Stránka 1 z 2

niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 19:21
od kareldelnik
čau všichni,mám otázku dá se zaměnit vstřikování za karburátor z 1,6 bez jiných úprav jako třeba rozdělovač? mám 1,7 a začalo blbnout vstřikování a nechce se mi řešit.pak zde mám ještě pojizdnou 1,6 asi 100let starou a chtěl bych tam hodit karbec. co vše musím předělat? ještě přemyšlím ,že bych tam hodil celý motor s tý 1,6 protože ta 1,7 je hroznej sr..... .bude tam pasovat? moc nivu neznám ale už jsem vyměnil snad i ventilky v kolech jak se ten krám sype .ještě že jsou ty díly docela levné.kdyby to nevyjelo uplně všude tak bych to už zahodil.díky za odpověd.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 19:41
od Luděk Musil
Mám už třetí ladu na vstřiku, ale zatím jsem neměl podstatný problém s elektronikou.
Popiš své problémy se vstřikováním, třeba to bude banalita. L.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 19:47
od kareldelnik
z ničeho nic to chcípá,dusí se to někdy jede někdy zase ne ,občas tahne pak zas ne .dal jsem jinou benzínovou pumpu,a stejně to dělá

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 19:57
od Luděk Musil
Možná palivový filtr ... .
Ještě by zkusil pro začátek vyměnu vzduchového filtru a svíček.
Co znamená: dal jsem jinou benzinovou pumpu?
L.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 20:57
od kareldelnik
svíčky nové za 600kc bosch a čerpadlo z plně pojizdné nivy.nebudu ji dál řešit a dám tam bezproblémový karbec.táta s ní jezdí jen do lesa takže nějaká spotřeba o litr mě je jedno.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 22:47
od Cory
Jedna sa o SPi alebo MPi? cerpadlo bolo z akej nivy? SPi a MPi maju rozne.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: pon pro 30, 2013 23:43
od kareldelnik
je to jedno bod rv97 a bylo ze stejné.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 10:54
od Luděk Musil
Tak zkus ještě přehodit palivový filtr (to je ta gulášová konzerva nad motorem).
Pokud ani to nepomůže - potom výměna motoru - je to kus za kus. Jediný "problém" bude pedál plynu.
Nebudu Tě přesvědčovat, že vstřikování je poměrně dost spolehlivá záležitost (z vlastní zkušenosti). L.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 15:21
od Raduz
No spolehlivá já bych řekl že pokud je funkční tak je úspornější ve spotřebě....

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 19:18
od kareldelnik
dnes jsem se v tom hrabal a zjistil jsem ,že to asi špatně pálí protože jsem měl sundaný vzduchový filtr a ze vstřikování při startování vylétl plamen a pak to i čoudilo a prskalo chvilku na3.2.4 válce takže tam zkusím dát zítra rozdělovač z tý 1,6 a až potom budu řešit ten karbec. má si dát na něco pozor? třeba jak správně nastavit atd.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 20:07
od Luděk Ondrůch
Kdys na tom naposledy kontroloval nastavení rozvodů a vůli ventilů?

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 20:36
od hush
Souhlasím s Luďkem, zkontroluj nastavení rozvodů a ventilů.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 22:09
od kareldelnik
no jo už mě to taky napadlo ale nechtělo se mi do toho.zítra se na to kouknu ,nejspíš to bude tím že to přeskakuje protože to chvilku jede v pohodě a pak to nedrží volnoběh ale vůbec ,dlouho to startuje než chytne. to se to nemůže potkat? ještě jsem tento motor neřešil tak ho neznám.díky za info.

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: úte pro 31, 2013 22:34
od hush
Mě se to potkalo před 14 dny

Re: niva 1,7 výměna vstřikování za karburátor

Napsal: stř led 01, 2014 13:36
od Luděk Musil
Hush: moooc pěkný, taky už mám takovou zkušenost ... všech osm.
Kareldenik: odkud jsi? Doplň si bydliště do profilu.
Nejjednodušší kontrola správnosti ustavení rozvodu: sundej ventilové víko, zatoč klikovou hřídelí tak, aby značka (dvojitý čtvercový výsek) byla kolmo nahoru proti nálitku na prsou motoru a zkontroloj "tečku" na řetězovém kole vačkové hřídele. Měla by být přesně proti nálitku na tělese vačkové hřídele, maximálně (dle stupně opotřebení/natažení řetězu) do půl zubu zpátky. L.
PS: pokud tam tu tečku nenajdeš - nezoufej, otoč klikovou hřídelí ještě jednou o 360° a ona vyběhne nahoru.