Elektrické stahování oken

Moderátor: Moderátoři

hotovo, opraveno

Příspěvekod zelvotron » stř kvě 02, 2007 15:03

Tak už je stahování okýnek po půl roce zase funkční. Dozadu sem místo toho motorku se sežveknutym kolečkem dal motorek od Čahouna (dík :) ), ve kterym sem vyměnil celou destičku s uhlíkama z toho mýho motorku rozbitýho. Musel sem to trošku nabastlit, radši to nebudu moc popisovat, trochu se za to stydim jak sem tam do toho druhýho motorku namlátil jinou destičku s uhlíkama :D , ale co, funguje to, jen to má trochu divnej zvuk, tak se uvidí jak dlouho to vydrží :) . Původně sem měl v plánu vyměnit jen ozubený kola, ale zjistil sem že sou jiný :( . Ukázalo se totiž že ten Čahounův motorek je eště jinej než ten můj plastovej. Nechápu jak výrobce kterýmu trvá 10 let než připraví novej model do výroby může použít na autech stejnýho roku výroby tři různý typy motorků na stahování. Eště zajímavej poznatek: myslim že ty motorky by měli bejt záměnný nejen přední a zadní, ale i pravý a levý (tj. že jeden motorek se dá použít na jakýkoliv okýnko).
Přílohy
IMG_3430_resize.JPG
motorky- nahoře můj, dole od Čahouna
IMG_3429_resize.JPG
motorky- vlevo můj, vpravo od Čahouna
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod zelvotron » stř kvě 02, 2007 15:07

další fotky
Přílohy
IMG_3435_resize.JPG
ozubený kola
IMG_3433_resize.JPG
Čahounův motorek rozebranej, to černý oz. kolo je z mýho
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod zelvotron » stř kvě 02, 2007 15:12

a ještě...
Přílohy
IMG_3441_resize.JPG
destičky s uhlíkama - v umělý hmotě od Čahouna, na pertinaxu z mýho motorku
IMG_3438_resize.JPG
ozubený kola
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » čtv kvě 03, 2007 10:00

hmm hezky ..ja mel na lade ten motorek s prevodovkou komplet v kovu..jen to ozubene kolo uvnitr bylo z plastu ..
vidim že lada chyta svetove trendy.. vse z plastu.. holt ted už nic nevydrzi vecne...no kdyby to vydrzelo alespon 10 let tak je to parada:-))
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod tavri » čtv kvě 03, 2007 10:18

Želvotron: Motorek s převodovkou mám taky komplet v kovu. Když jsem dělal dálkáč, sundal jsem čalounění, abych si ověřil mínusové póly, než jsem je začal klemovat. Sundávat motorek k podrobnější analýze se mi však nechtělo.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » čtv kvě 03, 2007 13:50

No já mám taky v ostatních dveřích ty motorky celokovový, nevim jak se do jedněch dostal "plasťák". Ale pokud i v tom kovovym je to ozubený kolo plastový tak je to vlastně jedno.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod honzat » úte črc 08, 2008 21:06

Měl jsem několik ruských věcí a pozoruju trend - coby mělo být z plastu je z kovu a co by mělo mělo být z kovu je z plastu. Navíc kov bývá nějaký pórovitý nakvalitní odlitek.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod Skalouš » stř črc 09, 2008 13:21

Želvotron: Jak by se tam měl dostat? Přece v Mělníku. :-D
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Dusan » pát črc 11, 2008 21:01

RAz kritizujete se im pomaly ide vyvoj a ked vyvyjaju o dusu (motorceky na okna :D ) tak je zasa zle :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod honzat » stř črc 23, 2008 19:56

Tak už mám stahování opravené, nebylo to tak hrozný měl jsem to za 1,5 hod hotový. Byla zarezlá kotva v dolním ložisku, bylo to jako kdyby to leželo v rybníce. Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek. Taky jsem nepochopil tu černou folii pod čalouněním dveří, byla tam vložená už o výroby pomuchlaná a i kdyby byla natažená nezakrývala by všechny otvory dveří, tak jako je to u jiných aut, už jsem ji tam nedal, ale nevím jestli jsem udělal dobře.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod honzat » stř črc 23, 2008 19:58

Jinak to velký ozubený kolo mám z plastu a skříň převodů z hliníku.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod tavri » čtv črc 24, 2008 10:44

Všechny folie ze všech dveří jsem pro zbytečnost taky strhnul.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Petr HC » čtv črc 24, 2008 12:16

For Honzat a Tavri – částečný souhlas – ale - kdyby ty folie byly uchyceny tak ,aby skutečně zabraňovaly zatékání vody do mechanizmů stahování oken a centrálu ,pak určitě nejsou zbytečné . Je to však o svědomitosti montáže karosářských dílů v Togliati . Na mé 2112 se u pravých předních dveří folie dostala pod kladku lanka a s oknem nešlo pohybovat . Odstraněno v rámci záruky – vytrháním a zahozením plachetek – přístup servisu stejný nebo horší než u výrobce . U levých předních dveří ,které jsem musel rozdělat ,poněvadž vypadl motorek centrálu ( byl jen nastrčený do montážních otvorů a matky i s podložkami pohozeny dole ve dveřích ) ,visely plachetky za jeden roh , zbytek zmuchlán ve dveřích . U obou zadních dveří byly volně pohozeny v jejich dolní části . Sluneční clony–levá napravo a naopak , plynové vzpěry zad.dveří namontovány obráceně , drnčící výfuk , uvolněné „zemnící“ svorky , „padající“zpětné zrcátko ,rozpárané sedadlo .
Takže – jako ve Škodovce před 20-40 lety . Normy tvrdé ,kontrola žádná , v karosárnách „potrestaní“ , „pětiletka“ splněna za 3 roky = automobil DO-DO . Naštěstí mi zatím nic neodpadává z brzd , podvozku a hnacího agregátu . Ale vše si raději kontroluji .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » čtv črc 24, 2008 20:41

Petr HC píše:automobil DO-DO


Koukám že tento výraz se tu docela ujal, nestálo by za to,dát jej do slovníku? :wink:
DOdělej DOma. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Petr HC » sob črc 26, 2008 10:15

honzat píše: Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek.

Díra zespodu = nejlepší těsnění proti vodě - vždy a všude (mimo úplné ponoření) .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron