![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Pokud tou novou měřící směrnicí EU myslíš metodiku měření, tak ta se týká pouze nových vozidel schvalovanych do provozu. Nikoli vozidel již jednou pro provoz schválených.
Moderátor: Moderátoři
neviem ako je to v cechach ale na slovensku tuto novu metodiku merania aplikuju na VSETKY auta aj moju staru nivu tak poslali do prec, sa s tym neseru. A pokial nemas mechanika co je ochotny ziadat o vynimku aby mu povolili meranie vo vyfuku a potom pol hodinu carovat s plynovym pedalom aby 40 sekund udrzal emisie v zelenom a ojebabral BOSCH masinu tak ta proste poslu domov s NEVYHOVEL. Staci ze sa nejaky uradnik zle vyspi a zakazu to obchadzat uplne. Preto z toho aj Lada vycuvala lebo by im vsetky auta postupne zacali vyradovat z premavky.Vašátor píše:Ach jo ... Tak naposled ... složení výfukových plynů se měří na konci výfuku, příslušnou sondou. Nikoli z řídící jednotkyMěřící modul na emisní stanici pouze vyčítá údaje a chyby RJ a ano, u moderních vozidel se s ním mohou ovládat i otáčky motoru, místo toho aby stál technik na plynovem pedálu. Řídící modul EK rozhodně nemůže sahat do řízení motoru.
Pokud tou novou měřící směrnicí EU myslíš metodiku měření, tak ta se týká pouze nových vozidel schvalovanych do provozu. Nikoli vozidel již jednou pro provoz schválených.
imobilizer nebol odstraneny. lada po dochodcovi bez uprav v stock stave.Cory píše:Predpokladam, ze na dotycnom aute bol odstraneny imobilizer...je to tak?
to nestaci len dat sondu do vyfuku a merat emisieMarťas píše:Tohle téma mě začíná bavit