majo ale nema seriovku...a nase vysokokompresne motory si tocky priamo pytaju...(ze to hovorim zrovna ja-naftak)MZ píše:píšeš 7800rpm - můj názor je, že kdyby to vydrželo těsnění, odešlo by v zápětí něco jinýho (možná dražšího ). Zásadně netočím mojí sériovku do červenýho (mám strach). Ale těsně pod je často
Poděkování
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
nieco cez 7000rpm dost goodJmJ píše:Ja nemam otackomer . Kolik je v 2104 1300 na 2. kvalt 80 ... ?
samozrejme, ja uznavam, ze 7800rpm je aj s mojimi upravami prilis, ja to beriem tak ako som si prerobil otackomer - od 7000 cervene pole. Asi jedina vec co by mohlo u mna odist privysokymi otackami je ze by sa nestihli zavriet ventily a nakolko nemam vybratie v piestoch by sa mohli piesty a ventily zrazit. Ale pruziny na ventiloch mam nove, tak neviem pri akych otackach by sa to mohlo stat Ani nebudem skusat
Takto - moj motor je tesne pred GO - bude vybrus valcov, nove piesty, vybrus kluky, nova vacka, nove ventily, voditka..... proste komplet GO. Teda keby som ho vtedy aj odpalil(co som aj spravil) tak jedina moja starost bola zlozit ho a zajst domov(alebo ako povedal Marek, pozhrnat motor na lopatu ). Znie to drasticky, no chcel som vyskusat, co vsetko dokaze.
A takto - to tesnenie pustalo olej uz asi tri tyzdne a dovtedy som jazdil "normalne". Takze to tesnenie tie tocky uz len dorazili - BOLO NEKVALITNE!
Taky jsem tak jel - 80km/h na 2 na mý 2105 a otáčkoměr ukazoval necelých 6000. Víc jsem nešel - kvůli červenýmu poli. A to už jsem tedy byl v něm A to jsem otáčkoměru věřil (jasně nějaká odchylka tam být může, ale 1000rpm tj.15% je celkem dost).
Tachometr by mě měl fungovat dobře - tedy podle radaru, který je namontován v Klatovech .
Tachometr by mě měl fungovat dobře - tedy podle radaru, který je namontován v Klatovech .
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
80 na dvojku je možná normální,dřív jsem to nezkoušel. Ale postavil jsem si zapalování podle fiaťáckých stránek(udělal jsem si vlastní tišťák, jestli někdo chcete) a motor docela ožil na vysoký otáčky. Tak jsem mu šláp na kejhák a hlídal červený. Víc by určitě šel, ale jak jsem psal, věřil jsem otáčkoměru a do červenýho jsem nechtěl. Jinak na kladívka mi při cca 65km/h ztratil výkon a já radši řadil výš. Normálně na trojku řadím při 40
jen mě zajímá, čím může být způsobena ta chyba otáčkoměru -je třeba snad vyměnit?
jen mě zajímá, čím může být způsobena ta chyba otáčkoměru -je třeba snad vyměnit?
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Myslel jsi toto, pokud ano nákres plosnaku bych uvítal, uz delsí dobu to mám ve stádiu rozpracovanosti, soucastky atd. uz mám, ale ten PS se mi nechce vymýslet, ten co k tomu dodali je nutno prekreslit a hodit do reálných rozmeru, mimo to prece jen uprednostnuji system delících car, ale pokud to más hotové nevadí mi zádný systém.
Já sem to s kombem tavil nejvíc na 1q 40km/h na 2q 70km/h na 3q 105km/h (podle tachometru). Myslím že to jde líp vytočit díky tranz. zap. Po chvíli mě to však přestalo bavit! Teď to dělám jenom málokdy vyjmečně, když spěchám. Je to celkem haluz mixer nerad dělám bezdůvodně bordel (rušení nočního klidu vytáčením motoru nad 5000 Rpm ) Potom výrazně stoupá spotřeba. Taky nevím jestli by to motor ustál, páč se otočí 100x za vteřinu a ikdyž věřím že "moderní sovětský motor s rozvodem OHC" by to ustál... tak bych rád, aby mi ještě chvíli sloužil.
Naposledy upravil(a) Pool dne pát čer 10, 2005 16:55, celkem upraveno 1 x.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
já to zatím pustil do klasický cívky, bylo to nejjednodušší. Ale s cívkou z Fáčka to chci taky zkusit - ale pak se musí řešit plnění cívky a na to zatím nemám čas. Ale po zkouškách se do toho snad pustím. Chtěl bych k tomu i modifikovat rozdělovač na optický snímání, nemám možnost si nechat převařit rozdělovač z favorita a nemám zkušenosti se seřizováním regulace předstihu.Pool píše:Já teď plácám dohromady tranz. zap. pracující s cívkou z Fakáče. Bude to sice spínaný přes klasický kontakt, ale energie z cívky by měla být větší!
to Koko-Loko
rozměry jsem tam doplnil, jinak to bude v 300DPI, snad to bude OK.
Ještě chvilku prosím... jen co přijdu na to, jak to dát na net
Zatím to můžu poslat mailem
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
Proč to řešit, když už to někdo vyřešil za násMZ píše:ale pak se musí řešit plnění cívky a na to zatím nemám čas. Ale po zkouškách se do toho snad pustím. Chtěl bych k tomu i modifikovat rozdělovač na optický snímání, nemám možnost si nechat převařit rozdělovač z favorita a nemám zkušenosti se seřizováním regulace předstihu.
Schémata existují, našel jsem jedno na netu, ale právě že fungující s optickým snímačem. Stačí překopat vstupní část a hotové!
Též nemám možnost svářet a tak o rozdělovači z Fakáče zatím neuvažuji. Výroba optické závory mně připadá taky nejednoduchá (na přesnost) a časově náročná. Zatím to zkouším tou nejjednodušší cestou
2ka 80km/h je pri diferaku 4,3:1 cca7205rpm, pri diferaku 4,1:1(je to kumst, ja som mal v 2105 1300 diferak 4,1) je to cca 6900rpm... este trochu zalezi na rozmere pneu, to co udavam je pri 165R13.
ja mam diferak 3,9:1 + prevody z lady 1600 a v trnave som mu nakyblil 7500ot/min - to je technologickych 105km/h(na 2ke), tachometrovych to bolo 110km/h...
ja mam diferak 3,9:1 + prevody z lady 1600 a v trnave som mu nakyblil 7500ot/min - to je technologickych 105km/h(na 2ke), tachometrovych to bolo 110km/h...
Keine Angst!