NIVA1,6; Zapojenie karburátora

Moderátor: Moderátoři

Karburátor --seřízení OZONu

Příspěvekod Netopýr » čtv črc 30, 2009 15:27

Hola hej,

než mne odsoudíte hlásím, že jsem za poslední dva dny nikde na foru nenašel (obzvláště potom ve FAQ) jak seřídit OZON pro motor 1.6 :c(

co jsem zatím z jistil:
- seřídit klapku "na vlas" (ale kam se ten vlas strká :cD)
- výška hladiny v plovákové komoře 7,5mm
- čtyři půlotáčky bohatosti a čtyři půlotáčky vzduchu

předstih je 5st, odtrh 0.4mm na podtlakovym rozdělovači...

výsledek je, že to jede jak drak... ale mám hodně vysoký volnoběh... když zašroubuju oba šrouby nadoraz, motor nezdechne ale drží se... uberu trošičku na klapce, ale celý volnoběh seřizuju pouze šroubem bohatosti, šroub vzduchu na to nemá skoro vliv...

jak vy seřizujete? mám otáčky 1200rpm, což by mě tolik nevadilo, ale horší je, že někdy je to i těsně pod tisíc a na HLAVNE - strašně pomalu padají otáčky: Jedu na 2-2,5rpm na čtyřku, padne červená, zabrzdím a motor má něco přes 1500rpm a pomalu klesá...

napadlo mne přisávání falešného vzduchu, ale odkud obvykle? (příruba je dobrá, víko jsem nekontroloval bo v kšeftě nemají těsnění).

diky :c(

Net.
Naposledy upravil Netopýr dne úte říj 13, 2009 07:22, celkově upraveno 1
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » čtv črc 30, 2009 16:15

A co pertinaxová podložka mezi difuzorama a klapkama? Tu už jsem u ozona prasklou viděl. Jinak základní nastavení, od kterého pak už jen doštelovávám je 4 otáčky u šroubu s hrubým závitem a 8 u šroubu s jemným (jen teď nevím, kterej je kterej, to zjistíš), samozřejmě od dotažené polohy.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Netopýr » čtv črc 30, 2009 16:40

pertinax mezi difuzorama a klapkama? na to kouknu až při rozborce, ale díky za tip :c)

čtyři otáčky, nebo čtyři půlotáčky???

jemný šroub předpokládám bude ten menší - bohatost, hrubý závit bude mít potom asi tedy ten větší - množství směsi

při tomhle nastavení bych ale měl otáčky >2krpm :c(

jak seřizuješ klapku? já jí zavřel, nechal motor běžet a utahoval šroubek - jakmile se změnil chod motoru, tak jsem jí tak už nechal... to beru jako nastavení "na vlas" který se tady popisuje na foru :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » čtv črc 30, 2009 17:04

Mám takovej pocit, že otáčky. Na klapku jsem nikdy moc nesahal, ale to ti přesně řekne Marek.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv črc 30, 2009 19:57

Klapky se nastavují na vlasovou mezeru, nejlépe při sejmutém karbu proti světlu, pak se šroubky zajistí a už se na ně nešahá. Šroub množství je ten co je rovně od boku motoru, ten co jde šikmo do rohu kastle je bohatost. Seřízení viz. příloha.
Přílohy
1_1.JPG
1_2.JPG
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod jiri.k » pát črc 31, 2009 06:34

takze strucne- sundej karbec, zkontroluj podlozku a event. ji namaz tesnicim silikonem nebo treba Hermetikem, aby to bylo dobove. Karbec proti svetlu, klapku serid na nepatrne svetylko. Kdyz svetylko nebude, klapka vymacka ve stene karbce dulek a potom uz neseridis vubec nic. Ale v podstate ma byt klapka zavrena. Pak to pekne smontuj, srouby nastav jak jsi psal a vse potom projed. myslim, ze to co delalo nezdobu byla prave ta prilis otevrena klapka.
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Netopýr » pát črc 31, 2009 08:25

moc pěknej návod, ten tištěnej, díky :c)

podle všeho je to fakt v těch klapkách... jen musím vymyslet, jak roztemuju ten seřizovací šroub "až to bude nastavený" :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát črc 31, 2009 08:37

Roztemovat a kápnout acetonku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Netopýr » pát črc 31, 2009 08:40

barvu chápu, jde mi o to "roztemovat" :c) je to v hliníku, tak se toho docela bojim... čim/jak to temuješ ty?
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát črc 31, 2009 10:17

Pokud se šroubek po nastavení tváří, že drží pevně, tak jen kápnu barvu. Pokud ne, tak decentně rozklepnu přes šroubovák šlic do stran. Ještě se dá šroubek namočit do barvy a zašroubovat, ale to pak někdy povolovat ... . Jinak barvu použij určitě acetonovou neb syntetika neudělá pevnou "krustu".
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Netopýr » pát črc 31, 2009 11:07

diky :c)
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

NIVA1,6; Zapojenie karburátora

Příspěvekod Filip Fabo » čtv čer 12, 2014 18:46

Zdravím nemohol by mi niekto poradit zo zapojením karburátora na nive 2121 r.v.91 +zapojenie uhlíkoveho filtra.
DAKUJEM :D
Naposledy upravil Filip Fabo dne pát čer 13, 2014 06:05, celkově upraveno 2
Vaz 2121 Taiga
Uživatelský avatar
Filip Fabo
 
Příspěvky: 131
Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
Bydliště: Pieštany

Re: Zapojenie karburátora na Lade (2121) 1600cm3

Příspěvekod Filip Fabo » čtv čer 12, 2014 18:59

:\DCIM\101NIKON\DSCN2258.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2258.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2256.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2255.JPG

FOTKY
Vaz 2121 Taiga
Uživatelský avatar
Filip Fabo
 
Příspěvky: 131
Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
Bydliště: Pieštany

Re: Zapojenie karburátora na Lade (2121) 1600cm3

Příspěvekod skautmalenovice » čtv čer 12, 2014 20:27

Filip Fabo píše::\DCIM\101NIKON\DSCN2258.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2258.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2256.JPG
F:\DCIM\101NIKON\DSCN2255.JPG

FOTKY



To jsou odkazy na fotky, uložené ve tvém počítači. Musíš je nahrát někam na internet, abychom je viděli. Já používám tinypic.com:

1.) otevřeš v internetovém prohlížeči stránku http://www.tinypic.com
2.) klikneš na tlačítko "vybrat soubor" a tam zvolíš fotografii z tvého počítače
3.) pak změníš pouze volbu "Resize" na "Message board"
4.) zmáčkneš tlačítko "upload now"
5.) chvilku pak počkej, fotka se uloží na internet -> uvidíš ji tam a vedle ní i odkaz v kolonce "Forum" ten odkaz zkopíruješ do své zprávy tady na fóru a to je vše. :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
skautmalenovice
 
Příspěvky: 130
Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
Bydliště: Zlín-Malenovice


Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků