KArbec favorit

Moderátor: Moderátoři

Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

KArbec favorit

Příspěvek od Wejra »

Co si myslíte o nainstalování karburátoru ze 136ky na 1500 2107ku? Nezkoušel jste to už někdo?
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Honza konopik uz to skusal, je to dobry karbec (Pierburg), vsetko sa da ked sa chce, jeden z mnoha problemov ktore su skoor neporiesitelne je ze plavak v komore je otoceny o 90° takze nefunguje naplavovanie a odplavovanie benzinu pri rozbiehani a brzdeni ale pri zatacani :(
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Radši bych tam dal Jikov ze 130ky nebo z 613ky.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pája píše:Radši bych tam dal Jikov ze 130ky nebo z 613ky.
rači 613... tj.: TATRA
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

radek mb píše:
Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|
tu je řeč o spotřebě???. nějak sem si nevšim... :P

nemám to odzkoušené, ale hodi se to spíše na doladění sportovnějších motorů.. ale bylo mi řečeno že když nešlapeš jak blbec na brzdu a na plyn tak to bere málo... musi se tim umět jezdit.. to samé jako s webrem.. :arrow:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Tak se koukni,kdo se ptal.Wejra .A zrovna toho irituje spotřeba nejvíc z celého fora :roll:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

miesate 2 veci dohromady:

ak sa bavime o pierburgu tak ide o ekonomiu jazdy a teda o spotrebu,

ak sa bavime o vsetkom moznom ostatnom tak ide o vykon a tam sa spotreba neriesi...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 878
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dandy »

radek mb píše:
Little Red Riding Hood píše:rači 613... tj.: TATRA
A to bude úspornější než Ozon??? :shock: To se mi nezdá :|
Tatra má dva karburátory, po jednom na každú radu valcov a sú z tej istej dielne ako škodovácke. Podľa typu buď SEDR alebo EDSR. Len sú inak otryskované a nastavené ako v škodovke.
Mimochodom, s tatrou 613 sa dá jazdiť aj do 10 litrov na 100km, len na to treba prax, 100% technický stav a trpezlivosť pri akcelerácii.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
Příspěvky: 878
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dandy »

Myso píše:ak sa bavime o pierburgu tak ide o ekonomiu jazdy a teda o spotrebu,
ale treba odstaviť ten nešťastný bimetalový sytič.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Čahoun
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvek od Čahoun »

Co se týče karbecu Pierburg 2E3 (nebo našeho licenčního Jikov LEKR),tak na Ladě s ním zkušenosti nemám,ale na Wartburgu 1.3(čtyřtaktní motor)jsem ho měl,oproti sériovému Weberu sbížil spotřebu asi o necelý litr( na průměrných 6.3L/100km),zvýšil maximálku na 175km(měřeno GPS-kou) ana rozjezd jsem drtil i Felície.
Podle mě je to jeden z nejdokonalejších karburátorů pro normální provoz,dokáže skloubit jak ekonomickou jízdu na první komoru,tak poměrně značný max výkon.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Myso píše:Honza konopik uz to skusal, je to dobry karbec (Pierburg), vsetko sa da ked sa chce, jeden z mnoha problemov ktore su skoor neporiesitelne je ze plavak v komore je otoceny o 90° takze nefunguje naplavovanie a odplavovanie benzinu pri rozbiehani a brzdeni ale pri zatacani :(
A robilo mu to velke problemy? pri rozbiehani na plny plyn?
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Ja mam na samare Jikov 130 je to o neco uspornejsi... 8)
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Sytič bych nechal automatickej, kamarád to měl předělaný na ruční (ve favoritu) a úspora byla tak max 0,2 litru na 100 hlavně při kratších jízdách, jinak při delších jízdách v létě to bylo nastejno. Ono totiž i ten automatickej zase až tak automatickej neni - jde vyřadit rychlym prošlápnutím plynu a pak zůstanou za studena už jen zvýšený volnoběžný otáčky na cca 1100 (aspoň na našem favoritu to jde).Navíc co slyšel od kamaráda tak když se ten sytič předělá tak má víceméně jen dvě polohy zapnuto a vypnuto a tak po rozjezdu ho musel vypnout a pak než se to zahřálo tak musel vždy udržovat otáčky plynem aby mu to nezdechlo. No a před pár lety se mu to díky tomu předělanýmu sytiči (a to to měl předělaný v servisu) nějak po.. a tak si to nechal opravit v jikováckym servisu a předělat zpátky na automat a žádný razantní zvýšení spotřeby se nekonalo. Jinak souhlasim s Čahounem, je to nejdokonalejší "klasickej" karburátor co znám.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Pool

Příspěvek od Pool »

Když snížit spotřebu, tak raději nějak radikálně přetryskovat OZON, ne? Je to jednodušší a výsledek bude skoro stejnej. Ale celkem by mě to zajímalo, jak by se motor choval s tímto karbem, motor z Fáva má přeci jen trochu kultivovanější chod.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“