1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Honza854 » ned bře 08, 2015 11:47

Souhlas, jednak jsem měl Pierburg, tedy origo, ne Jikov a za druhé OZON nebyl vůbec k sehnání...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Marek » ned bře 08, 2015 13:48

Rozdíl mezi Jikovem a Pierburgem je prakticky pouze v názvu. Jedná se víceméně o identické díly. OZONů Ti seženu "za korunu pytel". Nikdy to nebyl problém za pár týdnů sehnat do pěti set korun kompletní, spolehlivý a plně funkční OZON. V době, kdy jsem měl Ladu, jsem jich měl v almaře asi devět.
Asi jsi špatně sháněl :-).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Honza854 » ned bře 08, 2015 14:29

Nj... Tehdy ještě neexistovalo tohle fórum... Jinak samozřejmě to byla blbost... V zásadě dnes nechci nic moc na Ladě upravovat, protože si jí užívám takovou, jaká je... Ale těma úpravama si kdekdo prošel... ;-) Když dneska srovnám jízdu ve Fordu Fusion 1.6 16V a v Ladě 1500 1974, tak právě neustále starání se řídicí jednotky o nesmysly v případě regulace ve Fusionu a tedy v nevyzpytatelnosti auta je to co mi čím dál více vadí ve srovnání se starou soustavou s karburátorem, který se chová pořád stejně... Samozřejmě nejsem nějaký zpátečník, ale poslední dobou to na mne čím dál více doléhá, podobně jako před patnácti lety, kdy jsem zase snil o automatickém sytiči, proměnném časování, podtlaku, elektronickém plynovém pedálu a já nevím čem všem... Typicky mne teď napadl posilovač řízení... Jak ten já chtěl, nebo alespoň hřebenové řízení... No a dnes na na koupené 2103 stačilo jedno dopoledne pro revizi čepů, hrubou kontrolu geometrie, převodovky a pomocného čepu řízení a hlavně domazání a zjišťuji, že mám za jízdy mnohem lepší kontakt s vozovkou, perfektní odezvu a přitom podobnou namahavost jako když se přetahuju s posilovačem o volant, navíc ještě v autě s předním náhonem, který tedy tahá volantem až hrůza...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Marek » ned bře 08, 2015 14:52

Tyhle pocity dobře znám ;-).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků