Výfuk
Moderátor: Moderátoři
s vyfukem bych upozornil na tyto veci:
nesel bych do vyfuku s hranatymi tlumici. uz jsem slysel par, ktere, byt nove, nemaji zrovna dobry zvuk pro delsi cestovani (mozna subjektivni dojem), ale rozhodne to neplati obecne.
uzit nove spony na vyfuk, pricemz spona predni je prumerem jina jak spona zadni.
pro jistotu poridit (ne nutne uzit) nove gumove uchyty pro posledni dil a objimku prichicujici vyfuk k prevodovce (byva praskla).
ujistit se, ze mas spravny posledni dil vyfuku. lisi se kombik od sedanu. jde to uzit i ve "spatne" kombinaci, ale jednotlive dily vyfuku se pak musi pokroutit do nazvzajem zahadnych pozic a vysledek nikdy neni ono (moc vysi pod auto, opre se o kastli, opre se o tlumic zadni napravy...)
pri spojovani dilu vyfuku uzit tmel na vyfuky. bez nej jsem pri posledni vymene nemohl spoje utesnit. prilisne utahovani spon vede k netesnostem, nez k tesnostem. tmel + rozumne dotazeni.
po namontovani je celkem pravdepodobne, ze do idelaniho stavu se vyfuk dostane az po uziti deformacnich nastroju. ja mel problem s tim, ze sel stredni dil moc blizko nosniku pro kardan a obcas klepl. v jinych castech pasoval excelentne. nedotykla se lanka k rucni brzde, netrcel pod auto. deformaci mi provedli v servise za pomoci brutalni paky.
sice to asi vetsina lidi zavrhuje, ale ja si myslim, ze to nicemu neskodi a neda to moc prace navic, a proto bych zadni dil vyfuku natrel. mozna i jine casti. predevsim bych si dal zalezet na mistech, kde se spojuji plechy, kde jsou svary a kde je vic plechu pres sebe. jsou li po ruce nejake zbytky barev, naflakal bych to na to. co opada opada, jednu zimu to tam treba vydrzi a pred soli to ochrani. ovsem presny vyzkum o trvanlivosti nemam k dispozici.
nesel bych do vyfuku s hranatymi tlumici. uz jsem slysel par, ktere, byt nove, nemaji zrovna dobry zvuk pro delsi cestovani (mozna subjektivni dojem), ale rozhodne to neplati obecne.
uzit nove spony na vyfuk, pricemz spona predni je prumerem jina jak spona zadni.
pro jistotu poridit (ne nutne uzit) nove gumove uchyty pro posledni dil a objimku prichicujici vyfuk k prevodovce (byva praskla).
ujistit se, ze mas spravny posledni dil vyfuku. lisi se kombik od sedanu. jde to uzit i ve "spatne" kombinaci, ale jednotlive dily vyfuku se pak musi pokroutit do nazvzajem zahadnych pozic a vysledek nikdy neni ono (moc vysi pod auto, opre se o kastli, opre se o tlumic zadni napravy...)
pri spojovani dilu vyfuku uzit tmel na vyfuky. bez nej jsem pri posledni vymene nemohl spoje utesnit. prilisne utahovani spon vede k netesnostem, nez k tesnostem. tmel + rozumne dotazeni.
po namontovani je celkem pravdepodobne, ze do idelaniho stavu se vyfuk dostane az po uziti deformacnich nastroju. ja mel problem s tim, ze sel stredni dil moc blizko nosniku pro kardan a obcas klepl. v jinych castech pasoval excelentne. nedotykla se lanka k rucni brzde, netrcel pod auto. deformaci mi provedli v servise za pomoci brutalni paky.
sice to asi vetsina lidi zavrhuje, ale ja si myslim, ze to nicemu neskodi a neda to moc prace navic, a proto bych zadni dil vyfuku natrel. mozna i jine casti. predevsim bych si dal zalezet na mistech, kde se spojuji plechy, kde jsou svary a kde je vic plechu pres sebe. jsou li po ruce nejake zbytky barev, naflakal bych to na to. co opada opada, jednu zimu to tam treba vydrzi a pred soli to ochrani. ovsem presny vyzkum o trvanlivosti nemam k dispozici.
VAZ 2104 1.3 1989
JmJ to pekne popísal,na mojej lade je tá stredná rúra tým ohybom natočená dole a nejako sa mi to nepáči,zboku to zle vyzerá,musím sa popozerať po iných že či aj im to tam tak trčí,k tomu tmelu.myslím že by bolo dobré použiť aj tzv. Kamnářský tmel je to do 1200 st.(používam to pri montáži krbov) a tá tuba stojí okolo 120sk a na výrobcovi alebo značke nezáleží
Lada 2105 1300 LPG
r.v.1986
r.v.1986
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
HM, výfuk .... jak už to tak bývá zrovna týden před skončením platnosti TK mi začal "brblat" poslední díl výfuku na 21044, tak jsem tedy rychle vyrazil do "mototechny" s tím, že mi nezbývá nic jiného, než honem koupit to co tam mají.
