
Taky mě štvalo to automatický stírání po ostřikovači, což je sice dobrá funkce, ale když to stírá 5x, to to pak poslední kyv, nebo dva jede na sucho, nebo se musí ostřikovat víc, aby to na sucho nejelo, ale to zase pak hned vyflákám nádobku, což nezachrání ani systém palubí kontroly

No už sem s tím vším smířil a zvyk si na to, ale nedávno sem narazil na tyhle stránky. Což mi nedalo, tak sem našel a vyndal originál relátko a zjistil, že má taky 6 kontaktů a některý dokonce i stejně označený. Rozborem těch stránek a ruskýho relátka sem zjistil kterej kontakt je kterej, akorát u dvou sem to jen odhad

Takže jsem zakoupil relátko AEV 2062 (jak jinak samozřejmě



Jenom mi to po ostřikovači stře jen 2x, kdežto všude píšou, že by mělo 3x . Ale možná je to tim jak sem to jen zkoušel, tak sem do ostřikovače jen ťuknul, abych neměl zaprasený sklo (při testech sem měl stěraše zvednutý).
Takže to shrnu:
výhody -
- proměnná doba cyklovače,
menší počet setření po ostřikovači,
relátko je dokonce (nepatrně) levnější než originál ruský a je všude k dostání,
- celkem dost cvaká, to originál nebylo vůbec slyšet, ale možná za jízdy to nebude tolik slyšet a možná to eště vychytám uchycením, ale stejně mi to nijak zvlášť nevadí,
nutnost vést z pojistkovky kabeláž (já 3x dvoulinku) + problémy s uchycením,
mám trochu strach aby mi nevyhořelo auto.