Tak sem se po zimě kouknul prvně na ten kryt katu a vypadá to dost katastrofálně, z druhý strany je to ještě horší.tavri píše:Někdo tu psal, jak mu uhnil...
STK
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tý jóó to já ho mám na 21044 všelijak otlučený leč nějakým zázrakem funkční, ale orezlý není téměř vůbec, jen ty příruby jsou chycené a šrouby téměř katastrofální. Jak to, že to u té nové řady tak rezne? A to jsem nedávno mlsně okukoval jednu 2111, no tak alespoň vím o dalším místě kam se podívat
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
On je od pohledu na stare a nove rade uplne stejny (alespon soude z Tavriho foto) a ac dle meho vzorku se neda soudit (nebot je ulozen do pristich emisi na bezpecnem miste v garazove skrini a je tedy jako novy) myslim, ze rozdil muze byt v tom, ze starsi rocniky (muj je r.2000) maji jeste original GM v nerezu (soude podle vylisku na nem) a domnivam se, ze novejsi jsou jiz asi original Rossia v cernem plechu. W.zelvotron píše:To nejde říct že by to u nový řady tolik rezlo, třeba Tavri má ten plech úplně v pohodě(předchozí stránka). Holt co kus..
Obecně je to lepší varianta, neb můžeš zahodit katalyzátor a ta jedna lambda o tom neví...
U Euro 3 je za katem druhá lambda - kontrolní a ta pokud kat nefunguje vede k rozsvícení Checku...
U Euro 3 je za katem druhá lambda - kontrolní a ta pokud kat nefunguje vede k rozsvícení Checku...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
V Praze na Koněvovce měli katalyzátor Euro2 a chtěli za něj 11890 Kč. Prý ho ještě nikdy neprodali. Nedivím se. Aspoň jsem si ho prohlédl, jak má vevnitř vypadat. Střeva připomínala jakousi jemnou síťovinu.
Od Vašenkova jsem si chtěl objednat ten prostřední díl rovnou ve variantě pro ruský trh (bez katu), ale na STK pak lezou pod auto a mohli by se divit, odkud že mám emise. Objednal jsem si tedy to co tam má být.
Od Vašenkova jsem si chtěl objednat ten prostřední díl rovnou ve variantě pro ruský trh (bez katu), ale na STK pak lezou pod auto a mohli by se divit, odkud že mám emise. Objednal jsem si tedy to co tam má být.
Dodge Avenger 2.0 VVT
No úplně nejhorší varianta je ta, že okolo tý druhý lamdy máme tu trubku pěkně orezlou, takže až lamda vypadne společně s kusem trubky tak to bude na výměnu katu, jelikož ta trubka je v kuse s katem. Mimochodem počítadlo už jednou hlásilo nějakej problém s úrovní signálu z lambdy za katem, ale jen jednou, pak už se to neobjevilo tak to asi nic nebude.
tavri: kolik chce Vašenkov za ten kat?
tavri: kolik chce Vašenkov za ten kat?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
uriznout za katem trubku, vzit nakou druhou a navarit. zadna vedazelvotron píše:No úplně nejhorší varianta je ta, že okolo tý druhý lamdy máme tu trubku pěkně orezlou, takže až lamda vypadne společně s kusem trubky tak to bude na výměnu katu, jelikož ta trubka je v kuse s katem. Mimochodem počítadlo už jednou hlásilo nějakej problém s úrovní signálu z lambdy za katem, ale jen jednou, pak už se to neobjevilo tak to asi nic nebude.
tavri: kolik chce Vašenkov za ten kat?
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009