Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2009 10:42
od plavec
zelvotron píše:Tenhle by tam možná sednul, tak hurá do mototechny s tím starým pro srovnání :)

http://www.autodilykrc.cz...a91d6f064c9aab1

Jestli je felicivé čerpadlo stejné jako favoritové, tak to má malý průměr trubičky.
Právě mi odešlo čerpadýlko na zadní ostřikovač skla.A zkoušel jsem tam z favorita.Ono tam ani velikostně moc dobře nejde.Leda to poupravit.
To co tam máme stojí na pop-artu 353kč. :wink:

PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 08:25
od tavri
Neví někdo, kde je umístěno relé pro spínání stěračů? Nemyslím tím cyklovač.
Někdy to cykluje, někdy ne, někdy to jde a po chvíli přestane. Cyklovač jsem koupil na Koněvce nový a žádná změna. Kontaktama na pojistkovce to taky není.
Už mě napadá jen to relé, pokud nějaké je...

PříspěvekNapsal: pon led 11, 2010 09:46
od Petr HC
tavri píše: Neví někdo, kde je umístěno relé pro spínání stěračů? ...

Podle mé dokumentace jde o relé K6 (prostřední ve spodní řadě) .Ale spíše bych tipoval na doběhový spinač v převodovce motorku stěračů.

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 07:37
od tavri
Petr HC píše:Podle mé dokumentace jde o relé K6 (prostřední ve spodní řadě) .Ale spíše bych tipoval na doběhový spinač v převodovce motorku stěračů.

tipoval na doběhový spinač... to se mi právě nechce kuchat, možná v létě
edit: relé má opálené kontakty, vzhledově nic dramatického
na vyměnění nemám náhradu, jen obyčená malá sousedni relátka... ta by asi nevydržela ty proudy...?

PříspěvekNapsal: úte led 12, 2010 09:11
od Petr HC
tavri píše: ... edit: relé má opálené kontakty, vzhledově nic dramatického
na vyměnění nemám náhradu, jen obyčená malá sousedni relátka... ta by asi nevydržela ty proudy...?

Také jsem koukal, že to relé K6 je trochu větší. Je to asi proto, že stěračový motor má velký záběrový proud , často spíná (při cyklování) a jedná se o indukční zátěž, takže při vypínání vzniklá na kontaktech mnohem intenzivnější oblouk, než při vypínání ohmické zátěže (při stejném proudu) . Pokud ta menší relátka mají stejné zapojení patice, mohla by se tam dát, ale jejich životnost bude kratší . Ale není problém kontakty očistit, najustovat a relé používat dále. O tom všem by Ti mohli hodně povyprávět Trutnováci, kteří pracovali v bývalé ZPA . Tam byla relé hlavní výrobní program. Jak je to dnes u Siemense nevím .

PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 21:47
od tavri
Už to zase necykluje a tentokrát se nespustí stěrače ani při ostříknutí skla. Jde jen trvalá poloha II a III. Vlhkost? Zima? Přes léto byl klid

PříspěvekNapsal: čtv pro 23, 2010 18:41
od plavec
tavri píše:Už to zase necykluje a tentokrát se nespustí stěrače ani při ostříknutí skla. Jde jen trvalá poloha II a III. Vlhkost? Zima? Přes léto byl klid

To jsem vyřešil kopnutím do pojistkovky nebo zakvedláním s cyklovačem. :wink: Vlastně jo, tak to je ta jedna elektrická závada. jen jsem si na ni hned nevzpoměl.

PříspěvekNapsal: čtv pro 23, 2010 20:13
od zelvotron
tavri píše:Jde jen trvalá poloha II a III.


Jednoznačně relátko cyklovače (nebo jeho kontakty). Jedno nadbytečný se mi tu válí, ale za sebe bych doporučoval spíš http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6825

PříspěvekNapsal: pát pro 24, 2010 15:28
od Raduz
Já jsem pro změnu řešil výměnu motorku pro zadní stěrač a sice tak, že jsem původní motorek nechal jako ucpávku nádoby(voda jím pouze protéká) a přestřihl jsem hadičku od něj vedoucí, na tu jsem nasadil motorek UNIVERZÁL je to takový ten co se dával do Š120, také se dělal ve 24V verzi pro náklaďáky a jiné vozidla používající toto palubní napětí 8) , je vědecky mnou ověřeno, že 24V čerpadlo v pohodě pracuje na 12V, vodu to tlačí až na zadní okno. Takže bych se nebál toto čerpadlo použít i na předek.

Orig 12V naAukru: http://aukro.cz/item1365532382_Motorek_ ... _S120.html

PříspěvekNapsal: pon pro 27, 2010 21:32
od tavri
Cyklovač mám nový náhradní z Koněvky za 313,- Kč, je menší a modernější, záměna však nepomohla :(