vetsi vykon
Moderátor: Moderátoři
vetsi vykon
nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
Re: vetsi vykon
pokud chces, aby z 2101 zbyla jen kastle, tak si namontuj libovolny co nejvykonnejsi motor libovolne znacky.kubahosi píše:nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
pokud chces upravovat motor VAZ, tak si na foru nastuduj veci kolem zvetseni komprese, zmeny casovani, zlepseni zapalovani, uprav sani a vyfuku atd.
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
2101 - jen seřídit, moje nemá tlaky a jezdí 165 tacho (cca 152 real) a to na ní mám zimáky a ještě před dvěma týdny plnej kufr železa. Palivo Natural95, olej Mogul SuperStabil. Kdo to viděl na srazu, potvrdí (pověst mi zkazil sprint s garde, kterej skončil 1:1, jenže to se právě zapomnělo na ty gumy a obsah kufru ).
Přemejšlim pořád o nových kroužcích a simerincích, ale teď jsem prošel STK+EM, tak to odkládám, dokud se nezvedne spotřeba oleje řekněme nad 2 litry na 10 tisíc km ...
Pokud chceš vážně tunit, tak viz příspěvky výše , já se vyžívám v dolaďování toho, co mám.
Moje 2101 - ventily vůle 13-15, zákl. předstih mám 7-8, hlavně druhou komoru karbece je třeba srazit (s origo nastavením se to na plnej plyn dusí, takhle jde líp, koupil jsem to blbě otryskovaný, stačilo to trošku zpřeházet a náhodou to vyšlo ), trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
Na druhou stranu co Lada to originál, tak si hraj, nikdo jinej to zatím nezkušel, pokud vím
Příští jarní ladasraz hodlám jet s letními gumami, spravenými podlahami a s uklizeným kufrem , jsem zvědavej, co z toho bude.
Přemejšlim pořád o nových kroužcích a simerincích, ale teď jsem prošel STK+EM, tak to odkládám, dokud se nezvedne spotřeba oleje řekněme nad 2 litry na 10 tisíc km ...
Pokud chceš vážně tunit, tak viz příspěvky výše , já se vyžívám v dolaďování toho, co mám.
Moje 2101 - ventily vůle 13-15, zákl. předstih mám 7-8, hlavně druhou komoru karbece je třeba srazit (s origo nastavením se to na plnej plyn dusí, takhle jde líp, koupil jsem to blbě otryskovaný, stačilo to trošku zpřeházet a náhodou to vyšlo ), trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
Na druhou stranu co Lada to originál, tak si hraj, nikdo jinej to zatím nezkušel, pokud vím
Příští jarní ladasraz hodlám jet s letními gumami, spravenými podlahami a s uklizeným kufrem , jsem zvědavej, co z toho bude.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
To je právě iluze, nebo spíš přesně blbost. To, co pohání motor, není benzín, ale směs benzínu se vzduchem, kterej se tam dostane jednak vzdušníkem, jednak komorou. Zvětšování jednoho bez zvážení kapacity ostatních věcí vede jedině do pekel.Stanley__001x píše:čím víc benzínu tím víc výkonu, maximálně odteče trubičkou ze sánídmatej píše: trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
No, ale na to jsou tu jiný experti, navíc se vsadim, že jsem se chytil na ironii
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Můj trošku intuitivní pocit je, že čím víc oktanů, tím víc to chce i vzduchu a naopak.
Pochybuju, že benzín před 30 lety se dá srovnávat s dnešním, moje první 2101 měla karbec origo, jezdila spíš na Special a sešlápnout plyn na podlahu pokud člověk měl míň jak cca 4000 otáček znamenalo jenom hučení a spíš zpomalení. Druhá komora to prostě zadusila. Přitom když se jezdilo do těch 110 km/h, jezdila za 7,3 litru ve dvou lidech a s plným kufrem nářadí.
U Laďky mám druhou komoru takhle a můžu si dovolit sešlápnout pedál k podlaze okamžitě (nějak jsem to přestal sledovat, ale myslim, že je to tak nejen proto, že to nemusim sledovat ).
Motor je skoro v kýbli, přesto jezdí takhle ...
Pochybuju, že benzín před 30 lety se dá srovnávat s dnešním, moje první 2101 měla karbec origo, jezdila spíš na Special a sešlápnout plyn na podlahu pokud člověk měl míň jak cca 4000 otáček znamenalo jenom hučení a spíš zpomalení. Druhá komora to prostě zadusila. Přitom když se jezdilo do těch 110 km/h, jezdila za 7,3 litru ve dvou lidech a s plným kufrem nářadí.
U Laďky mám druhou komoru takhle a můžu si dovolit sešlápnout pedál k podlaze okamžitě (nějak jsem to přestal sledovat, ale myslim, že je to tak nejen proto, že to nemusim sledovat ).
Motor je skoro v kýbli, přesto jezdí takhle ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
pripajam sa
mozem sa pripojit na zavodnich autach ked tam chcu dat turbo musia spravit mensiu kompresiu tak ja som si to premyslel a rozhodol som savyskusat dat blok z 1500ky a klukovku z 1200ky takze ked som to premeraval bola fuga mezdy hlavu a piestom v hornej uvraty 1.4cm tak ked by som to poskladal tak to turbo by muselo dat viac vzduchu do valcu aj viac mozno benzinu usporne by to nebola ale otacky by tam boli vedsie ako u normalu takze by to mozno tocilo 7 000tisic tocilo normalne alebo by nemuselmotor vydrzat skusat to neskusajte som len chcel povedat svoj nazor diky