Stránka 1 z 1

2106-1107010

Napsal: stř dub 29, 2015 21:06
od corsair
Dostal sa mi do ruk tento karbec. Nekompletny ale idem ho dat dokopy.
Prvý problem na mna cumel hned pri pohlade zvonku - sice nove tesnenie ale je z 2101 ktory som robil nedavno
DSCF2613.gif


Tesnenia 2ks medzi spodny a stredny diel som vystrihol nove (neboli, bola tam len ta hruba podlozka... Ani skrutky neboli)

Dal som dole viecko a "sprcha" tam neni...

tlmic sytica budem musiet tiez nejak vyrobit, zohnat kupit...

Hlavne trysky OK vzdusniky OK ale nevidno cisla (na 2° vidno iba 5 tak asi 150)


Karbec je rozobraty v octe, kolko ho tam mozem nechat?

Ako ma byt nastavenyplavak na tomto karbe?

Ale uz je na ceste repasna sada kde je aj "sprcha" tak to dam dohromady... Ak bude vysledok ako na minulom karbe 2101 budem viac ako spokojny.

Re: 2106-1107010

Napsal: čtv dub 30, 2015 22:15
od corsair
Ako ma pracovat elektroventyl? Napojil som ho na 12V a okrem cvaknutia sa nic nestalo. Teda ono to len cvaklo (zvuk) ale pohyb ziadny nic sa nevysunulo ani nezasunulo je to dobre?

Re: 2106-1107010

Napsal: sob kvě 02, 2015 18:41
od corsair
Vie mi niekto vysvetlit aky vplyv na spotrebu a vykon ma velkost trysiek a velkost vzdusnikov?

Re: 2106-1107010

Napsal: ned kvě 03, 2015 17:15
od Marek
Tak zcela na rovinu: Už mě unavuje pořád dokola tady něco dlouze vypisovat. Nezlob se - tohle je na velmi dlouhé povídání a na to nemám čas. Nikdo to neocení a "děkuju" (kterého se mimochodem často ani nedočkám) je v tržní době poněkud slabé. Hledej - je tu toho napsáno mraky. Jenže ono je pohodlnější pořád dokola po stotřicáté se ptát na to samé - však on se najde blbec, který na to po stotřicáté zase odpoví, že?

Nerozumím tomu, proč potřebuješ vědět takové věci, když nechápeš základní princip jehlového uzavíracího ventilu volnoběhového kanálu prvního stupně karburátoru, nevíš nic o nastavení plováku v komoře a řešíš obří problém s těsněním pod víko.
Dále zcela nepochopitelně dokážeš udělat něco tak debilního, jako namočit karburátor do octa (což, jak známo, jest organická kyselina, která s kovy jako hliník nebo zinek poměrně snadno a ráda reaguje), čímž jsi jej odsoudil k jisté smrti. Myslím, že už se o to zajímat nemusíš, protože tenhle karburátor už fungovat nebude. No, možná bys to mohl zkusit neutralizovat - doporučil bych proto namočit zmíněný karburátor do louhu, ten kyselinu octovou snadno a účinně zneutralizuje :minigun: .

Přečti si nejprve něco o technických materiálech (zejména kovy bych vřele doporučil) a o jejich změnách při přímém působení kyselin, dále studuj něco o činnosti a principu dvojčinného spádového karburátoru s postupným plněním. Možná poté zjistíš, že takové blbosti, jako je vliv trysek a vzdušníků na výkon a spotřebu u sériového, půl století starého motoru vůbec vědět nepotřebuješ.

Re: 2106-1107010

Napsal: ned kvě 03, 2015 19:32
od radek mb
Marku, o něco tě poprosím. Pokud nechceš odpovídat, neodpovídej, nikdo tě k tomu přece nenutí. Nechci hájit corsaira, ale tón, jakým jsi tu napsal příspěvek, to je tedy síla. Takto ne, i kdyby ten blby karbec naložil do octu s houbami! Málokdo tady se vyzná v motorech jako ty, ale to ti nedává právo jednat s ostatními jak s hadrem. Příště to bude za BAN, a to myslím naprosto vážně.

Re: 2106-1107010

Napsal: pon kvě 04, 2015 16:39
od Majo
autor temy poziadal o zmazanie, tak predbezne aspon zamykam