Atmosfericke motory

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Georgius » pát kvě 31, 2019 15:26

k tématu: http://www.autoforum.cz/predstaveni/aud ... ho-euro-7/

Mimochodem, napadá mne geniální způsob jak območit E7: spočítat baterku tak, aby to byl "plugin hybrid", který vydrží na baterku tak dlouho, aby výsledné emise CO2 byly v normě (za předpokladu známé délky testu WLTP apod) :idea: :?:
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 2277
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Crocodile » pát kvě 31, 2019 15:51

Buchanka prošla WLTP zkoušku. Není se čeho bát, atmosféra bude :P
Jawa 50-23 (1980), VAZ-2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), VAZ-21044 (1999), VAZ-2101 (1975), PMZ-81062 Skif (1984), VAZ-21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), VAZ-21093 (1993)

Bylo: 2203 Latvija (1985), 21044 (1996), 2107 (1988), 2102 (1977), 21044 (1999)
Můj web: Avtoexport
Nové vozy Lada, UAZ z Ruska
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3330
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Liftback » sob čer 01, 2019 00:25

Degenerovanie mládeže - celkom trefné prirovnanie, bez placky (mobilu) asi už ani necikajú a nezaspia. Chcel by som vidieť mladého frajera ktorý by hodil na Wartburgu spiatočku :mrgreen:
*Inak čo sa týka nových trojvalcových benzínových lowdownsizesuperduperekokokomotorov tak sú prevažne testované v ideálnych podmienkach ale pri plne naloženom trojhrnčeku na stúpajúcej dialnici je ta spotreba, rev motora a pocit neistoty hmatateľný, zážitok posádky určite stres a panika. Výdrž takéhoto motora je naozaj otázna, nakoľko je komplikovanejší, všetko má svoje pre a proti. Nemci majú momentálne veľké problémy s kvalitou, týka sa to našej Slovenskej pobočky, podvádzajú naďalej v softvéroch a iných veciach načo im číňania prišli a padajú reklamácie a tresty, kvalita šla tiež rapídne dole, znak W za ktorý si priemerný nadšenec tejto značky priplácal desiatky tisíc € už doháňajú korejci s polovičnými cenami.
Podľa ešte optimistických dohadov koncern zaspal len 10-12 rokov vo vývoji áut..ale zdá sa to byť horšie. Chcú takmer okamžite (3-5 rokov) skončiť s naftovými a benzínovými motormi, ekoterorizmus a ekovlna v nemecku melie všetko dookola. Veľmi sa teším na nadchádzajúce roky automobilizmu kde bude smerovať 8) či hybridne alebo total elektrický alebo predsa len plyn a v malej miere atmosféra.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, mrška jedna neposedná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 1584
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné SK

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob čer 01, 2019 06:58

Mám obavu, že neschopnost hodit zpátečku na Waranovi toho mladého frajera vůbec, ale vůbec netrápí :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - primární vůz
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 9965
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Marek » sob čer 01, 2019 11:29

Roman-Zilina píše:u nas v ZA som uz dokonca videl autoskolu, ktora jazdi na automatickej prevodovke :shock: :shock:



Nevím, zda tento zákon máte i na Slovensku, ale v ČR existuje zákon umožňující udělat si řidičský průkaz skupiny B na osobní auta s omezením na automatické převodovky. Takový vlastník řidičáku pak smí řídit osobní vozy pouze vybavené automatem. A pak je vcelku logické, že i zkušební jízdy v autoškole se dělají na autech s automatem. Takže mně by tohle divné nepřišlo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT GrandScénic *11/2005 - 1,6i/16V DOHC 83kW (08/2016-)
RENAULT Clio *05/2012 - 1,2i/16V SOHC 55kW (06/2017-)
OPEL Corsa D *09/2013 - 1,2i/16V DOHC 63kW (05/2018-)
RENAULT Master L3H2 *09/2019 - 2,3dCi/16V DOHC BlueEnergy BiTurbo 132kW (11/2019-)
Marek
 
Příspěvky: 4819
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Roman-Zilina » sob čer 01, 2019 15:02

