GO motora 1700

Moderátor: Moderátoři

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Vašátor » ned lis 15, 2020 17:00

Aha, takže tobě to ukazuje přímo směšovaci poměr, nikoli napětí sondy. Čili eliminujes nedostatky voltmetru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » ned lis 15, 2020 17:05

Ano :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » ned lis 15, 2020 18:51

Kdysi jsem měl analogový měřič lambda. Jednička uprostřed, vlevo 0,6 a vpravo 1,4. Jak jsem se rozvedl, někde to zůstalo a když jsem si po čase vzpomněl, náhle to nebylo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » ned lis 15, 2020 18:58

Uuuu, analogovy by bol na ladenie lepsi, uz len kvoli tomu, ze sa to za jazdy lahsie sleduje.

Do buducna pripravujem druhu verziu sirokopasmovej lambda sondy, ktora bude prepojena s PC a so softverom na ladenie map. Ale to sme uz mimo temy
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » úte lis 17, 2020 09:07

...toto je na mňa moc.

S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.

Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex :D
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Vašátor » úte lis 17, 2020 11:32

A už maže?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » úte lis 17, 2020 13:46

Problém s nízkym tlakom oleja pretrváva.

Domček vymenený za použitý - nepomohlo. Začať zhora je jednoduchšie takže uvažujem, že kúpim novú vačku + domček. Keď už budem investovať do nového, možno by som mohol kúpiť ostrejšiu vačku, zároveň je to investícia, ktorá možno problém s mazaním nevyrieši... a takto sa do toho zamotávam a neviem sa rozhodnúť :roll:
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » úte lis 17, 2020 16:07

Zkusil bych podložit pružinu redukčního ventilu olejového čerpadla podložkou. Krom hodiny práce to nic nestojí a je to vyzkoušené.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » úte lis 17, 2020 19:47

Spravím to.
Normálnu podložku alebo nejakú hrubšiu?
Medzi ventil (10) a pružinu, alebo pod podložku (6)?
Přílohy
olejove cerpadlo.jpg
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » stř lis 18, 2020 05:00

Pod podložku 6 se vloží plochá podložka. Klasická, obyčejná. Pouze jedna, určitě ne větší počet. To by tlak oleje pak mohl vystoupat moc vysoko a hrozilo by roztržení olejového filtru nebo jeho těsnícího kroužku.
Nevím už přesně, jak je velká, už je to mnoho let, co jsem to dělal. Ale vím jen, že díra v podložce pasuje přesně. Mám za to, že je to desítka. Ale fakt to už přesně nevím.

Dělal jsem to u Lady několikrát a pokud je vše v pořádku, maximální redukovaný tlak oleje se po úpravě pohybuje kolem 6 až 7 bar, což je úplně akorát.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » stř lis 18, 2020 06:38

M150 píše:...toto je na mňa moc.

S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.

Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex :D


Ak dieru nebude mat, urobime :) Rad pomozem s ladenim :) Ak chces, mozem pomoct aj s vyberom vačky. Mozeme to prebrat cez SZ alebo FB :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » stř lis 18, 2020 13:46

Marek: ďakujem za podrobnosti, pustím sa do toho a dám vedieť.

Cory: určite sa ozvem :wink:
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » stř lis 18, 2020 14:19

Pokud bude podložka pod redukčním ventilem zvolena správně, měl by být tlak oleje SAE 15W/40 zatepla při 3000 otáčkách motoru kolem 4,5 baru. Při 4500 otáčkách (cca 150 km/h na pětku) byl tlak malinko přes 6 barů, tedy zhruba na maximu.

Studený motor mazal při 1500 otáčkách na 4 bary.


Ale to jsou jen informativní údaje, co si tak matně pamatuji po těch mnoha letech.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Vašátor » stř lis 18, 2020 16:17

Mým hrubým odhadem, podložka 0,5mm zvedne tlak někam na 4,5bar. Standartní podložka ze železářství má 1,8mm tloušťku a to už je tlak přes 6bar. Ideální je tak 1mm. Toto mam vypozorovane jako maximální tlak u teplého motoru. Nicméně to platí pro 100% funkční olejove čerpadlo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » stř lis 18, 2020 19:12

Takto to vyzerá:
- originál podložka 0,5 mm
- pasuje mi tam podložka hrúbky 2,5 mm - keby som ju dal bez tej pôvodnej, bude to +2 mm. To bude asi vela, že...
Přílohy
20201118_183606.jpg
20201118_183552.jpg
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků