zelvotron, to mi dělá taky,kolikrát mi to i chcípne,ale nastartuju podruhý a pohoda.Taky to neřeším,beru to jako vlastnost tohohle auta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Moderátoři
Čítal som, že motor má len asi dve životne dôležité čidlá (poloha vačkového hriadeľa a obrátky kľukovky), ostatné, ak sú odpojené RJ dokáže nahradiť. Mal som problémy z čidlom polohy šktiacej klapky, signal sa strácal, RJ neustále prepínala medzi nameranou hodnotou a empirickou a jazda bola utrpením. Takže s odpojením čidlom je podľa mňa lepšie jazdiť ako zo šifrujúcim.Erik píše:?
2) Je lepší dojezdit do opravy s připojenou váhou vzduchu a nebo lze jezdit s odpojenou, aniž by to autu nějak uližovalo?
Díky.
U Tebe to vypadá že servomotor řízení volnoběžných otáček nenastaví správnou polohu škrtící klapky . Bejvá tam "stará" špinavá a zhrudkovatělá vazelína a za mrazu s tím servo nepohne.aapetr píše:Já mám teď za mrazu problémy se startem
Já jsem měl před lety to samé a bylo to to čidlo klepání. Je to na bloku zepředu (směrem k chladiči), takové jakoby očko nasazené na šroubu, který kouká z bloku motoru. Čidlo klepání hýbe s volnoběhem. Vyměnili mi ho a bylo to OK.aapetr píše:Já mám teď za mrazu problémy se startem . Na poprvé chytí a chcípne , většinou pomůže na chvíli přidat po startu plyn . Stejně to pár sekund po startu divně běží , vynechává a má divnej zvuk . Vyčetl jsem chyby P1602 čidlo klepání , P0300 a P0302 chyby zapalování . Zapalovací modul jsem dal rezervní , svíčky nové . Takže už zbejvají jenom zapalovací kabely a nakonec čidlo klepání . Jelikož mám 16v a LPG , nemohu v tom cirkusu okolo motoru najít čidlo klepání , není náhodou na bloku co na 8v nebo jinde ?