ŠKOLA jizdy v terenu - co ANO, co NE.....

Moderátor: Moderátoři

Re: dalsi postrehy k jizde v terenu z Romanie a Jedovnice

Příspěvekod jiri.k » stř zář 23, 2009 06:49

vik2 píše:Jiri.k - to co popisujes. je nekolik moznosti jak postupovat.
1. nalezite podhusteni, rekneme 0.8atm.
PS: v Jedovnici jsem jezdil na 0.8 Majo na 0.6 a Netopyr na 0.9


A jak se potom vracite na normalni tlaky? vozite kompresor a nebo flasku plynu?
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod jiri.k » stř zář 23, 2009 08:37

Ja se ptam, ze z hasicaku CO2 se nafoukaji 2 kola z V3S v pohode, takze dofunet kolecka nivusky by slo dokonce nekolikrat...
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Netopýr » stř zář 23, 2009 09:02

nevím jak kdo má přístup k COčku, ale kdyby to někdo měl kupovat v obchodě, tak za dvě foukání vyjde levněji koupit si qalitní kompresor... i s poštovnym mě vyšel na 1350kč a absolutní spokojenost :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod vik2 » stř zář 23, 2009 13:58

Ja i Majo mame kompresor HADEX. neco pres litr stal. zatim maka dobre..........
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod jiri.k » stř zář 23, 2009 17:19

a kam s nim? namisto rezervy mne napada, jinde snad neni ani misto..
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Netopýr » stř zář 23, 2009 17:39

taky budu chválit HADEX :c) velikostně ho zkusím narvat do levého podběhu - přišlo mi, že by se mohl do té kapcičky vejít :c) nebo DO rezervy u motoru - je malinkatej :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Maysner » stř zář 23, 2009 18:36

majo ho ma v kapse u pravyho zadniho svetla
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod jiri.k » čtv zář 24, 2009 04:26

a ona tam je nejaka kapsa? hned rano se pujdu podivat.. :lol: :lol: :lol:
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Majo » čtv zář 24, 2009 06:51

vpravo ked otvoris kufrove dvere su na podbehu velke plastove "dvierka", no a ja som priestor za nimi vyuzil na osadenie kompresoru, je to tam akoby stvorene na nieco take 8)
1.6ka tam nema tie "dvere" ale to by slo vyriesit vymenou celeho plastu za 1.7mickovy pretoze ten priestor tam je :)

aha, ja sa tu rozpisujem a pri tom tu mam fotky:
http://ladaclub.szm.sk/nivka/kompresor/
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod jiri.k » pát zář 25, 2009 04:54

no jo, opravdu tam kapsa je. jeste vymyslet, kam lekarnicku a podobne hlouposti. zatim se mi mrcasi za a pod sedadly. Ale k tematu: Jak radite redukce? Podle navodu u stojisiho auta? Nebo to jde s trochou cviku soupnout za jizdy? Vcera jsem opet honil auto po louce a zdalo se, ze to pujde i bez pocitani zubu..
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod vik2 » pát zář 25, 2009 06:03

redukci radi zasadne kdyz stoji nebo skorostoji
redukci vyradit jde s trochou cviku i na 2jku, nebo neutral pri rychlosti kolem 20ti.
uzaverka jde nejlepe radit za jizdy, kdyz nejsou prevody v tahu.
uzaverka vyradit jde nejlepe pri zmene smeru v nemz byla pouzivana. a k tomu aby prevody nebyly v tahu. (obcas musim nekolikrat popjet a couvnout. )
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Majo » pát zář 25, 2009 08:33

ja radim redukciu vylucene pri stojacom aute. Vyradit mozno ide aj za jazdy, ale bez pocitania zubov zaradit naspat(ci uz velka alebo mala) nejde(alebo to neviem). Kazdopadne pridavna prevodovka nie je synchronizovana, takze to nema vyznam skusat.

Uzavierka ide zaradit skoro stale pokial su idealne podmienky(rovnake prevody v napravach, rovnake kolesa s rovnakym hustenim, jazda po rovnej ceste bez zatacania), rovnako tak vyradit. Niekedy pomoze vyslapnut spojku, inokedy pridat. Rozhodne nepopojizdim a necouvam, to je pod moju uroven :mrgreen:

Lekarnicku, trojuholnik a ine blbosti vozim tam kde kedysi byvala rezerva - pri motore. V 1.6ke to ide napchat priamo do rezervy, u 1.7 kvoli vacsiemu posilovacu brzd rezervu otocili, tak ze priestor v nej vyuzit nejde :x
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod jiri.k » pát zář 25, 2009 12:26

tak to bychom meli lekarnicku a jine zbytecnosti. Kompresor mate dvouvalcovy? A jeste dalsi dotaz: Jak prejizdite hrazku- skokove zvyseni terenu? sikmo? nebo celne? Mam strach ze se budu kutalet.
jiri.k
 
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvekod Netopýr » pát zář 25, 2009 14:17

mám Hadex T803: http://www.hadex.cz/infoPage.asp?action=T803, jinak z menu je to "finální výrobky" > "kompresory 12V" - mají jich větší sortiment, já jsem plně spokojen s tímto (na doporučení VIK2) a myslim, že je to stejnej jako má právě on.

příčný práh přejíždět nejmenší rychlostí, ale nervat to přes spojku a šikmo, stačí trošku šikmo, nemusí být právě 45st :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod vik2 » sob zář 26, 2009 11:26

k te hrazce, zalezi jak je vysoka a tak.
sikmej najezd ma vyhodu tu, ze i auto s mensim najezdovym a prejezdovym uhlem nechytne naraznikem nebo brichem. Dale se postupne zatezuje ulozeni kol na naprave(mensi naraz do ulozeni.). A nakonec,,, nemusis zatezovat spojku kdyz vjizdis k hrane.
Musis dat bacha na "překřížení" auta. Jak se ti dostanou kola dovzduchu(nebo hodne odlehcej) a ztratis trakci a nejedes.

Zeleznicni nasep ale sikmo neprejedes, to by ses mohl opravdu prevratit. Tam pak zbyva nakolmo. muzes sikmo najet predkem a pak to srovnat nakolmo.

zasadne se vyvaruj zvedani auta na zadni pod plynem !!!! esly chces vedt proc, Majo ti povypravi, ma asi nejvetsi zkusenosti s tim :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků