Máš na karburátoru dva elektromagnetický ventily? Jestli jo, tak překontroluj jejích činnost. Nejdřiv jenom zapní zapalování a odpoj od ních drát. Měli by cvakat při připojování a odpojování drátu. Jestli cvakaj, tak je nech připojené, a nastartuj normálně motor a cípni ho přes zařazenou rychlost. Správně by pak měli cvakat při chcípnutým motoru.
Ještě něco, máš kontrolku CHECK ENGINE? Jestli jo, svítí ti to?
Ještě něco, máš kontrolku CHECK ENGINE? Jestli jo, svítí ti to?
Zdravim,
mno, karburator dam pozriet. Ta kontrolka je niekte na palubovke? Lebo nic nesvieti...
Este som zabudol spomenut, ze pod sedadlom spolujadzca je taka elektronicka vecicka - zrejme to je nieco ako palubny pocitac a suvisi to s palivovou sustavou....
Ak sa to nebude dat srpavit, tak asi tam necham namontovat klasicky karburator a bude.
mno, karburator dam pozriet. Ta kontrolka je niekte na palubovke? Lebo nic nesvieti...
Este som zabudol spomenut, ze pod sedadlom spolujadzca je taka elektronicka vecicka - zrejme to je nieco ako palubny pocitac a suvisi to s palivovou sustavou....
Ak sa to nebude dat srpavit, tak asi tam necham namontovat klasicky karburator a bude.
Check Engine je ve stredovym panelu. pri zapnuti klicku do prvni polohy se rozsviti a pri nastartovani ma zhasnout. kdyz sviti je neco spatne. kdyz by jsi nasazoval obyc karbec dej pryc katalyzator nebo ho vysyp
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Nie nie, nic z toho nesvieti. Bud je posahana elektrina, alebo to proste nesvieti.
To drhnutie sa mi uz stalo 3x, ale vzdy stacilo auto odstavit na 2-3 minuty a potom to islo. Teraz to neprechadza.
Zaraza ma, ze volnobeh ide bez problemov, hladko, aj pri vyssich otackach. Avsak akonahle ma motor nejaku zataz - ci vpred alebo vzad - tak drhne. Pripomina mi to, ked ma otec (na 2107 z 1988-teho) deravu membranu v karburatore a prechlastaval sa motor...
Dam vediet automechanikovi, co ste mi tu radili - lebo taku LADU este nevidel, hehe... A to uz robi do aut vyse 40 rokov...
Ak mate este napady, dajte prosim vediet, kazda rada je vitana. Dakujem vopred!
To drhnutie sa mi uz stalo 3x, ale vzdy stacilo auto odstavit na 2-3 minuty a potom to islo. Teraz to neprechadza.
Zaraza ma, ze volnobeh ide bez problemov, hladko, aj pri vyssich otackach. Avsak akonahle ma motor nejaku zataz - ci vpred alebo vzad - tak drhne. Pripomina mi to, ked ma otec (na 2107 z 1988-teho) deravu membranu v karburatore a prechlastaval sa motor...
Dam vediet automechanikovi, co ste mi tu radili - lebo taku LADU este nevidel, hehe... A to uz robi do aut vyse 40 rokov...
Ak mate este napady, dajte prosim vediet, kazda rada je vitana. Dakujem vopred!
Téma zkončilo, ale celkem nic se nevyjasnilo. Tak teď já, s mým prvním problémem z axtecem, s kterým si ani nevím rady. Chová se to skoro stejně, jak psal Wolfhunt. Volnoběh je v normě. Nízké otáčky taky, ale když chci trochu přidat, tak to začne kuckat a dusit se. Pomůžou dvě věci. Buď uberu, ale tak se jezdit nedá, nebo dám plný plyn. Cačalo to dělatpotom, co jsem měl sundaný karburátor a snažil se ho vyčistit, profoukat a promazat táhla. Nic jsem nešteloval a s ničím jsem netočil. Problém přetrvává i po výměně za druhý karburátor z auta, které tyto problémy nemělo(aspoň o tom nevím). Co teď s tím. Poraďte mi někdo prosím.