Honza 21061 píše:Jestli je ještě někde k dostání skutečně ten původní olovnatý Super 96, tak sem s ním, budu ho tam jezdit tankovat...
Benadit přidávat- přimlouvám se za to!
Tak ten sem neviděl už nikde! Jen super 95 i když se tvrdí že je to natural ale ten tam měli taky až tama pojedu tak tu benzínku vyfotím a dám ji sem na forum
ondra_brno píše:Jen pro jistotu: do Samary 1300 (r. v. 89) taky Natural 95? Bez aditiv?
Předpokládám že jo, ale nerad bych se mýlil (jsem v Samaře nováček)
Ano, když jsem měl Samaru tak jsem tankoval natural 95 bez jakejkoliv přisad a uplně v pohodě
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
"Staršie automobily majú zrejme za svoju dobu života veľa usadenín v motore. Liečba výkonu motora prostredníctvom paliva Shell V-Power Racing odstraňuje nečistoty v motore a dodáva Vášmu vozidlu energiu."
"Výhody paliva Shell V-Power Racing môžu využívať všetky vozidlá jazdiace na olovnaté a bezolovnaté palivo."
Takže neviem prečo si tu niektorí myslíte, že by mal byť nevhodný pre Žigula.
Koko Loko píše:Když napíší skoč z mostu, také skočíš? Přečti si začátek tohoto topicu, ti jedinci co tam píší nejsou blbí, nejde tak ani o nevhodnost, ale účelnost.
Jasné, ale raz za čas sa to na prečistenie motoru hodí.
na precistenie ti staci V-Power, tym urcite nic nepokazis, ma OC 95, ale davat tam Racing ktory ma 99 alebo 100 je pri seriofke ako hadzat mince do hajzla....
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Myso píše:na precistenie ti staci V-Power, tym urcite nic nepokazis, ma OC 95, ale davat tam Racing ktory ma 99 alebo 100 je pri seriofke ako hadzat mince do hajzla....
tak. nehlede na to, ze pokud jezdis na 95, tak mas motor serizeny na toto palivo a na jine palivo je vhodne jej seridit krapet jinak.
V-Power je fajn, ono obcas staci jen obycejny shellacky natural a jede to citelne lepe.
no ja som skusal natankovat OMW 99ku a motor mi zacal klepat, nechapem ako, ale podarilo sa mi trafit kompresny pomer presne na 100oktan
Asi si na nadrz svihnem nalepku "Shell V-Power ONLY" kedze iny 100oktan u nas nedostat
V-Power pouzivam do Nivy i Orecha pretoze tankovat racing je fakt sypanie penazi do hajzla pretoze to nic oproti V-power-u v seriovom motore neurobi. Samotny power ma hodne prisad, takze je to fakt "cistiaci benzin"
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo píše:no ja som skusal natankovat OMW 99ku a motor mi zacal klepat, nechapem ako, ale podarilo sa mi trafit kompresny pomer presne na 100oktan
Asi si na nadrz svihnem nalepku "Shell V-Power ONLY" kedze iny 100oktan u nas nedostat
V-Power pouzivam do Nivy i Orecha pretoze tankovat racing je fakt sypanie penazi do hajzla pretoze to nic oproti V-power-u v seriovom motore neurobi. Samotny power ma hodne prisad, takze je to fakt "cistiaci benzin"
Takže možem bez obáv tankovať V-Power (do nijak neupravovaného motora)?