WEBER

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

WEBER

Příspěvek od Freedom »

hele lidi mam takej možná hloupej dotaz, je možnost nasadit jen jednoho karburátoru weber nebo se musí dát vždy dva?? Pokud ano poradí někdo?? Je to myšlený jen jako záměna za original karbec nechci tam dva webery kvůli spotřebě, takže stačí jeden? nebude nižší výkon třeba?nebo bude aspon vyší?? :twisted: musí se pro to dělat nějaký úpravy?? D9KY všem za nápovědu
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6581
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: WEBER

Příspěvek od JmJ »

Freedom píše:hele lidi mam takej možná hloupej dotaz, je možnost nasadit jen jednoho karburátoru weber nebo se musí dát vždy dva?? Pokud ano poradí někdo?? Je to myšlený jen jako záměna za original karbec nechci tam dva webery kvůli spotřebě, takže stačí jeden? nebude nižší výkon třeba?nebo bude aspon vyší?? :twisted: musí se pro to dělat nějaký úpravy?? D9KY všem za nápovědu
no mozna neni marne rict, jaky weber. dvoukomorovy weber se daval standardne do starsich zigulu :-) nebo pak je treba kateogire dvojtych karburatoru a tak ruzne :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Freedom má na mysli dvojité karburátory DCOE. Už mě to taky napadlo, ale zatím jsem vždycky viděl na autě dva. A ohledně úprav, budeš muset vyřešit přírubu na sací potrubí, vzduchovej filtr a potom určitě nějaký ovládací táhla nebo lanka. A taky otázka, jestli to utáhne sériový palivový čerpadlo.
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Určitě pokuď se jedna o dvojite Webry tak bude problem s montaží jen jednoho, jako kompromis bych viděl dát Webra co se daval seriově na Ladu :twisted:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Jarek
Příspěvky: 10
Registrován: stř lis 29, 2006 20:02
Bydliště: OSTRAVA

Příspěvek od Jarek »

Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pool

Příspěvek od Pool »

Yellow01 píše:Freedom má na mysli dvojité karburátory DCOE.
No já to tam sice nevidím nikde napsaný... a jestli jo, tak to jsem ještě neslyšel, aby někdo chtěl v autě DCOE a zároveň mu šlo o spotřebu... :shock: Buď chci jedno (výkon) nebo druhé (spotřeba), je potřeba se rozhodnout :wink:
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pool píše:Buď chci jedno (výkon) nebo druhé (spotřeba), je potřeba se rozhodnout :wink:
Přesně tak. Dvojité horizontální karburátory DCO jsou vhodné pro motory s úpravami kompresního poměru a časování, a to pro schopnost nakrmit takto dimenzovaný motor. Nárůst výkonu je potom samozřejmě rapidní, stejně tak jako nárůst spotřeby.
Pokud osadím DCO karburátor (-y) na seriový motor nebo motor s "amatérskými domácími" úpravami, jediný efekt je vyvětraná peněženka - na výkonu to přidá pramálo...

Když jsem měl svého času (v roce 1998) v Ladě motor MTX na dvou DCO WEBERech, jezdil jsem za třicet (a to jsem to opravdu jen šimral), ve výkonu taky za sto na sto. Ale jelo to.............
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

Zminuju se ve svém textu o spotřebě to ano, alejen abych upřesnil jak myslim to osazení karburátoru, že se zvýší spotřeba je mi jasný ale 2 webery je už moc to bych nevyužil, chci právě nechat přez zimu snížit makovici, leštit kanály a pokud se mi ppovede sehnat vačku tak chci ostrou když neseženu nebudu asi ani schánět toho webera
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Pool

Příspěvek od Pool »

Možná by to jezdilo skoro stejně i s jedním upraveným originál Weberem.
Tahle 1300 má 92kW a taky jen jeden Weber... http://auta5p.eu/zavody/most_2004_vfv/most_04a.jpg
Jak už někdo dobře napsal, ty naše karburátory jsou schopný nakrmit i motor dvoulitr :)
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pool píše:Jak už někdo dobře napsal, ty naše karburátory jsou schopný nakrmit i motor dvoulitr :)
Je to OT, ale musím to sem dát: Jednou jsme se snažili seřídit motor v Audi z roku 198x. Byl to pětiválec myslím 2,1 nebo 2,3 litru a ke všemu karburátor. Velmi vysoká spotřeba - snad ke dvaceti litrům, špatné starty zastudena a celkově prostě děs a hrůza. Po ohledání místa činu jsme s kolegou konstatovali smrt karburátoru.

A co s tím? Karburátor tohoto typu prostě NEE. Majitel se pokoušel sehnat jej v Německu, ale po několika marných pokusech (buď jiný nepasující typ nebo stejný typ, ale v podobném posmrtném stavu) jsme se uchýlili k "sebevraždě" - přes mezipřírubu z duralu jsme implantovali do milé Audiny OZONa 2107.

Spotřeba do osmi litrů, výkonové paramerty beze změny (chodilo to skoro 220 km/h), zrychlení lepší než původně, emise tvrdě pod limity a start "na wotočení".
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

oki oki chlapi takže chápu dobře že když seženu nějakej dobrej svod nebo si ho necham nějak udělat abych mohl mít weber tak tam 1 půjde, s pár drobnejma úpravama tak mi eště povězte jestli pak neni lepší sehnat nějakej sportovní kit sání nebo si mam udělat náporovej.
:?:
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Pool

Příspěvek od Pool »

Freedom píše:tak mi eště povězte jestli pak neni lepší sehnat nějakej sportovní kit sání nebo si mam udělat náporovej.
:?:
Udělej si náporovej, ať už se konečně dozvíme jestli je to k něčemu dobré a jak moc to zvedne výkon :wink: Ale měl by jsi to řešit jinde v jiné sekci, ať to není Off Topic, však víš jak to tady chodí... :wink:
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

WEBER DCO nemá sání - má trubky přímo na karbu. U těchto karburátorů se vzduch nečistí (maximálně punčochou).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Marek píše:WEBER DCO nemá sání - má trubky přímo na karbu. U těchto karburátorů se vzduch nečistí (maximálně punčochou).
Asi's přeskočil Myšův příspěvek...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“