Stručně? Co chytneš za kousek to máš, někdo si nasere do bot, jako já, a někdo neví že to auto má nějaký střívka
Ano doporučoval bych delší zkušební jízdu v horku, aby se motor ohřál na kritickou teplotu a jestli se zapne větrák, když ne, je většinou v háji ŘJ (Nová stojí kolem cca 20tis.kč) . Jestli někde blbne něco s elektrikou, tak nebrat, elektrikář potvrdil, že je to tam všechno různě naplácaný až hrůza.
Úniky fridexu- taky kapitola sama pro sebe.Když to bude mít ještě starou nádobku s čidlem, tak je téměř jistota, že kolem toho čidla poteče fridex, jediná výjimka je snad kolega Tavri.
Drobnost- rezne zadní stěrač ale nový stojí prý 50Kč.
Elektrický stahování oken- mělo by fungovat, jinak oprava dokáže pěkně nasrat, jak tu kdosi psal.
Koroze- tak mě to rezne jen trochu vzadu na prahu a kolem pantů dveří to taky jednou vypukne.JInak věřím tomu že by mi nějakej Rus taky ukázal že je to shnilý na prach
Když už se 211x kupuje, tak stojí za to zjistit, jestli má palubní počítač, anebo jestli má možnost ho tam připojit, ne všechny mají pro něj zástrčku.Ten kdo si chce takový auto koupit by se měl připravit na to že jezdit s ním v noci připomíná spíše nějaký utajený přesun, protože moc dobře to nesvítí.
Jo a Tvůj zrak jako první by měl padnout vlastně do peněženky, jestli máš dost penízků na případné špeciélní opravy typu zapalovací modul za 10 tis.kč, nebo radiátor topení za asi 5tis.kč.