Pokusím se odpovědět na některé dotazy ohledně front asistentu.
Zkušenost mám O3 a S3. V S3 funguje lépe. V O3 na kočku nezareagoval a ta měla smůlu. Spolehlivě reaguje na větší věci, chodce, cyklisty včetně ze silnice odbočujících (změna postavení versus rychlost), takže určitě i na tu dogu, nebo srnu, naštěstí ale zatím nezkoušeno. V jedné a stejné zatáčce vlevo reaguje na cosi v příkopě, ještě jsem nezjistil na co, jezdím tam tak 70-80. Vždy nejprve reaguje akusticky, až v případě většího přiblížení v řádu jednotek metrů "zašlápne" - vyzkoušeno 2x. Pokud člověk brzdí, nereaguje, tam pak přebírají úlohu zřejmě parkovací senzory, pokud se přiblížím pod 0,5m. Na stéblo trávy/větev to zareagovat umí, říkal kolega. Moje auto zastaví před překážkou i na parkovací senzory - pokud si někdo myslí, že budou senzory reagovat bez zařazené zpátečky, je jaksi asi naivní. Pokud jedu dopředu, na auto vzadu to ohled nebere, ale pokud někdo sám od sebe panicky brzdí, též nebere ohledy na někoho za sebou, protože na to prostě nemá čas. Za silného deště Asistent funguje zatím vždy bezchybně. Za sněžení, pokud dojde k zaplácnutí radaru sněhem se tento stává nefunkčním a svítí významná výstraha. Některé značky tam mají vyhřívání, které toto částečně eliminuje, jestli S3 to má, nebo ne nevím, ale za první zimu byl 2x při sněžení bez funkce. Jindy jsem nezaznamenal.
Poslední reakce. Často jezdím trasy 500km +. Pokud nepotřebuji na záchod, tankování nebo nejsem unavený, tak nezastavuji. Rekord byl ca 750km. Ale právě proto mám auto, které je pro posádku i na takovou trasu určené. Samozřejmě ale hodně závisí na fyzické zdatnosti řidiče, jeho zdravotním stavu a stáří. V neposlední řadě i zvyklost jezdit. Pokud jsem zvyklý běžně jezdit do 50 km, tak může být i 200km vyčerpávajících. Když jezdím do Švýcarska, jezdím ca 900km, pokud jedu do Německa, musím někdy zvládnout ca 1300km/den. Tento týden třeba od nedělních 14:00 do středečních 17:00 2200km.
Ale doufám že to teď už bude lepší
. Velmi se vyhýbám cestování v noci . Honza