Liftback píše:Degenerovanie mládeže - celkom trefné prirovnanie, bez placky (mobilu) asi už ani necikajú a nezaspia. Chcel by som vidieť mladého frajera ktorý by hodil na Wartburgu spiatočku :mrgreen:
*Inak čo sa týka nových trojvalcových benzínových lowdownsizesuperduperekokokomotorov tak sú prevažne testované v ideálnych podmienkach ale pri plne naloženom trojhrnčeku na stúpajúcej dialnici je ta spotreba, rev motora a pocit neistoty hmatateľný, zážitok posádky určite stres a panika. Výdrž takéhoto motora je naozaj otázna, nakoľko je komplikovanejší, všetko má svoje pre a proti. Nemci majú momentálne veľké problémy s kvalitou, týka sa to našej Slovenskej pobočky, podvádzajú naďalej v softvéroch a iných veciach načo im číňania prišli a padajú reklamácie a tresty, kvalita šla tiež rapídne dole, znak W za ktorý si priemerný nadšenec tejto značky priplácal desiatky tisíc € už doháňajú korejci s polovičnými cenami.
Podľa ešte optimistických dohadov koncern zaspal len 10-12 rokov vo vývoji áut..ale zdá sa to byť horšie. Chcú takmer okamžite (3-5 rokov) skončiť s naftovými a benzínovými motormi, ekoterorizmus a ekovlna v nemecku melie všetko dookola. Veľmi sa teším na nadchádzajúce roky automobilizmu kde bude smerovať 8) či hybridne alebo total elektrický alebo predsa len plyn a v malej miere atmosféra.

Nemcurom drbe na total, horsie vsak je, ze tym infikuju celu EU.
Roman-Zilina
 
Příspěvky: 66
Registrován: úte kvě 14, 2019 18:01

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Laďuša » ned čer 02, 2019 09:34

Křečík Barbuška píše:Mám obavu, že neschopnost hodit zpátečku na Waranovi toho mladého frajera vůbec, ale vůbec netrápí :mrgreen: .


Já bych to taky neuměl. A kdo z vás starých frajerů by uměl jezdit s dejme tomu L&K Voituretou A? Ale proč ne, jen si tu hoňme trika.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 4000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 11803
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Crocodile » ned čer 02, 2019 09:45

A kdo z vás umí zařadit zpátečku u vozu ARO 10? :D :P
Jawa 50-23 (1980), VAZ-2101 (1976), V-134 Ukrajina (1971), VAZ-21044 (1999), VAZ-2101 (1975), PMZ-81062 Skif (1984), VAZ-21044 (1996), Oct. I (2002), Babetta 210 (1986), vozík domácí výroby (1984), MAZ-8114 (1986), VAZ-21093 (1993)

Bylo: 2203 Latvija (1985), 21044 (1996), 2107 (1988), 2102 (1977), 21044 (1999)
Můj web: Avtoexport
Nové vozy Lada, UAZ z Ruska
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3330
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Хоцень (Choceň)

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Georgius » ned čer 02, 2019 10:00

Tak ono to není jenom o machrování (pamatuju jak na fakultě někdy kolem roku 2004 jsem ještě se starou 2107 vezl spolužáky a při vytahování čoka položil vedle mne sedícímu kontrolní otázku, jestli ví co dělám - nevěděl :lol: (natož aby věděl proč) - a to bylo cca před 15 lety, favority měly automatický sytič a autoškoly se dělaly na feldách, co už měly aspoň jednobod. Pamatuju jak mi před dvaceti lety autoškolista říkal něco o tom, že konstrukce vozidel se učí stejně jen pro forma, že už se ty "moderní auta" nedají tak lehce opravovat), ale o tom, že dneska jsou všechny systémy tak přesložitělé, že je problém jim do detailu rozumět. A digitalizace tomu přidává další vrstvu. Myšlenkový experiment:

Zkuste porovnat jak moc je složité popsat:

1a) analogový telefonní systém (telefony, ústředny, prostě to celé), včetně kompletního elektrického schématu
1b) GSM telefonní systém (telefony, BTS, ústředny atd). Kompletní elektrické schéma nehrozí, ale co třeba aspoň blokové schéma telefonu s androidem ? I to dá málokdo.

