Zadní brzdy, regulátor tlaku

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Zadní brzdy, regulátor tlaku

Příspěvek od popest »

Dobrý den. Dneska jsem odvzdusnil zadní brzdy a samozrejme se celej zadek zase kouse. Levy zadni kolo jde do smyku trochu driv, ale ve finale brzdi obe kola do smyku. Neresil jste tu nekdo podobný problém? Nejdriv bych zkusil znovu nastavit regulator, ale nemam k tomu ten pripravek da se to udelat i bez nej? Diky za odpovedi.
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Regulátor zadních brzd bývá často zaseklý nebo zarezlý a nefunguje. Žádné jeho nastavování se neprovádí, je dáno konstrukčně a je to prakticky impossible.

Spíš bych ho vyměnil za nový, cena je velmi symbolická.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Taky bych se přikláněl k jeho kousnutí, nicméně, pokud ho chceš nastavit-je to jednduché...musí volně chodit a pak stačí jen odpojit tu zkrutnou tyč od mostu nápravy a změřit vzdálenost...nepamatuju se, jaká ta vzdálenost má být, ale nic na tom není...

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út srpen 28, 2007 17:25 ]
a navíc (v naší knihovně): Tůma strana 190 - 192. L.
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Dobře díky. Tím nastavením jsem myslel právě vzdálenost té zkrutné tyče.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

alebo ho odpoj

[ Komentář přidal: Majo: út srpen 28, 2007 22:41 ]
psssst, neprovokuj lebo nas zmasakruju :lol:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Matně si vzpomínám, že na technice na www.ladaklub.com se vyskytuje návod co s tím, je tam tuším popsán návod a seřízení, respektive kontrola ustavení této věci, pokud jej budeš měnit bude ti to jistě nápomocno.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ok majo
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

Já ho mám vyřazený 5 let,dvakrát jsem s tím byl na STK kde si toho nevšimli.Podstatnější ale je,že jsem nikdy neměl problém s bržděním ani na sněhu-jezdím v zimě i v létě i na lyže.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Pool

Příspěvek od Pool »

Právě jsem se chtěl teď na to zeptat. Měl jsem teď problém s brzdama a žigul byl v servisu. Praskla trubička pod autem, někde u regulátoru. Trubičku nikde neměli asi ve 3 navštívených servisech... Takže musel přijít na řadu nějakej kompromis. Dneska jsem pod to vlezl a zjistil, že oni obešli regulátor, zkrátili hlavní přívodní trubičku a napojili jí přes hadici přímo do rozdvojky na nápravě.
Auto moc nebrzdí, ale tak doufám že je to jen špatně na rychlo odvzdušněné, když píšete že jezdíte bez regulátoru a bez větších problémů...

Takže... Bude to bez regulátoru brzdit dobře? Co můžu čekat od jízdy bez regulátoru? Mám si dávat víc bacha.

P.S. Nebylo by složitý regulátor znovu zapojit, ale pokud by to nebylo nutné...
Navíc sehnat ty trubky atd. bude možná problém. Táborská je asi v likvidaci... :) když už nemá brzdové trubky ani silentbloky pod motor... ani palivovou hadici tam nemá. Za chvíli bude všechno na objednávku :?
Sender
Příspěvky: 112
Registrován: ned kvě 07, 2006 14:52

Příspěvek od Sender »

Regulátor mám odpojený 12let a nikdy jsem na STK neměl problém.

<Takže... Bude to bez regulátoru brzdit dobře? Co můžu čekat od jízdy bez regulátoru? Mám si dávat víc bacha.
>
Bez zapojeného regulátoru zadní náprava víc brzdí (než se zapojeným).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

bez zapojeneho regulatoru je auto pri brzdeni v zatacke omnoho viac pretacavejsie, co moze viest az k havarii...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

v zatacke sa nebrzdi ale pridava
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Majo píše:bez zapojeneho regulatoru je auto pri brzdeni v zatacke omnoho viac pretacavejsie, co moze viest az k havarii...
ALE
čmelák píše:v zatacke sa nebrzdi ale pridava
AMEN!
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Regulator mam zapojenej, ale asi moc regulovat nebude. Zadek jde podstatne driv do smyku nez predek, takze pokud jezdite bez regulatoru, resp. je vyrazen, tak vam to preci musi delat to same ne? Jedina doba kdy to brzdilo dobre bylo, kdyz byl zadek malinko zavzdusnenej, to byla parada.
Uživatelský avatar
Krwel
Příspěvky: 128
Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krwel »

Mám ho též odpojenej a žádnej problém a ze zásady v zatáčce nebrzdím.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“