od Majo » pát zář 25, 2009 08:33
ja radim redukciu vylucene pri stojacom aute. Vyradit mozno ide aj za jazdy, ale bez pocitania zubov zaradit naspat(ci uz velka alebo mala) nejde(alebo to neviem). Kazdopadne pridavna prevodovka nie je synchronizovana, takze to nema vyznam skusat.
Uzavierka ide zaradit skoro stale pokial su idealne podmienky(rovnake prevody v napravach, rovnake kolesa s rovnakym hustenim, jazda po rovnej ceste bez zatacania), rovnako tak vyradit. Niekedy pomoze vyslapnut spojku, inokedy pridat. Rozhodne nepopojizdim a necouvam, to je pod moju uroven
Lekarnicku, trojuholnik a ine blbosti vozim tam kde kedysi byvala rezerva - pri motore. V 1.6ke to ide napchat priamo do rezervy, u 1.7 kvoli vacsiemu posilovacu brzd rezervu otocili, tak ze priestor v nej vyuzit nejde
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4