2a) co se stane po zapnutí starého počítače s DOSem (postup předávání řízení, start BIOSu, start DOSu, start interpretru)
2b) co se stane po zapnutí Windows 10 (start, EFI, ověřování zavaděčů, zavaděč jádra, start jádra atd ... fuj)

3a) průběh startu po otočení klíčku v 2101
3b) průběh startu po stisknutí tlačítka START v moderním vozidle přecpaném elektronikou

4a) děje po stisknutí spouště u staré zrcadlovky (například Exacta, Practica atd)
4b) děje po stisknutí spouště u digitálního fotoaparátu (pro zjednodušení můžete vynechat fotoelektrický jev ;-) )

a tak je to skoro se vším :-( A lidi jsou motivováni (z různých důvodů, obvykle se to maskuje za bezpečnost) k tomu technologie používat, nikoliv zkoumat. A to je škoda.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Georgius
 
Příspěvky: 2277
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned čer 02, 2019 10:26

Tak on treba takovej zednik po sichte potrebuje, aby to auto nastartovalo a telefon, aby prenesl informace zadanym smerem. Jak to cele funguje mu muze byt srdecne jedno. Ti co zase dana zarizeni umi vyrobit ci opravit neustavi ani cihlu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - primární vůz
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 9965
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Liftback » ned čer 02, 2019 11:07

A tak toho Wartburga ( ako auti s manuálnym radením v usa ) nikto neukradne :P :mrgreen:
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, mrška jedna neposedná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 1584
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné SK

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod vodis » ned čer 02, 2019 11:45

Z toho hlediska bude ještě bezpečnější taková Tatra 11. :mrgreen:
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95040 km
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 48895 km
a ještě Volha 24
Uživatelský avatar
vodis
 
Příspěvky: 1593
Registrován: stř lis 25, 2009 21:18
Bydliště: Rakovník

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Laďuša » ned čer 02, 2019 12:40

Klídek 8) :lol:

Obrázek
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 4000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 11803
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod JmJ » ned čer 02, 2019 18:23

Cim vic o dane problematice vis, tim je z toho jen vetsi trapeni, protoze jasne vidis, kde kdo co odflakl a co se mohlo udelat jinak a pri tom stacilo malo. A soucasne vis, ze na neco se proste neda spolehnout. Ten kdo uchycoval skobu do zdi vi, ze veset na ni 100kg je o hubu, ten kdo to nevi to udela, nic se nestane a je happy. Ten kdo v zivote videl x sw systemu vi, jak funguji a jake maji limity. Ten kdo to nevi, si uziva autopilota v tesle a dokud se nic nestane, tak je happy.

Mam tu smulu, ze umim postavit (sice pomalu) zed, ze vim, jak funguji velmi zakladni elektronicke veci, ze si umim z velke casti opravit auto a co je dnes bohuzel uplne nejhorsi, rozumim sw a trochu i hw. Takze bohuzel vidim kretenismus, amaterismus, alibismus a kapitalismus snad vsude kolem sebe a bohuzel opravdu vim, jakyma blbostma se nas vyrobci snazit krmit. Bohuzel, bezny spotrebitel se nezajima, vse mu je jedno. A pak veci prekroci unosnou mez a umre temer 400 lidi. Ale to je prece letadlo, to mojemu autu, ktere se se mnou pretahuje o volant a o pedaly, se to stat nemuze. Pravda, nemuze spadnout z nebe....

Zduraznuji, ze narazim na soucasny stav, nikoliv na to, co treba snad jednou bude.

Ale koho by to zajimalo, kdo by nad tim premyslel, ja vim...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 5818
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Atmosfericke motory

Příspěvekod Luděk Musil » ned čer 02, 2019 18:26

Georgius píše:Tak ono to není jenom o machrování ...
Snad kromě 3a nevím :oops: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13 ( :hrob: ); 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá 2191 -> 16-?; 21011 - veterán (75) 12-?; bílá felicia combi s novým ksichtem -> 98-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9125
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků