Stránka 2 z 2

Napsal: úte pro 01, 2009 01:13
od Saša
marian kosar píše:ale vsimol som si ze ked vytiahnem kabel z 1. sviecky za chodu, vobec nic sa nedej

Klasika ... Pokud to není svíčkou nebo kabelem změř tlaky . Pokud jsou na "onom" válci malé tak mizivou nadějí jsou špatné vůle ventilů , Ale nejspíš je podpálen výfukový ventil .

Napsal: úte pro 01, 2009 12:25
od marian kosar
no dobre, ale keby bol podpaleny ventil aleo rozlicne tlaky tak....ono to zacalo tym ze sa nedalo nastavit HC, tak sa menil karburator a ostalo to stale, potom sa kvoli tomu robila generalka motora a nove kruzky, dokonca nove ventily, nove gugera a podobne.vysledok bol rovnaky. nastaveny motor aj s ventilami bezal ako hodinky, jedna nadherna hudba...HC sa vsak stale nedalo nastavit.potom to jeden mechanik spravil, ze uz ani otacky nebehali a aj HC bolo v pohode, no ale on zomrel a motor zase bezi jak sa mu chce a nic nejde na nom spravit.a haluz je ze aj ked natocim na sitic, otacky mam skoro 4000, ale to zacalo robit tak z nicoho nic.

Napsal: úte pro 01, 2009 12:26
od marian kosar
Cory píše:marian kosar, z ktorej casti BA si?
ja byvam v obci kvetoslavov, takze tak viac menej dalej od bratislavy.

Napsal: úte pro 01, 2009 12:26
od Cory
...falošny vzduch

Napsal: úte pro 01, 2009 12:29
od marian kosar
ale kde?kadial?

Napsal: úte pro 01, 2009 12:44
od Cory
nalej nejaku horlavinu do rozprasovaca a za behu motora striekaj popri karburatore a sacom potrubi a sleduj, ci sa meni chod motora.Ak ano, na danom mieste to prisava vzduch...moze byt vadny posilnovac brzd....moze to byt len rozladene...

Napsal: úte pro 01, 2009 12:50
od marian kosar
posilovac brzd nemam, takze skusim tu horlabvinu.inak tou horlavinou sa rozumie co?benzin a tak? a inak mohlo by byt aj prasknute to sacie potrubie niekde?stava sa take nieco?alebo moze byt niekde upchate vnutri?je nieco take mozne?