od dvk » pát čer 11, 2010 07:56
Čauvec,
- někdo už moji lambdu zdá se měnil a protože asi taky nevěděl, co s konektorem, tak dráty spájel. To bylo taky první místo co mě napadlo - studený spoj. Všechno jsem propájel znova a po troše úsilí se dráty propájet, i když blbě, daly (alespoň jsem měl ten pocit, že cín dobře chytl). Pokud by někde byl studený spoj, nevěřím, že by tam tímhle propájením zůstal. Ale ok, pro jistotu to ještě o víkendu změřím.
- lambdu jsem proměřil, není schopna dát vyšší napětí než cca 0.5V, z toho usuzuji, že by chyba mohla být opravdu v ní. Mrtvá úplně asi není, např. při dlouhém brždění motorem občas CHE zhasne - opravdu hodně bohatá směs ji zdá se jakštakš vybudí. S prvním přidáním plynu se CHE opět rožne. ŘJ hlásí chybu 13, je ještě něco, čím by mohla kromě vadné LS být způsobena ?
- jak psal Cooper, chtěli jsme proto zkusit jeho, byl by to test na 10 minut. Jenomže moje sonda nejde ani zahřátá stranovým klíčem povolit a 22 očko se přes konektor neprovleče. Otevřené očko na převlečné matice jsem ve velikosti 22 bohužel nesehnal.
- momentálně každým dnem čekám poštou LS od Mušketýra, takže se snad brzo uvidí. Přinejhorším budu mít jednu do zásoby.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105