Rozdelovače - úpravy
Moderátor: Moderátoři
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
Rozdělovač ze Š Favorit
mam takovej dotaz, ked sa dáva ladácky bezkontaktový rozdelovač je k nemu treba este aj nieaky neviem ci tyristor, alebo je to zabudované uz v nom a je treba aj inú indukčnú cievku? pytam sa lebo elektrika nieje práve moje
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
robil sa aj pre 07cky od nejakeho 95? roku +- nieco...Dusan píše:Ladacky bezkontakt je myslim pre nivu a tak ma inu odstredivu regulaciu
Myslim že reguleje len do 25st Tak by asi bol vhodny len do upravenych motorov.
Trebalo by sa pozrieť či nie je max rozsah regulacie uvedeny hore na doske zo zavažičkami. Štandartne je to myslim 15st 30min
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!
Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!
Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
A teď zase chvíli o červený karkulce.Tý alespoň rozumím. Absolutně nemám páru o tom, co to je graf regulace otáček, vím jen že můj rozdělovač je zatím standardní a tedy 15° 30´ a to mi musí stačit.Marek píše:Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!
Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.
Z nákresu je vidět, že graf odstředivé regulace předstihu (spodní graf) u tohoto rozdělovače (nevím, z čeho je - LADA to není) má dvoustupňovou charakteristiku s maximem regulace cca 22* (11* otočení desky násobeno dvěmi) při 5000 rpm motoru (2500 rpm rozdělovače násobeno dvěmi). Pro upravený motor se zvýšeným stupněm komprese ideální graf, gratuluji, budeš spokojen.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)