Pan vedoucí zaběhl do skladu (jak už jsem se někde zmiňoval moc rád bych ten jejich sklad viděl) , byl slyšet slušný hluk , asi po minutě vylezl a vypadal jako kcour , když proleze půdu . Říkal, že na kombi už asi nemá, jen na sedana, ale že se podívá na stav skladu. No, čuměl jsem, kdepak počítač - ale taková nějaká kartotéka jako kdysi u doktora a říkal, že by měl být. Opět se zanořil do hlubin skladu, jen se ozvalo zavolání : je to ten s tím ohnutým vývodem, že jo ? No, a byl na světě.
No, ale proč to píšu, potom jsem chtěl ještě ty gumové úchyty. Tak je hodil na pult a nejsou černé, ale červené a nevypadají moc fortelně (tvrdě) jsou takové nějaké více gumovatější - pružnější.
Nemáte je někdo ? Mě to tak připadá, až se to zahřeje abych necoural výfuk po zemi
Pan vedoucí zaběhl do skladu (jak už jsem se někde zmiňoval moc rád bych ten jejich sklad viděl) , byl slyšet slušný hluk , asi po minutě vylezl a vypadal jako kcour , když proleze půdu . Říkal, že na kombi už asi nemá, jen na sedana, ale že se podívá na stav skladu. No, čuměl jsem, kdepak počítač - ale taková nějaká kartotéka jako kdysi u doktora a říkal, že by měl být. Opět se zanořil do hlubin skladu, jen se ozvalo zavolání : je to ten s tím ohnutým vývodem, že jo ? No, a byl na světě.
No, ale proč to píšu, potom jsem chtěl ještě ty gumové úchyty. Tak je hodil na pult a nejsou černé, ale červené a nevypadají moc fortelně (tvrdě) jsou takové nějaké více gumovatější - pružnější.
Nemáte je někdo ? Mě to tak připadá, až se to zahřeje abych necoural výfuk po zemi
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Taky ne vždycky.... Né, že bych měl něco proti barvičkam, to chraň bůh, ale jak jsem já měnil poslední kus, tak ty černý byly natolik dobrý, že jsem je tam nechal. Leckterý nepoužitý mam horšíLittle Red Riding Hood píše:barevná guma dobrá guma... černá=vyrobeno z puku...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu, to by mě ejfuk narvanej taky skoro až na podlaze, ovšem jinej a myslim, že by to nepřeslech
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, uvidíme co to udělá. Vzdálenost mezi výfukem a podlahou je sice o dost menší než byla , ale nikde se to nedotýká a ani za jízdy to nikde nebouchá.
Jen jsem opět obdivoval střední díl výfuku, předchozí majitel nějak nešetřil a dal tam prostřední díl WALKER a stále vypadá stejně jako ten nový 3 . díl co jsem dal dnes.
A to jeho perfektní tvarování, je takový až moc ohýbaný, ale naprosto přesně kopíruje tvar podlahy. A není to jen naohýbaná trubka, ale je i průměrově rozdílná - v místě ohybů je silnější a v rovných částech užší a ohyby vůbec vypadají nějak neobvykle.
Ale hlavní je , že v nejproblematičtějším místě a to v místě křížení lanovodu ruční brzdy je od tohoto vzálen cca 15 cm.
Možná bych se časem poohlédl i po 3. dílu značky WALKER, ale Wolf už mě tu jednou upozorňoval, že je to poněkud "jiná" cenová kategorie.
Jen jsem opět obdivoval střední díl výfuku, předchozí majitel nějak nešetřil a dal tam prostřední díl WALKER a stále vypadá stejně jako ten nový 3 . díl co jsem dal dnes.
A to jeho perfektní tvarování, je takový až moc ohýbaný, ale naprosto přesně kopíruje tvar podlahy. A není to jen naohýbaná trubka, ale je i průměrově rozdílná - v místě ohybů je silnější a v rovných částech užší a ohyby vůbec vypadají nějak neobvykle.
Ale hlavní je , že v nejproblematičtějším místě a to v místě křížení lanovodu ruční brzdy je od tohoto vzálen cca 15 cm.
Možná bych se časem poohlédl i po 3. dílu značky WALKER, ale Wolf už mě tu jednou upozorňoval, že je to poněkud "jiná" cenová kategorie.
Obracím se zde na pomoc. Postihla mě taková událost. Výfuk mi visí jen na svodech a na posledním silentbloku. Výměna je dost akutní. Problém je, že v obchodě měli jen výfuk pro sedany. Nevíte jak moc je třeba výfuk poohýbat? S tím že k ruce mám autogen
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang