Nebo taky na 1400 ...... A myslím, že tato varianta by byla lákavější - velmi podčtvercový motor - vrtání 82, zdvih 66 . L.Little Red Riding Hood píše:..1300 lze převrtat na 1700..
Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
.... , vrtanim sa z 1300 nikdy nedostanes dalej ako na 1400 (ako pise ludek). na 1700 musis zmenit aj zdvih, to uz je ina (další) uprava...Little Red Riding Hood píše:ještě bych doplnil:
1300 lze převrtat na 1700..
Naposledy upravil(a) Myso dne pon kvě 21, 2007 10:22, celkem upraveno 3 x.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Takže principielně by takový motor byl pro mě asi praktičtější než momentální vysokozdvižné 1452 ccm.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne pon kvě 21, 2007 14:19, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
no prave myslim ze kratkozdvihova 1400 je cisto sportova zalezitost, aby to malo vykon musi t mat kompresiu, potom to ale chce veeeliku vacku a to uz bude vykon pekelne vysoko. k tomu treba kratke prevody...
preto myslim ze na bezne jazdenie je klasicka 1500vka vhodnejsia...
preto myslim ze na bezne jazdenie je klasicka 1500vka vhodnejsia...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
veru len tak dalej, kym budete uvazovat o takychto nizkoobjemovych hracickach stale mam nadej na sprintoch
ale teraz vazne - sa vam cudujem, vrazat prachy do takych hovadin ako 1,4 chce to minimalne 84ku kluku a 84 vrtanie a mozme sa bavit o vykonnych motoroch
ale teraz vazne - sa vam cudujem, vrazat prachy do takych hovadin ako 1,4 chce to minimalne 84ku kluku a 84 vrtanie a mozme sa bavit o vykonnych motoroch
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze 2000 uz ani vetsi prumer kanalu nezachrani. To uz jsou potreba vetsi ventily, coz usporadani spalovaciho prostoru a ventilu u lady uz prilis neumoznuje. Uz i 1700 rapidne klesa plnici ucinnost. Kdyz srovnam motor lada 82x80(62kW s jendobod vstrikem) s Fiat 124 80x80 (81Kw). Nejvetsim rozdilem je hlava ( 8 ventil twin cam, obrovske saci a vyfukove ventily - alespon ve srovnani s ladou) a kratke sani. Spodek je totozny. Takze vrtat na 84mm se standartni hlavou.. Ano par koniku to prinese (pokud je neprinesla zvysena komprese). Urcite vsak poklesla ucinnost a litrovy vykon. Standartni hlava na to proste nestaci.Dusan píše:Kontrolna otazka.... sanie a vyfuk bol navrhnuty na objem 1200ccm narvali do toho 1500 potom 1600 a napkon 1700...a vy tam chcete dat 2000.
Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ventily by možná šli, ale to bys je musel pšesoustružit . Výfukovej má průměr 36 ( lada 31 ) a sací má průměr 42,5 ( lada má 37,5 ) . Jinak hlavu tam určitě nenacpeš § Je tam rozteč mezi válci 87 mm ( lada má 95 ). To je GIGANTICKEJ rozdíl.
Jinak stěny sousedních válců nujsou chlazeny vodou. Voda chladí tak 3/5 obvodu válců. ( Divím se, že se to neupeče . Přitom je to motor s 30% nárustem výkonu oproti ladě )
Jinak stěny sousedních válců nujsou chlazeny vodou. Voda chladí tak 3/5 obvodu válců. ( Divím se, že se to neupeče . Přitom je to motor s 30% nárustem výkonu oproti ladě )
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
V podstate sis odpovedel samLittle Red Riding Hood píše:re vašek: fiatům moc nerozumi, ale nešla by nějakým způsobem použít ta ona hlava na ladáckej motor??.. nebo alespon ventily??:. oni by se asi do klasickýho škopku nevešli co..
Vetsi ventily myslim zkousel pouzit Vasator ve svem zavodnim motoru... ale asi ne o 5mm na prumeru.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)