Asi ich posluchnem a v buducnosti vyskusam. Lebo poznam jedneho chlapika , co ma doma nepojazdnu volhu a este nejake nahradne dielce.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
zase sme sa nepochopili...ale uz tu nebudem nic pisat, lebo kazdy ma svoju teoriu a svoju skusenost...expa píše:admin teraz si sa tazko sekol!
Pruziny ti spravia HODNE vela ... ide o ich tvrdost, co ti sposobi mensie naklananie auto na stranu .. rychlejsie vystrelenie pruziny na vozovku v hrboloch, roletach a proste nerovnostiach a poviem, ze seriove tlmice krasne zvladaju TLMIT ... nie ani nic ine nerobia .. takze bacha na dojmy a pojmy ... skoda ze nemam na porovnanie videa z mojich jazd na sotoline, to by ste mali velmi dobry dokaz ake hrozne to bolo na serii a ake krasne je to s tymito prednymi pruzinami
A potesim vas aj s tlmicmi .. prave riesim Bilstein klasicke seriove plynokapalinove za bezkonkurencne nakupne ceny .. ked ich budem vediet a odskusam to na aute .. rad potom pomozem tym co ten podvozok aj vedia vyuzit a fakt im uz z fyzickej stranky auto ulieta.
Až teď jsem si tu toho všiml, F125p opravdu má přední stabilizátor, na obsahu nezáleží.Števo píše:Myso musim Ta trosku opravit. Ma to skrutny stabilizator a plus este aj pomocny(dve male tycky zo strunoveho dratu na kazdej strane jedna .Smerom dopredu) alebo ako to nazvat. Ale u mna sa bude menit komplet predok(aj vnutorne blatniky). Takze naprava z druheho by sa dala prisposobit.
Neb se mi teď jeden Polák válí v garáži, jestli si vzpomenu, ten průměr pružin změřím. Ale nebude to dřív, než v neděli.expa píše:ty polacky mi prosim zmerteeeeeeee, ja je nemohu sehnat (((((((((((((