Plynový pedál z "i"čka
Moderátor: Moderátoři
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Myslis jako co pisou v Tumovi??? Rekl bych to takhle, kdyz ma nekdo od zacatku 1,7i nevi ani ze tam je nejaky jiny pedal, takze to neresi.Kdyz ma nekdo mechanickej vetsinou nevi ze je nejakej "bovdenak" na icku. Me ten pedal vytaci uz od te doby co mam tuhle 07, ten mechanickej vymysl je snad nehvetsi shit na lade, sovetsti inzenyri uz asi hodne spechali, protoze to je fakt shit. Nejradsi bych ho vytrhl ven a dovecera na neho dupal!!!!!! No ale zpet do reality, to jsem se moc rozvasnil. pokud je "i" predelana na karb tak je to uplne jedno jaka tam bude mechanika, ale doporucoval bych tan lanovodovy, je to krok vpred! Nejradsi bych misto bovdenu vedl ctyri draty. Elektronickej pedal od Bosch a na karbu servo, stalo by to asi litr, jednou to tak stejne tak udelam....Yellow01 píše:A když je 1,7 předělaná na klasickej karbec, tak se používá jakej?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Na lanovod bych se zvejškyvysral.Měl sem tu nesmyslnost v autě 2 roky a tolik,co sem se s tim navztekal....Pokud chceš,mám konverzi na lanovod do klasický řady i s karbem pro 2108.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)