Tlak oleje - nízký - 2103

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Tak jsem dnes vyčistil to čidlo, s výsledkem spíše optického rázu (to čidlo je v motoru vidět na první pohled)



Takže bych asi podložil ten redukční ventil. Napíšete mi o tom pls něco podrobněji? Díky
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Nevím, jestli v Tvém případě podložení redukčního ventilu něco vyřeší. Každopádně bych skontroloval vůle olejové pumpy (než redukčák podložíš).
Sundáš vanu motoru (motor je potřeba odšroubovat ze silembloku a za převodovku lehce zvednout heverem), pak odšroubuješ olejové čerpadlo (drží ho tuším dva šrouby - komplet i ze sacím košem), potom čerpadlo rozšroubuješ, změříš vůle na zubovém mechanismu čerpadla (viz. Tůma-knihovna)¨. Dále v tom čerpadle uvidíš silnou pružinu, která tlačí na takovej bazmek - záklopku. Pružinu podložíš tak, aby se zvětšila její síla. Klasickou podložkou cca 1mm.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Jo, díky.

Mělo by ýznam třeba to čerpadlo vyměnit za nové? Nebo jsou i ta olejová čerpadla dnes taková kvalita že raději ne?
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Tak na to ti asi nikto neodpovie.... Taku odvahu nema nikto...fakt je ze kvalita dielov ide z kopca...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“