starter

Moderátor: Moderátoři

kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

starter

Příspěvek od kubahosi »

Zdravim mam takovy maly problem se starterem nevi nekdo cim by to bylo???Startuje v pohode ale obcas asi nespina jakoby kdyby byka uplne vyzdimana baterka
Sender
Příspěvky: 112
Registrován: ned kvě 07, 2006 14:52

Příspěvek od Sender »

Doporučoval bych nejdřív zkontrolovat ,jestli někde není přechodovej odpor (na kabelu od startéru,kontakty baterie,spojení vodičem mezi motorem a karoserií,uhlíky na startéru).
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

to asi ty uhliky co??to zacalo delat nedavno
Sender
Příspěvky: 112
Registrován: ned kvě 07, 2006 14:52

Příspěvek od Sender »

Těžko říct. Mě tohle dělalo to spojení mezi motorem a kastlí.Dal jsem pořádnej vodič a je to v pohodě.
Zkus nejdřív zkontrolovat kontakty na baterce (je to hled).
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

KLADIVO dělá ďivy.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Špatná civka nebo spíš jen trochu napálenej kontakt na ní.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

to muze byt i civkou ju??Tak to me nenapadlo
Dusan
Příspěvky: 3956
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Ano pripadne vyhriaty kablik na cievke...hlavne ked je este stale na faston.. lepsie priletovat na pevno a odpajat ay mimo cievky.
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

a jak poznam ze je vyhraty???
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9421
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pod pojmem "cívka" se myslí spínací elektromagnet startéru - jen aby nedošlo k záměně se startovací indukční cívkou.

Chování startéru je takové, že pouze cvakne a nic?? Čili cívka sepne, ale startér se neroztočí? Potom by to mohly být opálené spínací kontakty v cívce nebo již zde výše popsané...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Dobi
Příspěvky: 127
Registrován: ned led 01, 2006 18:39
Bydliště: Sezimovo Ústí

Příspěvek od Dobi »

Píšeš, že nespíná. To je co? Když otočíš klíčkem, tak naprostý nic, nebo cvakne startér, ale neotočí motorem? Co máš za auto? Než se pustíš do startéru, zkus, co dělá spínací skříňka ( blbě doléhající nebo opálené kontakty na ořechu) a u novějších 05/07 taky jestli funguje relé startéru (pokud je, tak je na pravém podběhu, takové malé, taková jsou taky v pojistk. skříňce a vedou k němu 2 tenký( ovládání od spínací skříňky) a 2 tlustý dráty- spínají právě tu cívku na startéru - barvu z hlavy nevím). Větší je od kontrolky dobíjení, pokud je) Jestli tohle funguje, tak by měla fungovat ( cvakat - a to je slyšet )cívka na startéru. Pokud ne , tak chutě do ní a kontaktů, které obsluhuje, t.zn. startér ven. Hlavně ale zkontroluj všechny spoje ( povolený, uvolněný, zaoxydovaný a pod.) Možná to je jen proktina, ale požádně pozlobí.
Matobee
Příspěvky: 1
Registrován: stř črc 25, 2007 11:44
Bydliště: Bratislava

1500s - starter

Příspěvek od Matobee »

Zdravím prítomných,

ja mám tiež podobný problém s Ladou 1500s (21061)... po otočení kľúčikom štártér zvykne len cvaknúť bez toho, aby roztočil motor... motor roztočí niekedy na tretí až piaty pokus... vždy som však napokon naštartoval...
Posledné dva týždne som sa dostal tri krát do situácie, keď som štartoval zohriaty motor a potom čo na prvý krát nenaskočil pri druhom pokuse už štartér ani len necvakol... v dvoch prípadoch som po ochladení motoru naštartoval na prvý krát, no v spolednom prípade nepomohlo nič a museli ma roztiahnuť ... auto sa chytilo trojke na prvý pokus..
Som laik, viem akurát kde sa dolieva a kontroluje olej, tankuje benzín, dolieva voda do chladiča a ostrekovačov.. :lol:
Vedel by mi niekto polopatisticky poradiť ako odhaliť príčinu ešte pred tým ako s autom pôjdem do servisu... Nájsť totiž dnes servisákov, ktorý sa rozumejú týmto starším autám je umenie a väčšinou stretáva človek "meničov súčiastok", ktorých diagnostika končí pri napichnutí auta na počítač...
Prípadne viete mi poradiť nejakého dobého mechanika v Bratislave a okolí, ktorý sa Ladám rozumie?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10591
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Matobee píše:Som laik, viem akurát kde sa dolieva a kontroluje olej, tankuje benzín, dolieva voda do chladiča a ostrekovačov..
Těžká rada :( ........kontrola a vyčištění opálených kontaktů ve spínací skříňce (rozebrat spodek spínací skříňky) a kontrola a vyčištění opálených kontaktů v cívce startéru (rozebrat cívku startéru). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Luděk Musil píše:
Matobee píše:Som laik, viem akurát kde sa dolieva a kontroluje olej, tankuje benzín, dolieva voda do chladiča a ostrekovačov..
Těžká rada :( ........kontrola a vyčištění opálených kontaktů ve spínací skříňce (rozebrat spodek spínací skříňky) a kontrola a vyčištění opálených kontaktů v cívce startéru (rozebrat cívku startéru). L.
Tohle dělalo mýmu otci taky a byl to opálenej kontakt na cívce startéru, která přitahuje pastorek. Chce to rozmontovat a šmirglem vyčistit. Mělo by se zajet za někým, kdo aspoň trochů rozumí autům a on by to mohl zvládnout tak za hodinu až dvě.
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

já bych to rozlišoval takto - magnet startéru je prostě elektromagnet, pokud správně funguje, ozve se cvaknutí (vysune) , pak máš na tom velkým válci 4 cívky, pokud máš na jedné z nich něco špatně, ne vždy se startér roztočí. Mě to třeba dělalo asi jednou za 100km. Nedávno jsem to opravoval, poprvé to laikovi zabere hodinu, nejtěžší je vytáhnout startér z auta. Pokud to necvakne, buď do něj nejde proud nebo nefunguje elektromagnet.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“