Dotázek..cuká, chcípe!
Moderátor: Moderátoři
Dotázek..cuká, chcípe!
Doufám, že se najde někdo, kdo poradí... Mám problém, když jedu do kopce třeba na čtyřku, tak ikdyž má ještě síly dost, tak cuká, stačí jet do mírného, ne prudkého...něco s karbecem nebo co to může být?Na co se mám zaměřit? Další věc která mě udivuje, když dojedu třeba do Bauhausu a vrátím se, tak motor schladne tak max o 5-10 stupňů, ale chcípe, takže ho musím podpořit sitičem ( což mi připadne u motoru zahřátého na 80st na prd. I se sitičem to moc nechce, ale jak se to dostane na těch 90 tak je to ok. Díky za rady..
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
napsal bych chudá směs, nebo přechodová triska či ten plovák, ale začalo to z ničeho nic ne??:. nerypal si to toho ne??.. takže se tam bud muselo něco přicpat (nejspíš hlavní palivová triska??) a nebo se ti něco povolili a přisává si to vzduch??...
ted mě napadá, čuchni k oleji, jestli tam nemáš benzín, čili prasklá membrána palivového čerpadla.. ale to je vážně jen takovej napad.. můj starej motor měl takovou anomálii (pumpa byla děravá) a auto vůbec netáhlo, dusilo se, chcipalo, nedrželo volnoběh (právě když bylo teplé, tak se s ním vůbec nedalo bavit..)... fuj...
ted mě napadá, čuchni k oleji, jestli tam nemáš benzín, čili prasklá membrána palivového čerpadla.. ale to je vážně jen takovej napad.. můj starej motor měl takovou anomálii (pumpa byla děravá) a auto vůbec netáhlo, dusilo se, chcipalo, nedrželo volnoběh (právě když bylo teplé, tak se s ním vůbec nedalo bavit..)... fuj...
A při jakých otáčkách? Nebudeš mít zle nastavený předstih? Toto může být čímkoli. Zapalovací soustava, svíčky, karbec, předstih. .... nejlépe skontrolovat vše a rovnou i vše seřídit, ať máš jistotu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Mně se jednou stalo toto, s OZONem: podtočenej motor (2500-3000 ot/min), najížděl jsem prudký kopec a dal jsem plnej plyn na trojku. Otáčky stoupaly hodně pomalu, nebo spíš vůbec, protože to byl fakt stoupák. Takhle jsem to "dusil" asi 20 sekund, otáčky max. 3000, potom to začalo cukat, až motor chcípnul. Od té doby jsem si dával pozor, abych měl do kopce alespoň 3500 a víc. Když je to nad krouťákem, tak plnej plyn nebyl nikdy problém... Ale nízký otáčky a plnej plyn do zátěže (do kopce), mýmu autu nedělaly dobře. Nemůže to mít něco společného? A vůbec netuším, jestli to dělají všechny VAZy, nebo jenom specielně můj.
To ne, před tím sem to vyjel normálně, navíc sem byl rozjetej setrvačností z protějšího ( ikdyž bych neměl) --Ledce--, po tstaré z Poho do Brna.V podstatě to není kopec, že by se měl zakuckávat, ale na té dálnici sem jel dýl tak stovkou do mírného stoupání, normální zvuk motoru, normálně to táhlo, třikrát to pocukalo a jelo to dál, nohu z plynu sem nedával, držel sem ji stejně...
Ked som mal nastaveny maly predstih (pod 5°),tak mi to do kopca pri plnom plyne a pod krutakom zacalo pokuckavat.Ked som trochu pustil nohu z plynu,tak prestalo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Mne robilo toto iste. Vymenil som afto
Ale zase to nebolo take strasne - sviecky, kable, viecko rozdelovaca, ocistit kontakt a bol klud. Potom sa to uz nikdy nezopakovalo.

Ale zase to nebolo take strasne - sviecky, kable, viecko rozdelovaca, ocistit kontakt a bol klud. Potom sa to uz nikdy nezopakovalo.

Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Mně dělalo něco podobnýho před měsícem na samaře. Jel jsem 120 z Prahy a po 20km mi to začalo z ničeho nic cukat. Ubral jsem plyn a přestalo to. Jakmile jsem ale zase přidal, tak to zase cukalo. Problem byl nakonec v tom, že špatně těsnil zpětný ventil v palivovým čerpadle, takže to nezásobovalo benzínem karbec tak, jak by mělo. Taky se tahle anomálie projevovala tím, že vypnutej a teplej motor když se po 10 min nastartoval, tak pa minutě chcípnul. Vůbec nebyl benzín v karbeci. Musel jsem ho ručně dopumpovat. Zkus se taky podívát na pumpičku!!! Třeba to může dělat ona?!
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Můj typ je na předstih a to moc malý, motor by měl jít snadno do otáček ale ve vyšších už moc ne zátah v kopci taky by neměl být nic moc a cukalo by to, s velkým předstihem nechce do otáček ale jakmile se trochu roztočí tak nemá strop
dokaď neuletí vahadýlka
tak si vyber co to dělá...


1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto