Na autosalove v nitre bol iasi pred 2ma rokmi vystavene ...a lada tam vystavuje asi kazdy rok ,aspon kym som tam chodil pravidelne/minuly rok som nebol/ ...a mozno v Ciernej nad tisou v prekladisku tu na vychode ,ale tam ta do nej nepusita sadnut ako na autosalonemayo456 píše:a kde sa u nas da ta Kalina vidiet??
První opravdový test Kaliny v ČR
Moderátor: Moderátoři
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Nějak se mi nezdá ten výkon, ale rozhodně by nebylo špatné mít pár koníků navíc...nebo je možné, že by nějaká verze motoru měla takovej výkon?
http://www.cybasar.com/detail.php?CybID ... s=&dea_id=
http://www.cybasar.com/detail.php?CybID ... s=&dea_id=
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Drobek81 píše:Nějak se mi nezdá ten výkon, ale rozhodně by nebylo špatné mít pár koníků navíc...nebo je možné, že by nějaká verze motoru měla takovej výkon?
http://www.cybasar.com/detail.php?CybID ... s=&dea_id=
Že by Němci provedli nějakej chiptuning? Ten motor je celkem přiškrcenej počítačem, např. zatímco ve Renaultu Megane 1,6 se v kopci na 4 dá vyvinout spotřeba 25 litrů (dle počítače), Kalině se v kopci moc nechce, ale taky spotřeba nepřesáhne 16 litrů, na pětku počítač za žádnou cenu nepustí víc jak 11,2.
Když jsem jí hnal po dálnici co to dá (150-190 km/h), prům. spotřeba jen na úseku dálnice byla 9,2 litru, což je dost málo, vzhledem k mýmu zacházení.
No, ale stejně je to číslo nějaký veliký ....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
A proč ne? Nebyla by to první 8V 1.6 s takovým výkonem. Ale je pravda, že by mě to taky překvapiloRadekP píše:to bude nějakej omyl ... je pravda že motor je trochu přiškrcenej, aby fungoval od extrémů dálnýho severu až po horkej jih, a kdo v rusku chce, může si ho oficiálně nechat přechipovat podle místních podmínek .... ale +- 20kw to rozhodně nedá
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
taky jsem lehce testoval
http://img4.net/pupload/view/1570/
http://img4.net/pupload/view/1570/
Jestli je tam stejné zpřevodování jako ve 2111, tak by mě nepřkvapilo na budíku ani 200km/h. Moje 2111 leze z kopce i mírně nad 200km/h. Rychlost nekončí jako u jiného auta na otáčkách motoru, ale na odporu vzduchu. Otáčky pořád nedosahují ke hranici možností, ale prostě už to víc netáhne...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jééé, to je slabý. Já dávám těch 180 po rovině, ale musí být dlouháááá. Jinak ale do kopce to netáhne, leda když podřadim. Ale jakmile to v krpálu klesne na 130, už to nezrychlí ani za nic.
Tož já taky začnu fotit
Jinak pod kopcem 160, na kopci 130 (dálnice D5, na pětku), nebo pod kopcem 160 (pětka), na kopci 150 (podřadit při 145 na čtyřku). 2101 jede pod kopcem 145, na kopci 120 (čtyřka). Pravda je, že 2101 jede za 10,3 litru, Kalina za 8,5 při tomhle leteckym stylu.
Potěšující je, že se pomalu vytrácí ten zvuk "dízlu" a začíná se to "tvářit" jako benzíňák
Tož já taky začnu fotit
Jinak pod kopcem 160, na kopci 130 (dálnice D5, na pětku), nebo pod kopcem 160 (pětka), na kopci 150 (podřadit při 145 na čtyřku). 2101 jede pod kopcem 145, na kopci 120 (čtyřka). Pravda je, že 2101 jede za 10,3 litru, Kalina za 8,5 při tomhle leteckym stylu.
Potěšující je, že se pomalu vytrácí ten zvuk "dízlu" a začíná se to "tvářit" jako benzíňák
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Taky jsem jednou testoval, ale při 180 mi začal pípat palubní počítač, tak sem toho radši nechal , ale určitě by to šlo dál, však je to taky GTe neSkalouš píše:Moje 2111 leze z kopce i mírně nad 200km/h
To si trochu protiřečí, nebo má kalina omezovač na 4900ot/min, to asi nedmatej píše:Kdepak, končí na otáčkách. Pětka u mě zatím končila na 4900 ot. a 187 km/h (cca).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.