Žere to jako tank :)

Moderátor: Moderátoři

Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jedina podložka o který vím, je pod akcelerační tryskou ( resp. tím šroubem ). Jinak jestli už máš hladinu seřízenou, tak si teď budeš muset pohrát se soustavou volnoběhu. Ale to ti radši radit nebudu. S Ozonama mám skoro nulové zkušenosti. Nejlíp ti asi poradí buď Myso nebo někdo jiný, kdo má 2104 , 2105 nebo 2107.
Zdenek Cervinka
Příspěvky: 27
Registrován: pon čer 18, 2007 20:40

Příspěvek od Zdenek Cervinka »

Děkuji všem, (hlavně Myso a Štěpán Getsko) zatím se v tom nebudu dál vrtat. Nastavil jsem to podle ucha. Jestli to sleze z těch 14 někam k 10 tak super. Zítra dotankuju a uvidíme. Pokud má někdo zkušenosti s menšími tryskami na tomhle karbu tak budu moc rád když mi poradí.
Čau zdeněk
Zdenek Cervinka
Příspěvky: 27
Registrován: pon čer 18, 2007 20:40

Příspěvek od Zdenek Cervinka »

Mám pro Vás "novinu". Když něčemu nerozumíte tak se v tom nehrabte :). Když už se v tom hrabete, tak si nechte poradit. Když se v tom hrabete a nenecháte si poradit, tak se nedivte :)))). Když už jsem snižoval tu hladinu, tak jsem si říkal, že abych jako poznal ten rozdíl, tak ji snížím víc a když to klesne někam třeba na 8 po městě tak super no a když to bude přez 10 tak s tím je ještě něco jinýho. Našel jsem si v komentáři k diskuzi "Nežere to nějak moc" odpověď od Páji že má hladinu na Ozonu nastavenou na 8,5 (to jako ta rada od někoho kdo k tomu rozumí). No a když jsem tak ohýbal ten jazýček tak jsem ho na první ohnutí náhodou nastavil přesně na 8.5. A tady přichází ta fáze "pak se nedivte". No a přišlo mi to moc jednoduchý (jako že jsem si málo užil toho nastavování). Tak jsem ještě trochu no a bylo tam 10. No co namontuju to a uvidíme. Jelikož to jelo tak jsem to tak nechal. Ráďa s tím jezdila do práce (2,5 km po městě) 14 dní a pohoda, jezdilo to a navíc podle palivoměru odhadem menší spotřeba, ideál. Dneska jsme s tím vyrazili na výlet na pevnost Haničku. Jakmile se to dostalo na delší dobu nad 3500 otáček tak šlus. Asi se otevřela druhá klapka a ty sotva ponořený trysky si srkly vzduch a byla to jízda 1vteřinu brždění motorem 1 vteřinu záběr, jednu vteřinu brždění motorem, jednu ......... Takže jsem to doma natavil na těch 8,5 a to je asi fakt ta hranice protože to malilinko cuká, ale až nad 5000 po cca 5 vteřinách. Takže snižování hladiny má evidentně svoje hranice. Proto jestli má někdo menší první trysku na první komoře napište mi prosím jakou.

Díky Zdeněk
Zdenek Cervinka
Příspěvky: 27
Registrován: pon čer 18, 2007 20:40

Příspěvek od Zdenek Cervinka »

Jo a ještě k té spotřebě. Snížením hladiny to ze 14-ti kleslo na 9,2 l /100 km. A to jezdíme s tímhle autem výhradně po městě stylem 2,5 km do práce, cestou zpátky 1 km do obchoďáku a 1 km domů. Takže myslím docela úspěch:)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“