Benzínové čerpadlo- Vrčí

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod radek mb » ned kvě 04, 2008 14:06

Koko Loko píše:O jakým větráčku to pořád mluvíte, vy tam máte něco na stropě?


Ano,na sraze jsem to ochoten to i názorně ukázat.Prapodivné auto,tahle Lada desítkové řady...
EAST RUNNER БРИГАДА. LADA 1117 Kalina 1,4 16V Bratrstvo Vana Tallinn KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 4929
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned kvě 04, 2008 14:10

Jsem napjatý jako struna před zánikem. :)
Lada Granta Liftback 1,6 16V - primární vůz
Lada Kalina 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 9847
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod zelvotron » ned kvě 04, 2008 14:19

Je to ta černá věc za stropním světýlkem, jedná se o čidlo automatický regulace topení, je v něm malinkatej větráček, kterej asi po 50 tkm začne bejt slyšet čím dál víc. Mimochodem, není to zase až tak neobvyklý, třeba XM to má taky :-D

edit: oprava překlepu vrtáček -> větráček :-D
Přílohy
vetracek.jpg
je to uříznutý, protože je to vyříznutý z fotky, která tam měla zrovna horní okraj
Naposledy upravil zelvotron dne ned kvě 04, 2008 17:25, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6052
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » ned kvě 04, 2008 14:25

No jo Xm to má taky, protože je to asi tak atypický vůz jako lada nový řady. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
Cesta do pekel je vždy dlážděna dobrými úmysly.
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4590
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Cory » ned kvě 04, 2008 14:37

Aky to ma význam? cirkulácia vzduchu?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 10396
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod zelvotron » ned kvě 04, 2008 17:27

Asi aby kolem čidla proudil vzduch a tím víc odpovídala naměřená hodnota skutečný teplotě v interiéru, ale podle mě si to klidně mohli odpustit, ten systém má úplně jiný mouchy... :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6052
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr HC » ned kvě 04, 2008 18:09

Motto : co vrčí to žije ev. funguje . Ale vážně - kvalitní regulace teploty interieru mají dvě čidla jedno vnitřní a jedno venkovní (vlečná regulace) . Tím je dosaženo toho ,že vnitřní teplota je korigována teplotou venku a regulace reaguje rychleji a přesněji . Zde zřejmě konstruktéři volili jedno čidlo v prostoru ,kam je vzduch z interieru vháněn ventilátorkem a zároveň na čidlo působí chlad procházející plechovou střechou a tím dosahují zmíněné korekce venkovní teplotou . Podružným vlivem může být vhánění teplého vzduchu do prostoru mezi tepelně isolační "tapecírunk" a plechovou střechu čímž se omezí kondenzace vodních par na chladném plechu - ale to je spíše domněnka vzhledem k malému výkonu ventilátorku .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod zelvotron » ned kvě 04, 2008 18:56

No teplo se okolo čidla očividně ztrácí, třeba když je na střeše namrzlej sníh, tak uprostřed střechy se krásně roztaje kolečko přesně v místě čidla a světýlka. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6052
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hlavi » ned kvě 04, 2008 21:10

A mě vždycky vrtalo hlavou, co to tam tak divně vrčí :idea:.
Hlavi
 
Příspěvky: 102
Registrován: úte led 23, 2007 22:23
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod dmatej » pon kvě 19, 2008 22:46

Hehe, tohle Beruška nemá - jediný čidlo jsem já :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2784
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » úte kvě 20, 2008 14:19

njn, očesaná Kalina :P :D
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6052
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

Příspěvekod Matúš » stř říj 21, 2015 19:15

neviem ci sa to tu uz vyriesilo, ale mam podobny problem, mam nivu na lpg/benzin, cerpadlo mi stale vkuse vrci aj ked prepne na plyn, je to tak normalne? proste ide v kuse a bojim sa ze mi zhori. dakujem za odpoved
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW
Matúš
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát říj 02, 2015 08:18
Bydliště: Trnava

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

Příspěvekod Cory » stř říj 21, 2015 19:27

Nezhori, ono nejde na prazdno. Je to to iste ako keby si jazdil na benzin. Akurat si treba dat pozor aby si v nadrzi nejaky benzin mal..lebo vtedy pojde na sucho a fakt zhori.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 10396
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

Příspěvekod Matúš » stř říj 21, 2015 19:44

super diky, hej budem to dotankovavat nech tam stale je
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW
Matúš
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát říj 02, 2015 08:18
Bydliště: Trnava

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

Příspěvekod Majo » stř říj 21, 2015 20:27

Tak ako vravi Cory... ale da sa aj odpojit, je to vsak neprakticke, pretoze pri prepnuti do benzinu je tam potom diera....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6460
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků