vetsi vykon

Moderátor: Moderátoři

kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

vetsi vykon

Příspěvek od kubahosi »

nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

namontovat tam 1700 :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Trevor píše:namontovat tam 1700 :D
Nebo 2-litra DOHC od Fiatu :lol:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Štěpán Getsko píše:
Trevor píše:namontovat tam 1700 :D
Nebo 2-litra DOHC od Fiatu :lol:
Tak to uz potom ten s turbom lebo otazka znie ze co najvecsi vykon :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

kupit si auto :roll:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

čmelák píše:kupit si auto :roll:
nerouhej se :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: vetsi vykon

Příspěvek od JmJ »

kubahosi píše:nevi nekdo jak udelat vaz 2101 aby podal co nejvetsi vykon a zrychleni??
pokud chces, aby z 2101 zbyla jen kastle, tak si namontuj libovolny co nejvykonnejsi motor libovolne znacky.

pokud chces upravovat motor VAZ, tak si na foru nastuduj veci kolem zvetseni komprese, zmeny casovani, zlepseni zapalovani, uprav sani a vyfuku atd.
VAZ 2104 1.3 1989
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Myslim ze bohate staci znizit hlavu prippadne blok..a hlavne ideal je asi 1500 motor... najpodarenejsi :D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

2101 - jen seřídit, moje nemá tlaky a jezdí 165 tacho (cca 152 real) a to na ní mám zimáky a ještě před dvěma týdny plnej kufr železa. Palivo Natural95, olej Mogul SuperStabil. Kdo to viděl na srazu, potvrdí (pověst mi zkazil sprint s garde, kterej skončil 1:1, jenže to se právě zapomnělo na ty gumy a obsah kufru :D ).
Přemejšlim pořád o nových kroužcích a simerincích, ale teď jsem prošel STK+EM, tak to odkládám, dokud se nezvedne spotřeba oleje řekněme nad 2 litry na 10 tisíc km ...

Pokud chceš vážně tunit, tak viz příspěvky výše ;-) , já se vyžívám v dolaďování toho, co mám.

Moje 2101 - ventily vůle 13-15, zákl. předstih mám 7-8, hlavně druhou komoru karbece je třeba srazit (s origo nastavením se to na plnej plyn dusí, takhle jde líp, koupil jsem to blbě otryskovaný, stačilo to trošku zpřeházet a náhodou to vyšlo :D ), trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
Na druhou stranu co Lada to originál, tak si hraj, nikdo jinej to zatím nezkušel, pokud vím ;-)

Příští jarní ladasraz hodlám jet s letními gumami, spravenými podlahami a s uklizeným kufrem :D , jsem zvědavej, co z toho bude.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

dmatej píše: trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
čím víc benzínu tím víc výkonu, maximálně odteče trubičkou ze sání :twisted: :oops:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Stanley__001x píše:
dmatej píše: trysku mám 110 a vzdušník 170, první nechat být.
čím víc benzínu tím víc výkonu, maximálně odteče trubičkou ze sání :twisted: :oops:
To je právě iluze, nebo spíš přesně blbost. To, co pohání motor, není benzín, ale směs benzínu se vzduchem, kterej se tam dostane jednak vzdušníkem, jednak komorou. Zvětšování jednoho bez zvážení kapacity ostatních věcí vede jedině do pekel.

No, ale na to jsou tu jiný experti, navíc se vsadim, že jsem se chytil na ironii ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

dmatej píše:No, ale na to jsou tu jiný experti, navíc se vsadim, že jsem se chytil na ironii
Něco na tom asi je, benzín musí strhávat vzduch jinak jde přepadovou trubičkou :lol:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Můj trošku intuitivní pocit je, že čím víc oktanů, tím víc to chce i vzduchu a naopak.

Pochybuju, že benzín před 30 lety se dá srovnávat s dnešním, moje první 2101 měla karbec origo, jezdila spíš na Special a sešlápnout plyn na podlahu pokud člověk měl míň jak cca 4000 otáček znamenalo jenom hučení a spíš zpomalení. Druhá komora to prostě zadusila. Přitom když se jezdilo do těch 110 km/h, jezdila za 7,3 litru ve dvou lidech a s plným kufrem nářadí.
U Laďky mám druhou komoru takhle a můžu si dovolit sešlápnout pedál k podlaze okamžitě (nějak jsem to přestal sledovat, ale myslim, že je to tak nejen proto, že to nemusim sledovat ;-) ).
Motor je skoro v kýbli, přesto jezdí takhle ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

S tim benzínem máš asi pravdu, ale co lada to unikát, tak chce štelovat a štelovat...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Gurn
Příspěvky: 10
Registrován: pát srp 18, 2006 10:52
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

pripajam sa

Příspěvek od Gurn »

mozem sa pripojit na zavodnich autach ked tam chcu dat turbo musia spravit mensiu kompresiu tak ja som si to premyslel a rozhodol som savyskusat dat blok z 1500ky a klukovku z 1200ky takze ked som to premeraval bola fuga mezdy hlavu a piestom v hornej uvraty 1.4cm tak ked by som to poskladal tak to turbo by muselo dat viac vzduchu do valcu aj viac mozno benzinu usporne by to nebola ale otacky by tam boli vedsie ako u normalu takze by to mozno tocilo 7 000tisic tocilo normalne alebo by nemuselmotor vydrzat skusat to neskusajte som len chcel povedat svoj nazor diky
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“